intikam

606 13 0
                                    

Oğlum geçmiş olsun sağol baba .
De hadi eve geçelim artık .
Sen git baba benim biraz işlerim var hayırdır ne işi var oğlum .

Ağam geçmiş olsun sağ olasın hamdi .
Gidelim oğlum daha yeni çıktın yine başını belaya sokma baba herşeyi unutalım diyor sun yani .

Sana unut demiyorum ama gel hele bi eve gidelim bi güzel konuşalım nasıl ne yapacak sak anladın mı baba sen git ben daha sonra gelirim.

Ne yapacaz agbi bilmiyorum önce bi ofise gidelim tamam agbi hoşgeldin agbim hoş bulduk agbi bi misafirin var kim bi bayan İzmir den İzmir denmi kimmiş ki .

Buyurun merhaba lar pardon tanışıyor muyuz hayır ama benim adım tülay sizi ilk kez görüyorum ben sizin isminizi çok duydum kimden .

Kuzey den öyle mi kuzeyi tanıyor sun demek evet o benim erkek arkadaşımdı daki o kız ortaya çıkana kadar üzüldüm ben den ne istiyorsun bakın davut bey  sanırım ne demek .

İstediğimi  anladınız pek sayılmaz davut bey ben kuzeyi geri istiyorum siz kumru yu istemiyor sunuz sanırım.

Evet onu geri istemiyorum ama bana yaptığı yanına kalsın da İstemiyorum eh ne güzel işte  bu demek ki ikimiz de aynı yerdeyiz degilmi evet sizi anladım tülay hanımdı dimi.

Evet peki ne yapacaz benim aklımda bi plan var ama size uyarmı bilemem davut bey neymiş ki.

Bakın kuzeyin bi kız kardeşi var .
Öyle mi size bahsetme dimi hiç hayır ya bende sizi kan ki bilirdim   .

Evet ama özel aile konuları hakın da pek konuşmadık anlıyorum peki ne yapmamı istiyorsun bu yıl dönüyor nerden İtalya dan öyle mi evet öyle .

Küçük yaşdan buyan İtalya da eğitim almış ve şimdi dönecek ve agbisinin yanında kalacak öyle mi peki ben .

Ne yapacam anlamadım mı .
Anla işte onlara en büyük intikam .
Kız kardeşi ile birlik de olman .

Güzel bu fikri sevdim öyle mi .
Ozaman ben gideyim bi dakika ne zaman dönüyor hafta sonu güzel .

Hoş çakal size teşekkür ler.
Çocuklar bütün hazırları yapın nasıl yani agbi izmire mi yerleşecek siniz .

Evet oradan bi ev ayarlayın  hemen ağam peki sefer ağa ne der bu duruma siz işleri halledin .

Ben eve geçiyorum tamam ağam .
Babam geldinmi oğlum, oğlum annem canım hoşgeldin.

Hoşbulduk annem baba söyle oğlum .
Nedir konu ben izmire yerleşmeye karar verdim ne İzmir mi .
Evet izmire anne baba gitmem gerek Ordan işleri yürütürüm oğlum .

Peki İzmirde onlarda var ne yapacak sın orada kuzey mi daha iyi baba şu reklam firması vardı hani baba hala ortaklık arıyorlar mı evet kuzey lerin .

Şirketinde mi evet baba oğlum o işlen ben ilgilencem bu iş benim artık .
Tamam baba bana güven iyi nasıl istersen oğlum .

Ne zaman gidecek sin bu hafta sonu .
Önce çocuklar bi evi ayarlasınlar.
Anladım oğlum kesin senin hakim da bir şey var dimi evet bende çok güzel .

Yakın da görür sün tamam bakalım hadi yemeğe geçelim oğlum gitmek zorundamısın bey bizde git sek ya .

Yanlız kalmasın orada çocukmuyum .
Ben anne olsun oğlum lütfen bey dur hele hanım bi yerleşsin bakalım .
Önce sonra bakarız .

Neyse size doyum olmaz ama ben yatacam baba iyi geceler anne .
Sana da oğlum .

Bey yine de iyi bir karar mı izmire .
Gitmesi bilmiyorum bell ki  bi bildiği.
Var neyse  boşver sen bunlara kağanı yorma hanım hadi bi kahve yap bana.

Alo tülay hanım buyrun davut bey ben hafta sonu İzmire geliyorum ama kuzeylerin haberi olmasın merak etmeyin  hafta sonu geliyor demiş diniz dimi evet .

Ev arıyorlar bizim çocuklar .
Bakın ne diyecem söyleyin .
Kuzeylere yakın bir villa var bilmem size uyarmı ya öyle mi tamam .

Satılıkmı evet orayı alıyorum .
Görüşürüz tülay hanım teşekkürler ne demek .

Çok yakında görüşürüz kuzey ve kumrucuk!!!!!!

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin