takdım kafayı sana

411 10 2
                                    

Alo simay merhaba selam kimlen görüşüyorum benim tolga AA .

Selam aramadınız arayacam demedim ki seni öylemi üzüldüm neden ki demek bu kadar çabuk unutulacak biriyim öylemi senin için .

Hayır ama aklıma gelmedi ne derseniz bi kahve ısmarlasam size yada yemek yesek bi yerlerde olmaz üzgünüm başka birine sözüm var  hadi ama malisef peki başka akşam olsa söz veremem .

Neyse benim kapamam lazım .
Tamam ben sizden haber bekliyorum sanmıyorum üzgünüm.

İyi öyle olsun simay hanım .
Alo tülay efendim görüşecez mi evet biraz dan hazılanıp çıkacam tamam canım simay efendim abi .

Nereye abi tülay la dışarda yemek yiyecez ama kumru çok güzel yemekler hazırladı üzgünüm ama önceden  söz verdik abi birbirimize iyi öyle olsun başka bi akşam artık abi kumru kusura bakma önemli değil simay .

Fazla geç kalma kalmam ben çocuk değilim evet ama bazen çocuk gibi davranıyor sun kuzey tamam bırak .

Fazla sıkma sen üstüne düştük ce daha çok tersini yapar sanırım beni .
Hiç sevmeye cek.

Aşılacak aslın da dış görünüşü havalı gibi gözükse de iyi bir kalbi vardır seni tanısa sever ve ona zaman ver Canım yo hayır takmıyorum sende .

Takma bence yarın ne yapacak sın .
Toplantı vardı davut da mı gelecek eksik kalır mı sence bir şey bulsam onu çok yakın da Ordan yollmamın bir yolu olmalı ama ne yapacam bilmiyorum aşkım üzülme seni .

Böyle görmeye dayanamıyorum hep benim yüzümden neden böyle söyledin ki ben karşına çıkmasay dım belki bun lar başına gelmeyecek ti .

Sen le ilgisi var ki kumru bu davutun kendi pisliği boşver sen bunları kafana takıp ta yorma kalbini hadi ben çıktım işe evet gideyim şu .

Avukat lan görüşe yim belki bir şey ler yaparız tamam oldu sen çıkacak mısın yok öğleden sonra çıkacam aşkım tamam canım öp seni akşam.

Görüşürüz ok bay alo elif nasılsın canım iyim kumru sen çok özledim seni sesin donuk geliyor canım neyin var yok bir şeyim simay yine üzdü mü seni yok ya alıştım ona artık .

Neyse sen nasıl sın ne zaman gelecek sin ayın sonunda gelmeyi düşünüyorum canım annemler nasıl iyiler canım gayet hiç bir şey tamam görüşürüz sonra çok selam söyle herkese ok tatlım çok yakında .

Görüşürüz bay .
Tülay simaycım hoşgeldin ne haber canım iyilik senden abin nerden evdeydi en son nereye filen dedi bende tülay ile dışarda yemek yiyecez dedim biraz bozulmuş tu kumru ya öylemi iyi olmuş anladın seçilmedi gibi abin ne buldu onda bilmiyorum .

Aynen canım her yerinden köylü lük fışkırıyor bi de okul a başladı sorma yakın da sosyete yede karışır .

Sana bi şey söyleyim mi çok yakın da ayrıl onlar hiç sanmam abinin gözleri kör olmuş bence hayat da bırak maz onu simay cım belli olmaz bu işler .

EE sen neler yaptın gittin mi fotoğraf işi var diyor dun ya evet gittim haber verdim bir kaç yere de öbürü olmurmu bilmiyorum .

Bakacaz ne diyecem sana geçen gün taksi bekliyor dum ee ne oldu anlat sana şey taksi beklerken .

Birden yanımda bir geldi lüks arabası ile yanım da durdu sonra işte gideceği niz yere bıraka bilirim dedi ya ilginç sen ne yaptın ya bindin mi yok sa ne.

Yapayım bindim vallahi aslın da hoş çocuk ama biraz maço tarzı vardı hatla bu sabah aradı görüşe lim diye .

Ne güzel görüşseydin ya olmaz hemen atlar gibi öyle kızlardan sanmasını istemem yanı sen bilirsin ama .

Ondan bahset der ken gözlerin parlıyor canım ya deme öyle neden aşık olmak suçmu çok güzel bir .

Duygu bence neyse kapatalım bu konuyu ay olmaz ne oldu o burada kim sakın bakma arkana kim burada tolga ,tolga mı o işte anladım .

Olamaz bu davut peki ama adını neden tolga vay be bak sen şu davut a sen neyse bozmayalım oyunu demek ki bir plân ı varmış hadi bakalım kuzey şimdi ne yapacak sınız.

Oh neşem yerime şimdi geldi.........
Bana izlemek kalsın ...................................

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin