Aradan tam 3ay geçmesine rağmen .
Başıma gelen olayın hala her gece rüyama girmesi tam bi kabusum olmuştu .
Bi süre buradan uzaklara gitmiş tim .
Umut ve kardelen de sağol sun beni hiç yanlız bırakma dı lar bu zorlu süreç de onlar olmasa geçirdiğim depresyon dan kolay kolay çıkamazdım taki çıkmış ta .Sayılmam dı elinde çiçekler e ve sonra bıçak olması ile
O ev ,,
Yüzü hiç gitmiyor du gözümün önünden şu an hapiste oraya gidip onunla hesaplaş mayı ne çok isterdim ama piskoposluk olduğum hâlde ken dime bile faydam olmuyor du .
Ve durum beni ve ailemi de çok üzüyordu ,ama atlacam diye bir söz verdim kendime çünkü ben güçlüyüm düm ya da böyle avutuyor dum kendimi biliyorum geçmez sanıyorum ama ben bir doktorum ve benim gibi vaka bu tarz yaşayan hasta larımı ma destek olmam lazım dı .
Ve önce boş kaldığım bu dönemde önce yaşadığım kabuslu günlerin sonra benim gibi daha nice kötü durumda olan genç kızlarımıza ve şiddet gören bir hikâye yazmaya başlamıştım .
Ve kısa dönem de sesi mi duyan herkes ten destek görüp kitaplarım basılmış tı .Bu beni biraz da olsa içimi rahatlatmıştı .
Umut gelip abla bak bütün internet de senin gibi güçlü kadın ların kabus olan herkese destek olduğun için milyon lar ca kitabın çıkmış .
Çok güzel demiş tim, ve sadece doktor değil bi yazar da olmuştum insanların gözünde, beni her gören sokak da imza istiyor du ve bu beni çok mutlu etmişti.
Artık ayağa kalkma zamanım gelmişti .
Ve işime geri döndüm sonra beni has tene de bi kutlama ile karşılan mış tım çok duygusal olmuştum sevinç den gözyaşları mı tutamadım .
Çatlak dediğim tan bile bana o kadar ilgili ve sevgi doluydu bazen gözünüzün önündeki ni göremiyoruz ve yanlış kişilere kapıla biliyoruz şunu anlamıştım ki eyer ben güçlüyüm sem herkes de benden desteğimi bekliyor du ailemin ve beni seven herkes yanım da olması bana huzur vermişti .
Benim istediğim tek şey var dı o da birazcık mutlu olmak dı .
Ama şu da varki ben hiç yanlız değil mişim ki yanımda olan herkese teşekkür konuşması yapmıştım .
En önce ailem e ve umut benim öz kardeş im olmasa da biz bir candık onun la ,onun sayesinde kurtulmuş dum sadece o olay dan değil hayat a bağlı masıy la da hayat da kalmayı öğretmiş ti .
Canım ailem iyi ki varlar şükür diyordum allahım a ,bin şükür hem de .
Artık işim in başın da huzur dolu hastalar ıma şifa oluyor dum .
Binlerce insanın derdine şifa olmak en güzel hediye di benim için o kadar çok has tam, vardı ki .
Odama bir çiçek geldi tan ,göndermiş ti .
Hoşgeldin ikra doktor espri li biridir tan .
Ama candan dosttur benim için artık aşk yoktu sadece kariyerim ve isimdi .Çünkü aşk ka iki kez inandım sonrası hikâye yazdım .
İşte böyle evet ilk has tam gelmişti .
Hoşgeldin .
Adınız ne diye sordum çiçek demişti .Otur çiçek daha 18in de var yada yok .
Karşım da ağlamaya başladı .
Ve sonra bana sıkıca sarıl dı ne olur bana yardım et ben nasıl kendim den arınırım diye beni çok üzmüş tü onun bu durumu ne oldu ğunu sordum eniştesi tarafından tacizde bulunduğu söylerken göz yaşların a boğuldu du .Benim onun karşısında güçlü olmam lazım dı onu bu durumun için den çıkarmam lâzım dı ve ona sarıldım merak etme küçük kız senin le beraber yenecegiz bu durumu diyerek bana sıkıca sarılır dı iyi ki varsın ikra abla demişti ........
Artık kendi, derdimi bi kenara bırakıp başına ne kadar zor kötü bir şey gelen hastaları mın varsa yanında olmam gerekti .
Bir sonra ki bölüm de görüşmek üzere .
Eyer insan isterse bütün zorlukların üstesin den gelebilir yeter ki siz isteyin......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Jugendliteratur" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...