pişman değilim😌

106 7 5
                                    

Kapıda polis var  umut ne oluyor .
Durun sakin olun kardelen sen odana çık neden çıkacam ki .

Hayatım lütfen umut ben yaptığı mın arkasında yım niye kaçayım .
Açın lütfen polis kardelen dur bırak beni umut .
Diyerek kapıyı açmıştım .
Buyurun memur  bey   kardelen hanım ı arıyoruz benim demiş tim .
Şey bizim le , karakola  gelmeniz  .
Gerekiyor tabi gidelim kardelen umut lütfen canım ben pişman değilim .

Seni çıkaracam oradan   avukatı mı .
Arayacam seni seviyorum aşkım .
Korkma .
Abla bir şey ler yap lütfen tamam sakin ol hemen avukat tufan beyi arıyorum zaten bırakırlar onu merak etme sen tamam hadi gidelim .

Tamam çocuk lar ne oluyor burada anne baba oğlum ikra kızım söylesenize anne    kardeleni polis götürdü ne neden niye anne baba lütfen şimdi gitmemiz gerekli ben yolda anlatırım hadi çıkalım umut gitti.

Tamam canım hay allah ya ne oldu ki bu çocuk lara nazar değdi tamam kumru öylede kuzey neden götürdüler kızı tamam gidince anlayan caz sen de şunu bi anlat kızım baba işte uzun hikâye biraz bi gidelim tamam hadi.

Geldik tufan bey ikra hanım gelin lütfen bana detaylı bir şekilde anlatır sanız olayı işte dediğim gibi anladım tamam bi görüşme hazırlayıp kardelen hanım la konuşmam gerek tamam .

Abla ne oldu ben göre bilecek miyim canım avukat bey le konuştum önce bi kendisi konuşacak sonra sen görürsün tamamı sağol abla sen de olmasan ne demek biz kardeşiz deli.

Hay çocuğum madem böyle şeyler geldi başınıza niye kızı yanlız bıraktınız anne   anne tamam bir şey yok .

Nasıl yok ya ,ya ölse ydi adam habise girecek di kızcağız umut oğlum iyi misin iyim anne  siz gidin bence baba annem buralarda beklemenize gerek yok olsun oğlum baba umut doğru söylüyor biz size bir şey olur sa .

Haber ederiz iyi madem arayın ama hiç içime sinmedi böyle ama kızım anne hadi canım zaten hastasın bak bi de bura larda heder olma sabah olmak üzere hadi gidin doğru söylüyor çocuk lar gidelim hayatım biz iyi madem arayın ama tamam .

Hadi görüşürüz dikkat edin kızım tamam .

Umut sen burada sın dimi evet ben bi beş dakika lık işim var hemen dönerim nereye hemen dönecem canım ok .

Tamam abla direk hastane ye tolgayı görmek için gitmiştim .

İyi günler buyurun tolga beyin odası nerede acaba bu buraya kaza sırasında vurulan 307numaralı oda efendim teşekürler .

İkra tolga bakıyorum yırtmışsın öldürür yordu senin manyak kardeşi nin karısı bana bak hem suçlu hem güçlü olma karşım da az bilen yapmış kız sen onun bebeği ni öldürdünüz be hala utanmadan bide geçmiş karşıma kendini mi savunma yapıyor sun bana seni çok iyi tanıyor um pislik adamın teksin o kızı habis e girer se eyer bu sefer onun yarım bırak tığı  işi gelir ben seni öldürüm birazdan .

Buraya polis gelir ifaden  için   eyer kardelen yaptı dersen onu sen düşün artık bunu ona borçlu sun  anladın mı.

Ben gidiyorum umarım iyi anlamış sın dır ikra polis beyler geldi tolga beyin ifadesi için sizi dışarıya alsak tabi geçmiş olsun tolga cım .

Ben dışarda yım ,evet bize kaza anını anlatır mısınız tabi  benim ruhsat lı bir silah ım vardı ve onu temizleme yaparken bir an da ateş aldı .

Peki kardelen hanım ben yaptım diyor o elimden almaya çalıştı dedim ya korktu bir şey olacak diye eh birden ateş alınca o öyle sandı anladım şikayetçi değil siniz .

Ozaman hayır değilim anladım tekrar geçmiş olsun sağ olun.

Oldu mu istediğin buna mecbur sun çünkü o kızın hiç suçu yok bir daha aileme zarar vermeye kalkış ma .

A burada artık bi işin yok bu şehir hastane kapandı haberin olsun artık kendine başka bir iş arar mısın bilemem hadi bay .

Allah kahretsin seni olga mahvettin  .
Benin     ya alo abla söyle canım kardelen çıktı öyle mi gözümüz aydın ozaman abla efendim sağol ablam demiş ti .

O mutlu olsun tek dileğim oydu benim .
Ay pardon kafanız acıdımı  benim suçum kusur a bakmayın dalmış ım .

Bu arada ben alper a bende ikra memnun oldum ben de nerden nereye çok hoş biri ve çokta kibar birin e benziyor dedim içimden ne oluyor kızım aşk yok iş var .
Ama sonrası ne olur bilemez dik .....

  Kalbini kapatmış olan uzun süredir belki de  ufuk da yeni bir aşk doğar ikra için  kim bilirki bir sonra ki bölüm de görüşmek üzere takip te kalmaya devam edin .

Nedense burnu ma aşk kokuları geliyor size de geliyor mu!!! görüşmek üzere !!!!!!!!

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin