Tülaycım seni çok özlemişim, ben de .
Abimle neden ayrılmış sınız anlamadım canım neden ayırıldınız hala bilmiyorum neden canım .Hep o kız yüzünden o çıkma saydı .
Her şey çok farklı olacaktı simay tamam canım üzülme ben abini çok seviyorum hala da ama o gitti köylü kızlan evlen di .Anlıyorum canım keşke elimden bir şey gelse ama üzüldüm olsun bunda bir nasip varmış diyelim hem belki yeni bir aşkın olur hayır sanmam kalbimde kuzey varken bu mümkün değil .
Neyse beni bırak da, sen neler yaptın varmı ufuk da, aşk yok be nerde yurtdışında neler yaptın güzel di ama insanın memleketi gibi olmuyor be tülay anladım canım artık düzeni mi .
Burada kurmaya karar verdim.Ne güzel eee ne yapmayı düşünüyor sun bilmem bi fotoğraf ci ile anlaşmaya başlayacam neden abinin yanında çalış sende ofis boyu mu yok ya bana göre değil o işler .
Neyse benim kalkmam lazım eski bir arkadaş la görüşe cem, sonra tekrar görüşürüz dimi evet tabi hatla akşam bi yemek yesek nasıl olur güzel tamam haberleşelim, ok canım .
Of işin yoksa taksi bekle şimdi .
Bakar mısınız, taksi yokmu burada ya .
Abla yeni gitti ya taksi biraz bekleyin gelir tamam ya .Bu da kim ya selam pardon tanışıyor muyuz hayır ben tolga ,tolga mı, sizi tanımıyorum ki tanışalım, gideceğin, yere götüreyim hava yağacak istemem sağol siz bilirsiniz ya pardon da kimsiniz siz madem tanışmak İstemiyor sunuz öyle olsun
nerden çıktınız birden tesadüfen hanım efendi bakın yağmur yağıyor gelecek misiniz tamam ama yağmur da ıslanma yı sevmediğim, için.
Tamam o halde buyurun evet ne evet .
Adını söylemedin ben mi, evet siz yoksa bi adın yokmu var tabi adım simay demek simay güzel ismin varmış sağol buralı mısınız, evet sayılır .Peki siz ben yeni geldim ya nerden yurtdışınday, dım öyle mi iyimiş peki burada kimlen kalıyorsunuz abim var burada öyle mi güzel .
Ben burada ineyim bi kahve içseydik .
Yok başka birgün inşallah yani tekrar sizi göre bile cem, dimi bilmem belki simay efendim bu benim kartım teşekkür ederim neden beni bıraktığınız için .Önemli değil görüşürüz simay efendim numara nı alabilir miyim şey ne yani verme sen, nasıl görüşecez, seni tekrar görmek isterim.
Tabi olur bu numaram görüşürüz ozaman ara beni daha yeni başlıyoruz kuzey bey sen benim elimden kadını mı, alır san, bende .
Senin kardeşini almasını bilirim bekle ve gör bakalım .
Alo simay efendim abi nerdesin sen işim var abi biraz geç gelecem ok tamam fazla geç kalma tamam abi .
Ben iş görüşmesine gidecem abi sonra görüşelim iyi de sen bizim şirket de niye çalışmıyor sun simay abi ben akşam konuş sak benim bi .
Görüşmem varda şimdi peki konuşacaz ama ok ..
Kuzey simay nerdeymiş bi iş görüşmesindey miş ya ne güzel ne iş yapacak ki fotoğraf cılık en büyük hayaliydi, kesin o iş dir simay bu .
Sen ne yapacak sın canım ben mi .
Kütüphaneye gitmem gerek ya ben burakayım canım sen işlerini ne bak aşkım ben giderim tamam canım .Bir şey olursa ara beni ben şirket te olacam yine uyuz davut gelecek mi.
Bilmiyorum canım artık orta mışız ya bi de çıktı çok yakın da bu işi de hallerdecem sen merak etme aşkım.Etmiyorum zaten sen de fazla yorma aşkım kendini canım tamam aşkım öp tüm seni bende okul işi pazartesi tamam dır gerçekten mi evet .
Günaydın kuzey zevk duyuyor sun dimi evet hem de çok tebrik ederim evlenmiş sin, seninle uğraşamam şimdi davut bi toplantıya girecem .
Yani ben de girecem çok az kaldı davut burada fazla kalmayacak sın öyle mi görecez kuzey bey kim kalıyor kim gidiyor görürüz.......
Simay sen mi geldin evet ben geldim .
Ne haber hiç bildiğin gibi çıkıyor muydun birazdan nereye kitap alman lazım okullu olacak sın evet inşallah .Sevindim senin adına sende gelse ne, yok ya benim işlerim var sağol sen git ok sen bilir sin tamam canım ben çıktım ozaman .
Of nerde bu telefon ya alo selam kimsiniz ben tolga ,tolga mı....
Demiştim arayacağını tahmin etmemiş tim, ilk tanışma da hem de .
Dedim kendime aslında hoş çocuk tu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...