İkra pardon sizin gecenin yarısının da burada ne işiniz var .
İkra yı ziyaret e ,geldim bi sakıncası mı ,bu saat mi .Pardon da siz ikra hanımın avukatı mı sınız hayır iş arkadaşı yım iyi de ya sen ne oluyor burada .
İkra bu saatte burada ne işi var bu adamın tan adam bilen ayıp olmuyor mu ,benim için yiyecek bir şey ler getirmiş iyi de tan lütfen çık öyle mi tamam nasıl istersen ikra hanım .Adama bak ya yıllardır peşinden koştum bana pas vermeyen kız iki gün de tanıdığı adama laf söyletmiyor ne iş bu ya .
Ya ,kusura bakma sözde beni .
Koruyor işte neden sana bir şey söyleyim mi nedir bence bu çocuk senden hoşlanıyor yok canım nereden çıkar dın evet baksana sürekli seni koruma peşin de .Yalan mı neyse ben çıkacam tamam ben seni bırakayım yok ya ben giderim olmaz ben bırakacam peki ozaman ben çantamı alıp geliyorum .
Biraz bekler sen tabi.
Tan ben çıkıyorum öyle mi tan neyin var senin asıl senin neyin var ikra anlamadım iki gün de tanıdığı adama güveniyor sun bana neden yabancı sın, lütfen tan seni kırmak istemiyorum .Biz sadece arkadaşız tabi ben kimim dimi neyse sana iyi günler demiştim.
Lanet olsun ya nerden çıktı bu adam .
Gidelim mi olur istersen bi kahve içelim mi hayır eve gideyim biraz yorgunum anladım tabi hemen hanım efendi .Pardon alo abla nerdesin eve geçiyor um, bize gelsen ya neden ne oldu çok yorgunum hadi abla kardelen bekliyor bak tamam canım geliyorum .
Kimdi kim arayan kardeşim umut .
Kardeşin de mi var evet umut benim her şeyim birde karısı var oraya kahvaltı ya bekliyorlar mış beni ne .Güzel ,güzel olan nedir diye sordum çok bağlı bir aileniz var o güzel sen yani kaç kardeşsiniz tek öyle mi ailen peki yaşıyor lar canım .
Ama kardeş başka tabi .
Bak burada ineyim burası mı evet .
Eyer yanlış anlamaz san sende gel eve mi evet peki beni ne diye tanıştıracak sın arkadaşım derim .Aşkım desen çok espri lisin .
Ne var olamaz mı hayır neden benim için önce aşk değil güven dir ..Peki sana hala güvensiz mi geliyorum .
Yo ondan değil de boşver hadi gel umut abla hoşgeldin nasıl sın canım şey bi misafir imiz var bi sakıncası var mı yo abla hoşgeldiniz merhaba çok ısrar edince geldim ben mi demiş tim .
Ne komik abla bu adam demişti .
Kardelen bana evet biraz öyle nereden tanıştı nız ki .Çok hoş biri bence yakışmış sınız sende başlama abla yapma ya sen hoşlan maz san hiç kimseye güvenmez sin dimi evet orası öyle abla efendim kardelen bence kendine bir şans vermelisiniz bak bize ne kadar zor kabul etmiştim umut du .
Taki kimseye güvenmez ken onu sevdim abla .
Bence sende bi şans ver neyse geçelim içeri aynen yoksa umut onu şimdi sorgu yağmuruna tutmuş tur .
Aynen .Hadi geçelim ne yapıyor sunuz hiç abla konuşuyoruz öyle mi .
Ne hakkında mesela nerde tanıştınız diye evet ya sorma işte öyle bir şey oldu ki .
Tam yolda yürürken kafa kafa ya geldik evet çok güzel bir tanışma olmuş gerçek ten abla demiş ti umut .
Hepimiz gülüp öylece kalmış tık .Sonra umut beni biraz mutfak da .
Konuş mak için çağır mıştı .
Abla biraz gelir misin tabi canım pardon ne oldu umut ablam kim bu daha önce hiç yanın da görmedim .Canım yeni tanış tık dedim ya bak beni yanlış anlama sen benim büyüğüm sün sen daha iyi bilirsin tabi ama senin mutsuz olmanı istemem anlıyor sun dimi canım sen merak etme ben tekrar o hata ya düşmem beni düşünmem güzel ama tam beş sene oldu ve artık güvenmek istiyorum anlıyorum abla .
Hakkında hayırlısı olsun ben her zaman ne olur sa olsun hep yanındayım abla demiş ti .Oda beni düşünüyordu canım benim ,biz artık kalkalım mı olur .
Çok memnun oldum sizin le tanış mak çok güzel di teşekkür ler beni kabul ettiğiniz için .Ne demek her zaman iyi geceler canım abla görüşürüz tamam .
Aşkım ne oldu hiç var bir şey sen hoşlanmadın mı alper den yok bence sen ablanı kıskandın mı yok canım ben de onun mutlu olması nı isterim tabi ama o üzülür se kötü olurum canım için rahat olsun ikra abla bence çok akılı bir kız o ne yapacağı nı iyi bilir inşallah canım .Kardeşin beni sevme di sanırım neden böyle düşündün seni .
Mutfak a çağır masın dan belli kesin nereden buldun diye sormuştur .Neden böyle bir hisse kapıltın ki bilmem öyle işte umut bana çok bağlı dır bende ona tabi sadece seçtiğim insanı sorması çok normal değil mi .
Tabi canım bir şey demedim .İkra efendim bak sana nasıl geldim bilmem ama sen den gerçek ten hoşlan dım ve ciddi bir ilişki istiyorum anladın mı .
Evet anladım neyse ben ineyim artık görüşürüz tamam iyi geceler .
Alper söyle benim için aşk da önemli ama en çok güven de tabi sana güvenmek isterim önce anladım .
İyi geceler demiş tim .
Ona yeterince açık konuştuğu mu düşünüyordum çünkü tekrar hayal kırıklığı yaşamak istemiyordum artık her şey nasip ve ona bi şans vermeye karar vermiş tim .!!!!
Onun için aşk mıdır yoksa güven mi .
Bunu yaşamadan bilemez dim ........
Sizce ikranın soru size göre aşk mı yoksa güven mi dir ?Yorumlar ınızı bekliyoruz sizce ikra aşka mı güvenmeli yoksa güvenmek mi!!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...