Beklemek kadar zor bir şey değil di benim için bu benim tüm hayatımı değiş tire bilirdi bir umut Işığı olmak .
Kumru doktor bey sizi bekliyor tamam sağolun gel kızım otur önce sana açık olacam lütfen kızım kaza sırasın da ufak bir sorunumuz çıkmış nasıl yani ,yani nasıl desem sana çok iyi haber vermek isterdim ama ,ama ne doktor bey anladım ben galiba kızım şimdi teknoloji çok geliş ti istersen tüp bebek tedavisi uygula ya biliriz hayır istemiyorum .
Kumru üzgünüm kızım malisef anne olma şansın yok anladım teşekkür ederim .
Bunlar lütfen aramızda kalsın ne olur tabi yavrum üzme kendini hoşçakalın doktor bey iyi günler kızım size de .Yavrum ben yine geldim yaşadığım sürece gele cem bak allah bile kabul etmedi kardeşin olmasına demek ki senin yerini kim se tutamaz mış olsun seni çok seviyorum yavrum ilk göz ağrım bundan sonra benim hayatım bambaşka olacak belki de .
Görüşürüz tatlım kumru kızım nereden geliyor sun dolaştım anne kumru nereye kadar sürecek kızım bu ne durumu anne kızım kuzey ve sen diyorum kuzey nerde çalış ma odasında öyle mı tamam ben bi yanına gideyim git kızım konuşun halledin artık bizde üzülüyor uz merak etme anne ben her şeyi yoluna koyacam .
Hadi bakalım kızım inşallah .
kuzey aşkım gelse ne otur senin le konuşmak istiyorum .Tamam bir şey içer misin yok otur lütfen ben sana bir şey söyle yecem nasıl tepki verirsin bilmem ama ben kararlı yım nedir aşkım senden boşanmak istiyorum ne diyor sun sen kumru lütfen kuzey bu işi daha fazla uzatmaya gerek yok .
Sen beni cezalandırmak için böyle bir şey mi istiyorsun yani aşkımız bitti öyle mi kuzey lütfen ben seninle eski gibi olamayız artık neden ki yeniden dener iz aşkım yeniden çocuğumuz olur niye böyle yapıyı yorsun beni kendin den uzak tutmak istiyorsun kuzey ben kararımı verdim lütfen ama ben senden ayırır mak istemiyorum ki yap ma lütfen yeter .
Peki, peki ne kuzey annenler kimse umrum da değil töreymiş ister se vursunlar beni yani bizden vaz geçiyor sun öyle mi evet artık seninle ve ya bir başkası nı istemiyorum üzgünüm kuzey .
Hayır senden bu kadar cabuk vaz gemiye cem biz yine eskisi gibi olacaz çocukları mız olacak yeter olamayacak anladın mı benim bir daha çocuğum olmayacak anlıyor musun aşkım doktora gideriz kuzey ben gittim bi umut olur belki bizim için diye ama o kazadan sonra bir daha anne olamayacak mışım anladın mı artık bir şey duymak istemiyorum.
Yeter bitti kuzey kumru aşkı bitti buraya kadar sen ne kadar olacak diye düşün sen de bitti anlıyor musun .
Kumru yapma gitme lütfen bunu bize oğlum ne oldu niye ağlıyor sun ne konuştunuz anne kumru bende boşanmak istiyorum dedi ne olmaz nerden çıkmış olmaz böyle bir şey .
Oğlum malisef bu gün doktora gitmiş çocuğum olur mu diye ya ne olmuş ya bir daha anne olamayacak mış ne diyor sun oğlum sen işte bu yüzden artık beni hayatın da İstemiyor muş .
Dur oğlum biz konusu ruz onunla olmaz bitirdi artık bizi çok kararlı .
Beni istemiyor.Haklı kız her şeyi berbat ettim ben anne neyse ben çıkıyorum ne yani pes mi edecek sin oğlum hayır tabi ama bu durum da ne yapayım anne .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teenfikce" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...