Canım neyin var tolga ben den öyle bir şey istiyorsun ki henüz buna hazır mıyım bilmiyorum zor bir bir şey değil ki aşkım sen de bende birbirimizi sevmiyor muyuz evet öyle ama korkuyorum evlilik çok ciddi bir şey .
Anladım sen beni sevmiyor sun hayır tabi ki de sevi yorum ama ,ama abin ne der diye korku yorsun abin sana sordumu simay evet haklısın ama ondan haber siz bi evlilik yaparsam asla beni affetmez ki .
Hiç bir şey yapamaz biz aşkla seviyoruz aşk engel tanır mı sence önce bi nikâh kıyar sonra nasıl sa bizi affeter bilmiyorum tolga izin ver bana biraz bunu düşün eyim hem abimle tanışa bilirsin evet aşkım ama süpriz yapmak daha iyi değil mi bilmem ki neyse senin kafan karıştı en iyisi.
Boşver hayır bende seni seviyorum tamam seninle evlenecem ok bak çok mutlu ola caz aşkım sana söz biliyorum tamam ozaman hemen nikah işlemlerini yarın halleder iz dimi yarın mı bu kadar çabuk mu neden aşkım neyi bekleyeceğiz ki ben sen den ayrı bi gün daha geçirmek istemiyorum ki anlamadım tamam yarın görüşürüz canım bak gör aşkım şimdi nikah olur sade bir sonra sana çok güzel tam 40gece düğün sözü önemli değil aşkım ben senin le her şeye rağmen mutluyum zaten .
Tamam canım yarın görüşürüz bay tatlım .
Acaba tolga ile gizli ce evlenmek doğru bi fikir miydi ama abim e söylersem izin vermez di ki zaten belki affeder beni kim bilir .Canım hoşgeldin hoşbulduk kumru iyimisin sen evet iyim neden bilmem rengin biraz solmuş gibi geldi bana bi şey içer misin yok sağol abim nerde gecikicek miş biraz öyle mi tamam ben odama çıkayım ozaman simay efendim sen iyisin dimi iyim ya bir şeyim yok tamam iyi geceler sana da.
Kuzey sen misin evet nasılsın iyim nasıl geçti günün yorgun açmısın bir şey ler hazırlayım mı yok yedim dışarda bir şeyler simay geldi mi evet odasında ama ,ama ne biraz durgun gördüm bir şeyi var gibi biliyor sun bana pek bir şey anlatmaz.
Tamam ben bi duş alıp ona bakarım tamam oldu canım .
Simay canım uydun mu yok abi gel nasıl sın kumru biraz durgun görmüş seni yo ona öyle gelmiş yok bir şeyim bi sıkıntın varsa söyle canım biliyor sun biz bir aile tiz biliyorum abi gerçekten bir şeyim yok tamam ozaman abi söyle canım sağol bir şey belki yakında ofise gelip çalışabilir im inşallah çok sevinirim orası senin de hakın biliyorum abi hadi allah rahatlık versin .
Sana da abi of ya abime yalan söylemek çok kötü bir duygu ama mecbur um tolga yı çok seviyorum duyunca çok kötü şeyler yaşanacak ama onu kayıp edemem özür dilerim abim ya .
Yarını bi atlatsam ne olur bilmiyorum alo simay tolga nasılsın aşkım karışık üzülme herşey çok güzel olacak aşkım inşallah tolga abim anlaya cak diye çok kortum vazmı geçtin yani hayır tabiki değil ama daha farklı olabilir di neden tanışmak isteme din ki .
Abimle süpriz aşkım anladım canım tamam şimdi sen güzel ce uyu tolga efendim biz evlendiğimiz de ne olacak nerden kalacaz eve gelmediğim de anlayacak anlsın bi mektup yazarsın başka çarem yok sanırım abim beni hiç affetmeyecek biliyorum zamanla .
Kabul edecek dir bizi aşkım ok hadi artık uyu yarın karşımda dinç bir gelin görmek istiyorum ok tamam canım öp seni yarın nikah salonun da buluşuruz tamam canım .
Umarım beni bir gün affeder sin abi ama ben tolga yı çok seviyorum tıpkı senin kumru yu sevdiğin kadar beni affet simay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...