Abi ben ayarla dım yarın sabah erken gel sen de şirket e tamam simay gelirim iyi misin abi sen bilmem nasıl olayım ki abim 3yıl oldu hala unutamadım mı kumru yu o kadar kolay mı ben onu çok sevdim evet ama o seni sevsey di boşanmaz dı ve .
Yurtdışına da gitmez di abi unut artık onu yeni bir hayat kur kendine o bana aşkın bedelini çok ağır ödetti simay .
Anlıyorum abi ben de davut dan büyük darbe yediğim zaman anladım en çok ben anlarım büyük acı nasıl olur artık kendine bi çizgi kur ve mutlu olmaya çalış unut onu o seni çoktan .
Unutmuş dur zaten abim evet öyle olmasa arar dı peki neden kalbim hala kumru diyor ki simay çok sevmiş sin ama değmez inan bana daha çok .
Genç sin abi karşına nice güzel kızlar çıkar be abi ama 3yıl oldu hala kumru diyor sun yapma artık kendine bu eziyeti lütfen abi.
Tamam canım neyse ben yatıyorum yarın biliyor sun toplan tı olacak bakalım yeni ortağı mız kim olacak bilmiyorum artık gerçekten hiç bir şey bilmiyorum olmaz kendini böyle salma na izin veremem abi anladınmı .
Tamam canım hadi sen yat sen bende biraz yürüyeceğim sonra ya tarım tamam çok geç gelme abi lütfen yarın önemli bir gün tamam simay .
Hadi iyi geceler sana sana da abim .
Abimin bu durumu na çok üzülüyor dum ama elim den de bir şey gelmiyordu ah kumru kendin ile abimi de çekdin kendi kuyu na umarım sen de aynı acıyı çeker sin.Her hazır mı evet kumru hanım biletler de hazır tamam erken den İstanbul da olmalıyız gerekli evrakları da hazır olsun emreder siniz .
İyi geceler sizde sabah görüşürüz evet kuzey bey bir zaman lar küçük göründüğünüz yeni kumru yu görün ce bakalım karşın da ne yacaksınız doğru su yüzünüzün şekilini merak ediyorum .
Büyük gün yarın görüşecez.
Kuzey oğlum hadi bir kadeh birşey ler içek senin morerin baya bozuk yok içmeye cem neden oğlum yarın önemli iş toplatım var olsun olmaz yeni ortağı mız gelecek miş öyle mi kimmiş ki bilmiyorum adamdır .Sanırım inşallah iyi biridir daha iyi oğlum rahat lar biraz şirketin durum u da inşallah .
Ondan haber yok dimi hiç kimden eski karın dan hayır yok tam 3,yıl dır görüşmüyor sunuz dimi evet ondan konuş mak istemiyorum murat lütfen .
Sen bu kızı hala seviyor sun be oğlum ne farket di ki ne bileyim çok iyi din iz be oğlum tamam murat kumru konusunda konuşmak istemiyorum .
Dışın öyle söylüyor ama için .Murat lütfen tamam abi neyse ben gidiyorum nereye be oğlum eve .
Eh be kuzey takılır dık biraz ya yok keyfim hem yarın erken kalacam anladım satıyor sun yani beni .
Sözüm olsun ok tamam hadi git oğlum senden bu gün bana hayır yok .
Hadi iyi geceler sana da bay .
Abi sen mi geldin evet simay kahve yapayım mı sana yok ya yatacam ben anlamdım saatini kur abi tamam .Evet sonunda sabah olmuş tu oh benim abim hala mis kin miskin yatıyor du ama abi hey hadi kalk .
Simay biraz daha olmaz abi toplantı var adamlar bekler hadi abi of tamam bi duş alayım çıkarız ok çabuk ol .
Tamam ya acele yok bekliyorum abi.
Geldi mi herkes evet efendim toplantı odasında bir kaç kişi var ama yeni ortağınız henüz gelmedi anladım .Sen bir şeyler hazırlasaydın masaya hepsi hazır efendim tamam abi hadi geçelim gelmiş lermi diğerleri gelmiş ama büyük ortağı mız henüz yol daymış öyle mi iyi geçelim bakalım selam bey hoşgeldiniz hoş bulduk .
Yeni ortağı mız beyefendi ler teşvik etmediler sanırım yol dalar efendim biraz dan gelirler kendisi de .
Ah gelmiş şimdi bilgi geldi öyle mi.
Şükür abi sakin ol lütfen tamam simay evet geliyor muşİçeri erkek girdiğini sanıyor ken birden karşımızda kusura bakmayın çok beklet dim ben kumru yeni ortağınız diye söyledi ği anda abim ve ben şok tay dık peki bi insan bu kadar kısa bi sürede nasıl olur da hem güzel bakım lı hem de başarılı bir iş kadını olarak karşımıza çıkması bizi şok etmişti en çok ta abim şok tay dı peki ama şimdi ne olacak dı .
Sanki bu o kumru değil di başka biri gibi hali ve davranış ları ve güzelliği karşında dona kalmıştık gerçekten bu bizim kumru olabilir miy di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...