Günaydın kızım günaydın annem ne çok uymuşum ben eh gece ikrayı bakacam diye uyamadın aynen ya .
Kuzey kalktı mı gitti o ya ne zaman .
Yarım saat oluyor öyle mi evet kızım niye sordun konuş tunuz mu dün akşam evet ama ama ne .Kendi kendine kapris yapıyı yorsun günaydın canlar sana da canım nasıl sın kumrucuk eh işte kuzey nerde işe gitmiş ben uyuya kalmışım .
İşi vardır canım adamın yani dimi çok meşgul ya bak aklıma ne geldi Kumru ne geldi hadi sen le bi sürpriz yapalım mı kime kime olacak canım kuzey e yok ya kızar sa simdi niye kızsın ki hem kendi gözün le görürsün iş yerini sen gitmedin dimi evet .
Gitme dim götür medi beni hiç .
Habersiz geldik sürpriz yaptık deriz bi kahve sini içeriz hem senin de için rahat eder ne dersin bilemedim ki .Şimdi hadi be kızım yoksa böyle kendi yiyeyip duracak sın .
Tamam olur kahvaltı dan sonra hazır kanıt çıkarız ok hadi ozaman ben Odama çıkıp hazır lanıyım sen de .
Tamam anne sen bakarsın dimi .
İkraya bakayım da kızım bi haber bilen mi verseydiniz kuzey e yok ya geçiyor duk deriz iyi madem .Hadi gidin bakalım tamam hadi kumru çıkalım olur görüşürüz annem tamam kızım tez gelin ha durmaz bilen çocuk tamam .
İnşallah kızmaz sana uyduk gidiyoruz ama aman be kızım karısı değilmi sin niye kızsın ki.
İyi bakalım sanırım burası sen burada dur kardeş ne kadar ben vereyim yok be tamam ben verdim hadi .
Kız baya büyük bir holding miş burası evet öyle çok güzel hadi gel .
Merhaba lar buyurun kime baktınız biz kuzey beye kuzey bey şu an müsait değil neden ki.Değil hanım efendi ne işi var ki toplan tısı var kimsiniz siz bu karısı kumru oluyor ben de yakınıyım iyi de bekleyin biraz .
Bak işi varmış hadi gidelim saç malama kızım buraya kadar geldik boşuna mı yani bekleriz bizde .
İyi biz birer çay alabilir miyiz .
Tabi ne toplantısıymış kardeşim bu çok uzun sürdü vallahi ne yapayım ben hanım efendi.İyi be bir şey demedi ne gıcık adam sende acayip sorular sorup duruyorsun elif hadi gidelim of bi sus bi kumru çok korkaksın be kızım ya.
Selam kuzey bey içerde mi evet efendim toplantısı var ama anladım ben odam dayım bu bayanlar kimi bekliyor kuzey beyin eşi kumru hanım öylemi bende elif .
Buyurun odam da bekleyin yok teşekkür ler biz burada bekleriz
Tamam kızım bi kahve yollar mısın odama peki ufuk bey .Kız sekreter çok geç sürdü bu toplan tı bilmiyorum efendim ay evet çok iyidi ya bi ara yine telafi ederiz tatlım tamam belli oldu zaten yeni yüzümüz sensin hadi canikom öp seni görüşürüz canım gut bay tatlısı.
Sana da kumru elif burada ne yapıyor sun neden kocama sürpriz yapalım dedik ama sanırım bana sürpriz oldu canım cicim demek toplantın bi kadınlay mış .
Görüşürüz tatlısı yazıklar olsun sana .
Kumru bekle kumru bırak beni seni çok sevdim ben be saf duygularla yazık senin davut dan ne .Farkın kaldı ki kumru yanlış anladın beni ben gözümle gördüm gerisi boş ne gördün ya bırak beni yapma kumru canım ya üzgünüm seni ben getirdim iyi oldu gerçek yüzünü de görmüş oldum bi şeymi oldu bayanlar yok ya eşi ile tartıştı biraz da ondan ya üzüldüm bak şimdi gelin odamda size bi kahve ısmalayım yok ya teşekkür ederiz .
Ya lütfen bu şekilde gitmeyin tamam gel kumru cum biraz sakinleşir sin hem.
Sorun ne ya şu reklam yüz model ile ilgili sorun ha evet öyle bir şey varmış öylemi evet kuzey ilgileniyor o işlen bi de bana çocuklar bakıyor o işlere demişti yalancı ne olacak bakın ne .
Ne diye cem size kumru hanım madde m yeni yüz aranıyor eee sonra burada benim de söz hakım var obyüz den benim yüz modelin olmaya ne dersiniz sizi baştan yaratır ız ne demiş tim öylece elif ile birbirimize bakıp kalmıştık.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...