Aşkım kumru nerdesin ne oldu oğlum ne bağırıyor sun kumru yatak da yoktu anne gördün mü yok oğlum .
Bende yeni kalktım tamam bi evin içine bakalım buralarda dır telaş yapmaya sın oğlum nerde ozaman ikranın odasında olabilir mi ki .
Evet benim niye aklıma gelmedi ki bu ben oraya bakayım kumru allaha şükür burada sın ne yapıyor sun burada aşkım bak bu beşik de yatıyor olacak tı benim küçük bebeğim canım hadi çıkalım buradan hayır sen kötü .
Oluyor sun diye canım ben daha nasıl kötü olabilirim ki kuzey canım yapma böyle üzülüyor um benimde kalbim acıyor ama taktir ilahî böyle istemiş canım hayır onu sen öldürür dün kuzey kumru yapma böyle lütfen yeniden dener iz bir kez daha .
Olmaz onun yerini tutmaz o benim ilk göz ağrımdı anlıyor musun kabul edemiyorum kuzey anla beni hep sesi kulaklarım da yansı yor bak istersen bi yardım alabiliriz hayır ben deli değilim biliyorum delisin demiyorum ki ama seni böyle görmek beni üzüyor canım yanlız burak beni lütfen tamam nasıl istersen .
Ne oldu oğlum ne yapıyor öylece beşiğie bakıp beni suçluyor anne daha acısı çok taze oğlum merak etme her şey yoluna girecek elbet nereye oğlum kahvaltı hazır ladım yok anne canım .
İstemiyor çıkacam oğlum neyse sen yanlız bırakma onu tamam yavrum .
Kızım kumru ne istiyor sun bak beşik boş dimi eyer sen o gece git diye ısrar etmeseydin şimdi kızım yanım da olacak tı belki de yavrum sus anne böyle olmasını kimse istemez di ki oldu ama bak eskiden beri bi töre diye tuttur dunuz alın size töre ben kızım dan ilk çocuğum dan oldum nasıl .
Alışacam onun yokluğu na yine olur yavrum gençsiniz kızım doğru her şeyi sizler biliyorsunuz hiç bir şey olmamış gibi hayatıma devam edeyim yapma kızım kendine kuzey ede bunu yapma yavrum ben artık ne yapacağı mı bilmiyorum anne anladın mı .
Kuzeyi isteyip istemediği mi de ne diyorsun kızın o nasıl söz o senin kocan töre var zorbalık var ayırır sam babam öldürür dimi yavrum bu sözler hiç sana yakışıyor bana be yakışıyor anne her şey sizin yüzünden olmadı mı zorla davutla evlenmeye zorladınız sonra da bir şey yokmuş gibi davrandınız ama ben .
Çocuğu mu sizin yetiştirmeyecek tim yaşasaydı eyer yavrum biliyorum ve seni anlıyoruz acın büyük bu sözleri de içten söylemedini de biliyorum sen hiç bir bilmiyor sun anne hiç kimse benim kadar içimin yandığı nı bilemez kızım hadi çıkalım bu oda dan sen çık anne olmaz sen de benimle gel böyle kendini buraya kapatma na izin veremem anne çık dedim en azın dan buna saygı .
Duyun ya tamam kızım nasıl istersen .
Ne oldu yenge kumru çok kötü kızım düzeliyor derken daha da kötü ye gidiyor ya tamam bende Konuşayım yok yavrum boş ver yanlız kalsın şimdi ters bi şey söyler senin de kalbini kırar gel biz .İnelim aşağı ya tamam abim nerde gitti ya yazık onada ya ne olacak böyle bilmiyorum kızım ne olacak bilmiyorum .
Allah yardımcı sı olsun der zaman da toplar inşallah kendini kumru inşallah yengem ya çay alır mısın sen bana bi ağrı kesici versen .
Olur asıl kötü olan ne dırBiliyor musun ne oldu ki kumru abin den boşan mak istiyormuş ne yok artık bu nasıl olur abim biliyor mu peki hayır bu olanlar dan abini suçluyor ne yapacaz yenge nasıl düzelcek abim duyar sa çok üzülür aynen canım ben de şaştım artık .
Kumru nereye kızım bebeğimi görmeye gidiyorum bende geleyim seninle kumru olurmu bekle çantamı alayım hayır simay ben yanlız gidecem ben iyim benimle gelmenize gerek yok nasıl istersen canım.
Bizim bir şeyler yapmamız lazım bu böyle sürmez iyi de ne yapa caz kızım bilmiyorum ki ben de şaştım alo abi nasıl sın canım ben iyim de kumru ikra yı görmeye gitti sende oraya git abi bizi istemedi yanında tamam canım giderim ben sağol......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...