İşte dediğim gibi kumru abim sen gittiğin günden buyana kimse ile birlikte olmadı neden boş adın ki .
Onu hep abimi suçladın kızınızın ölümünden canım bende psikolojik olarak güzel günler geçirmedim biliyor sun evet ama abim sana bi adım yaklaştıkça sen onu ve hepimizi kendin den uzak laştır dın .
Kumru şimdi niye geri döndün ben belki şirket için faydalı olabilirim diye düşündüm yanlış düşünmüş sün bence abim o kadar gurur luy ken davut u bilen istememiş di .
Unut dun mu seni mi ister sanıyorsun kumru simay bana yardım et neden ki sen abimi için mi geri döndün yoksa pişman mısın bana açık olabilir sin kumru lütfen bilmiyorum bende çok sevdim abini nasıl bu nokta ya geldik hepsi karışık bi durum haline geldik .
İşte anlıyorum ama ben ne yapa bilirim ki kumru abim sinirli ve kendin de duydun bir şey yapamam ki bende anlıyorum simay kızma bana ama abim haklı kumru .
Tamam neyse sonra görüşürüz nereye mezarlık a ikrayı göre cem tamam görüşürüz kumru belki abimin siniri geçer tekrar haber ederim sana tamam canım boş ver .
Nereye kumru hanım mezarlık a çekin lütfen tamam efendim .
Bekleyin çiçek ala cam peki efendim .Kızım yavrum benim babam biliyor musun 3sene sonra annen döndü niyetinin ne olduğu bilen belli değil senin ölümün den hep beni suçlu gördü yavrum ben böyle olsun hiç .
İster miydin ,kuzey sende mi burada sın evet kızımı yanlız bırakmıyor um merak etme etmiyor um zaten sen onun babası sın tabiki de burada olmam çok mümkün evet ama benim hatamdı onun ölümünden hep beni .
Suçladın beni sen kuzey yapma lütfen ben gerçekten çok üzgünüm seni çok kırdım biliyor um hatalyım neye yarar ki kumru neden burada sın .
Onu da bilmiyorum senin için niye biz ayırır dık artık ben sana denk değilim bak zengin olmuş sun İtalyanın yeni yüzü kumru kuzey yapma böyle ben senin şirketin için sana yardım etmek için ne kadar ayrı olsak da sen benim kızımın babası olarak kalacak sın kızının ölümünden .
Sorum lu olan bir baba öyle mi hayır öyle düşünmüyorum artık kuzey ben sen den gerçek ten özür dilerim ne istiyor sun kumru niyetin benim le oynamak mı hayır öyle bir niyetim .
Yok kuzey sadece sana yardım etmek istiyorum teşekkür ederim ama bunu kabul etmem ne kadar batsam da ne şirket ne de para umrum da değil paradan daha önemli şeylerde var kumru sen unutmuş olabilir sin tabi ne desem sana fayda lı olamaya cam dimi evet istemiyorum senden gelecek hiç.
Bir şeyi biz bitti dediğin gün herşey bitti ben eski kumru yu isterdim .
Kuzey ben yine eski kumru yum ayna ya bakdın mı hiç kuzey yapma ben değil sen yaptın hoş çakal kumru hanım.
Ah kuzey inatçı sın hala canım annem ben geldim biliyor um biraz geç kaldım ama seni hiç unutamadım güzel kızım baban ne dese haklı onu çok kırdım canım senin ölümün den hep onu suçla dım o da böyle olsun istemez di belki ama bende çok zor günler geçir dim be annem bir daha anne olmayacak dım seni kayıp ettim .
Hiç bir şeyi gözüm görmüyordu ki ama ne yapıp edip babanı tekrar kazanacam bu biraz zor kalay olmasada sana söz annem hoş çakal bebeğim çünkü onu gördüğüm anda tıpkı eski si gibi oldu içim ama bana çok kızgın haklı da ne yapsa ne söyle se haklı onu çok kırdım annem benim .
Senin baban dünyanın en tatlı merhamet li babası yaşasay dın sende görürdün şu an 3yaşın da olacak tın doğum günün kutlu olsun annem yine gelecem ama bu sefer baban la sana söz anneciğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...