Kumru nerde sin burada yım baba ne oldu sen ne yaptığını sanıyorsun ne yapmış ım baba boşanmak da ne demek tamam çocuğun öldü ve bunu anlıyoruz kötü durum da sın ama kendi kendine nasıl böyle bir karar verebilir sin kızım yeter baba yeter artık yeter baba bu benim kararım senin tören den de sizden bıktım töremi al baba ne yapıyorsun işin kolaylaştırıyor um bak bu senin silahın bir zaman lar ben çocuk ken evde sakladığın .
Annemi tehdit ettiğin yeter madem töre al vur beni bitsin bu ben artık yolun sonunda yım sizden korkmuyorum kızım sana neler oluyor beni siz bu hale getiriniz kuzey beni seviyor du ama benden de utanıyor du .
Ne diyor sun kızım niye utansın kuzey sen den baba ben o gün size geldim kuzey benimle dışarda bi yemek bilen yeme ye utanıyor du bunu anneme söyler ken duydum ve benim için zaten o gün bitmişti sırf sen duymasın baban diye o gün beni kuzey ile yolla dı ve kızım öldü daha söylene cek ne varki baba çocuğum dan buyan hep şiddet gördüm yaşadığım o evde okutma dın beni senin yüzünden cahil kaldım herkes hor gördü beni kocam bilen yanın da taşımaya utanır oldu .
Bunlar hep senin ve sizin pis töre zorbalık larınız yüzünden olmadı mı .
Şimdi neyin hesabını soru yorsunuz benden istemiyorum anladın mı baba ister beni vur ister öldür ama ben çok kararlıyım kızım affet beni sizi allah affet sin ben kuzey den ayırır lacam ve sizde buna saygı duyacak sınız .Son kararım anladım kızım peki sonra ne olacak gidecem buradan baba nereye kızım törenin ve zorba lığın olmadığı bir ülkede yaşayacam peki kuzey ne olacak o seni çok seviyor ben sevmiyorum baba bitti .
Nereye kızım dur bey yanlız kalsın ne olmuş bu kıza böyle hanım benim kumrum böyle değil di kız haklı dolmuş içi o büyüdü ve anne oldu sonra bebeğini kayıp etti artık karışmayacaz ve ne karar alır sa alsın saygı duyacaz bey .
Haklı sın ben bilen korktum halinden sanki içinden bi canavar çıkmış gibi .
Boş ver herkes için böylesi daha hayır lı olur belki aynen ne diyeyim iyi de boşanınca nereye gidecek bu baba evine dönmez .O bilir elbette işini bekleyelim bakalım kuzey oğlum da çok üzülüyor ama yapacak bir şey yok kızımız o bizim onu da kayıp etmek istemiyorum bey tamam biz dönelim nereye boz anlar köyüne olmaz ben Kızımı yanlız bırakmam hele de bu durum day ken yanlız kalması daha .
İyi bu durum da kendini toplar belki .Sürekli başındayız iyi madem yarın gideriz tamam ben ufaktan hazır lanayım .
Kumru kızım evet biz gidiyor ruz öyle mi siz bilirsiniz anne çay içer misin kızım hayır çıkıyorum ben nereye anne soru sorma lütfen .
Tamam merak ettim etme bir şey yok dönecem tamam olur kızım .
Merhaba avukat bey buyurun nasıl yardım cı olabilirim ben kocam dan boşanmak istiyorum öyle mi bi mahkeme açmak istiyorum en kısa zaman da tabi olur .Yardım cı oluruz teşekkür ler sağ olun alo kumru efendim simay nerdesin canım görüşelim mi işim vardı biraz ve geçecem bi kahve içeriz hadi tamam nerde bizim okulun arka tarafın da cafe var ya orda yım ok .
Gelirim gel canım nasıl sın iyim şey bi şey duydum doğru mu ne duydun abim ve sen boşanıyor muş sunuz evet mahkeme yi açtım bilen ne neden kumru abim seni çok seviyor aynı şeyleri tekrar tekrar konuşmak istemiyorum simay ben kalkıyor um bitti artık biz diye bir şey yok yolun sonundayız canım lütfen kimse karış masın sen de biz sadece sizin iyiliğin iz için iyiliği nizi istemiyorum sen dinlemiş miy din davut ile evlenir ken o yüzden herkesin aklı kendin de kalsın bitti anladın mı bay .
Ne olmuş bu kıza ya abi nasıl sın haberin varmı herşey den şimdi kumru yanım daydı biraz konuşmak istedim lafları ağzıma tıkadı ve en kötüsü de ne , mahkeme açmış sana öyle mi anladım canım demek bu kadar cabuk kurtulmak istiyor sun öyle olsun bakalım kumru hanım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...