Aşkım nasılsınız bakalım iyiz babası sen oh mis gibi parfüm ler sıkılmış takım elbiseler giyinmiş nereye aşkım nereye olacak kumru işe aşkım öyle de ne öyle de ,hiç yine şu yüz modeli için mi süslen din, hayatım her zaman böyle işe gidiyor dum ben ne oluyor sana yoksa yeni yeni kıskançlık lar mı .
Çıkar dın ne alaka canım niye kıskanayım, ki sadece merak ettim buldunuz mu diye yok bu gün gelecek bir kaç model ya iyi ben çıkıyorum aşkım öp sizi tamam kolay gelsin sana .
Tamam akşama görüşürüz ok .
Kumru ne oldu kız bu sabah pek dalgın sın yok bir şeyim ya var bence neyin var canım ne oluyor sana .Bu günlerde bi garip davranmaya başla dın bu gün yine süslendi parfüm de sıktı kim kuzey kim olacak canım ilk defa yapmıyor ya adam işi bu sende bi garip sin yani .
Kız yoksa sen kuzey i kıskanmaya mı başla dın of elif sende başlama ya e öyle davranıyor sun bu doğum seni değiştirdi yani söyleyim yoksa .
Geçen gün bana yüz modeli bilen diyordun o konumu evet aslında öyle ya kız çok güzel olur da kuzey değişirse kızım neler kurmuş sun kafan da ya adam sana aşık tülay ı bilen bırak tı seninle evlendi hala başka kadın diyor sun pes ne oluyor burada bakalım gel yengem şu kızına bi akıl ver ne oldu ki daha ne olsun kocası nı kıskanıyor elif ne yalan mı .
Adamın işi ayol herkes len muhatap olacak tabi kuzey oğlum yapmaz öyle şey kumru nerden çıkar dın, kızım bi, şey çıkardığım bilen yok ya üstüme .
Gelmeyin neyi var bunun doğum etkisi allah allah ne garip böyle değil di çok takıntı yapmaya başladı .
Kıskanması güzel bir şey ama gereksiz bi kıskanma neymiş konu aman bunla r dergi için yeni yüz modeli arıyorlar mış sanırım ona fena kafayı takmış .
İşte allah allah delimi, bu kız adamın işi bu .
Ben bi Konuşayım sen dur yenge ben konuşurum tamam bende ikra ya, bakayım olur uyuyor du ama .Sen bak yinede bu gün banyo günü .
Tamam yıkar ız, onu sen bi konuş şu deli ile tamam .Canım kumru efendim gele bilirimiyim gel ne oluyor kızım sana ya rahat ol sana sen yoksa sen kuzeyin sana teklif etmedi gine mi kız dın, neyi yüz reklamı için işte hayır canım ne alaka.
Ozaman ne bu halin yapma kendine bunu o seni seviyor çocuğunuz var kuzey öyle bi adam mı sen ce .
Üzme artık kendine bi çeki düzen ver bak kendine şöyle alışverişe çık kuaföre bilen git nasıl sa çocuğunun bakıcısı da var bence sen çok bunaldın, ve kuzeyi ihmal ettiğini bilen düşünüyor sun gel seninle bi alışveriş e çıkalım sonra kuaföre bilen gideriz .
Ne dersin biraz kendine bak kızım olur mu, yok ya boş ver hiç keyfim sen bilirsin otur böyle kendini ye dur ozaman .
Tamam gidelim ve şöyle ya yürü be kim tutar bizi anne efendim biz çıkıyoruz nereye kızım önce alışveriş sonra bi kuaföre öyle mi iyi olur kızım .
Biraz değişik lık olur senin için de bence gidin kızım tamam sen bakar sın dimi anne kiraya evet bakarız biz şule ile .
Hadi çıkalım biz tamam canım .
Oğlum hayır dır erken geldin kuzey evet ya akşam yemek varda öylemi ne yemeği iş yemeği yüz modeli bilen .Gelecek işte ünlü insanlar anne kumru onlar kuaföre ve alışverişe cıktı lar neden çok bunaldı kız biraz değiş olsun diye çıkardı elif .
Oğlum kumru da gelsin seninle akşam yemeğin e madem iş yemeği öyle de anne önemli insanlar var şimdi öyle mi, oğlum yok sa daha sonra çıkarırım kumru yu .
İyi öyle olsun .
AA kuzeyin arabası değil mi evet erken gelmiş bak çocuk bide kızıyor dun evet şimdi seni böyle görünce dibi düşmesin yok canım .
Kuzey kumru çok güzel olmuşsun hayatım sağol beğen din mi biraz değişlik olsun dedim .
Çok güzel olmuşsun canım ama benim acil çıkmam lazım nereye yeni geldin bende yemek yeriz diye bir şeyler de aldık aşkım ya çok önemli bir iş yemeği var anne ne de söyledim ya öyle mi geç mi dönecek sin belli değil siz beklemeyin .
Beni tamam hadi öptüm seni .
Kumru iyi misin gördün elif ben ne yapsam yapayım onun istediği bi kadın gibi olamıyor um hemen yelken leri indir din yani adamın önemli işi varmış yanlış anlama canım size afiyet olsun ben yatacaum kızım anne .Lütfen keyfim yok tamam tatlım çık sen biraz dinlen ne oluyor bunlara yenge nazar değdi niye böyle davranıyor kuzey onu da götür şey di ya yemeğe duymasın kumru kızım dedim ama önemli kişiler olacak dedi sonra çıkarırım dedi onu ne yapa caz.
Bilmiyorum ama inşallah kötü bir şey olmaz çünkü kumru bu aralar çok haşhaş kuzey de çok ihmal ediyor kızı yani al bi çık dolaş tır ,dimi o kadar süslendi kız fazla tepki bilen vermedi aman kızım kumrun un yanında da böyle söylemeye lim de içkin lenmesin evet neyse ben de yatayım artık iyi geceler yenge sana da kızım.
Kumru yavrum efendim uydun, mu yok gel anne ben sen ce kuzeyin yanın da sönük kalıyorum dimi anne ne alaka kızım çok güzel sin bence pişman oldu benimle hiç arkadaşları ile birlikte beraber hiç bir şey yapmadık be annem sanki mecbur evlenmiş gibi geliyor bana öyle şeyler düşünme yoğun dur duydum annem sizi beni başka zaman çıkarır mış .
Yani beni yanına yakıştırmıyor, işte açık değil mi anne üzülme yavrum o seni seviyor bilmiyorum anne hiç bilmiyorum inan artık hadi bunlara kafana takıp ta hasta olma bak sana saat 1,oldu ve hala arama dı ,beni hiç, böyle habersiz koymaz dı beni çok değiş ti annem hadi bakalım yarın olsun konuşursunuz kızım hadi .
Tamam iyi geceler annem sana da .Yavrum.
Artık sende değiş tın, be kuzey beni eskisi gibi sevmiyor saat kaç oldu allah ım kim nerde şimdi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Genç Kurgu" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...