Günaydın kuzey nerdesin aşkım kahvaltı hazır oh ne güzel bir gün bu aşkım nerdesin soba için odun kırdım biraz bende kaçtın sandım yani .
Seni buldum sen ce kaçar mıyım bilmem artık korktum vallahi ne yalan söyleyeyim .
Artık kaçmak ayırır mak yok evet artık yok aşkım telin çalıyor kimin senin benim mi evet simay alo efendim canım nerdesin kumru bi gözük dün sonra kayıp oldun ya .
Merak etme tatlım nerde olduğumu bilsen çok mutlu olurdun inan nerede sin abinin yanında gerçekten mi .
Evet biz yeniden bir ara dayız ay çok sevindim kumru bu arada davut geldi öyle mi ne güzel çok sevindim senin sayen de bizde barıştık artık .
Benim sayem de degil bebeğinizin sayesinde canım ne zaman döner sin iniz bilmem abine bağlı ver sene bi sesini duymak istiyorum tamam canım.
Kuzey efendim simay seni istiyor alo abi nerede sin ya simay iyi misin sen evet tebrik ederim dayı oluyor muş um evet bana da sürpriz oldu vallahi abi biz davut ile yeniden neyse simay sonra görüşürüz abi isim var canım .
Alo simay ne oldu kumru abim neden kaçtı ki yok canım işi vardı o yüzden yoksa senden kaçtığı için değil tatlım bilmem ki davut ismini duyunca biraz bozulmuş olabilir mi ki yok canım sana öyle gelmiş tir .
Hadi öp seni sen takma bunları yakın da döneriz tamam canım tamam görüşürüz.
Kuzey neden telefon da soğuk davran dın ki kız alın dı davut ismini duyunca mı sinirlen din yoksa evet ondan nefret ediyorum biliyorum ben de bayılmıyorum ama sonuç da .
Çocuğun babası davut bunu kabul etmekten başka çare mız varmı simay için. .
Lütfen sorun yapma aşkım tamam .
Ne diye cem sana annemle re gidelim mi bozan lar köyüne mi evet .Hem bizim tekrar beraber olduğu muzu görünce çok sevinirler senin bu yeni halini görünce tanımasınlar bide merak etme aşkım onlar biliyor lar zaten nasıl resim yolladım ve mektup da yazdım.
Öyle mi evet canım iyi ozaman gidelim oradan da eve geçer iz sonra senin şu İtalyan işini halleder iz olur ben hazırlanır çıkalım .
Tamam canım anne nasılsın kızım kumru seni çok özledim yavrum 3sene oldu yavrum be kapıya çıkar mısın annem ne kapıda mısın evet bey kızım gelmiş kim .
Kumru açsan ya kızım yavrum bu ne güzellik allahım annem canım babam abi sizleri çok özlem işim.
Canlarım benim İtalyanın yeni yüzü kumru hoşgeldin evine deli kız abim.
Ay unutuyor dum az kalsın size bi sürpriz im nedir yavrum sen den iyi süpriz mi olur kızım olur annem gele bilirsin .Kim kuzey oğlum bu nasıl olur siz yoksa evet baba tekrar birlikte yiz biz kızım sahi mi söylüyor sun evet annem .
Birlikte yiz hem de hiç ayırır mamak şart da çok sevindim kuzey oğlum hoşgeldin .
Ben hemen bi börek açarım şimdi annem hiç zahmet etme sen biz herşeyi aldık biz sen yorulur ma bizim bu gün bayram günümüz kızım .
Kapı çaldı ben açarım elif kumru sen misin bu evet benim vay yeni kumru ha canım çok özlem işim seni ben de aa kuzey sen evet ben hoşgeldiniz ya vallahi tam .
Sürpriz oldu siz yoksa yeniden birlikte evet canım öyle ay çok sevindim ya .
Camın arkadaşım yeniden evlenecek misiniz peki evet nasıl affet di seni cazibe diyelim ya çok gıcık sın öyle yim dimi ay çok sevindim kız daha .
Sürpriz ler bitmedi neki asıl sürpriz ne kızım hadi çatlatma adamı simay ne oldu simay a hamile ne evet kimden davut dan tabi kimden olacak kızım iyi de bunlar ayırır dı lar ama evet ama hamile olduğun dan haberi yokmuş bir aylık ya peki davut biliyor mu evet söyledim onlar da evlenecek ler hadi bak bi gece de bu kadar sürpriz vallahi bayılacam ya bu ne ya neler olmuş size pes yani hadi yemek.
Hazır gelin kızlar geldik annem hadi kalk deli kız siz ne zaman evlenme yi düşünü yorsunuz bilmem nasıl bilmem hadi annem yine gelecek şimdi telim çalıyor alo efendim söyle haydon efendim ne zaman dönecek siniz neden ne oldu bi son çekim daha varmış ya tamam .
Ben ararım seni bay ne oldu kumru kim o arayan haydun ne istiyor muş son bi çekim kalmış beni yarın İtalya na bekliyor muş yönetmen öyle mi hani bitecek di .
Bitecek kuzey beraber gidip halldecez.
Ya iyi de senin pek bitirecek gibi durmuyor sun yapma böyle kuzey yine konuştuk ya neyse annenler bekliyor ine lim aşağı ya tamam kuzey lütfen aşkım tamam ya hadi kızmadın ama değil mi yok ya niye kızayım kumru kuzey bitecek tamam burada devam edecem söz ok tamam canım hadi boşver .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...