İşte benim töre ile başlayan hayatım birden değişmesi ile başlamış tı .
Ben kumru davut dan kaçayım derken kuzeye tutul dum o kadar macerası olan bir hayatımız oldu ki kaçmalar gelmeler nerden nereye artık herşeyi geri de bırakıp mutlu bir yolculuk a çıkmış tık kuzey ile ben tekrar evlen dik ve bir kız çocuğu evlat edinmiş dik adını da ikra koymuştum.
Sonra ben kendi işime devam ettim kuzey karşı çıkmadı tabi ben de ona çünkü artık aramız da kuvvet li bir güven konusu vardı .
Simay ile davut ile evlenip yurtdışına yerleşim yapmış lardı bir oğlu olmuş tu simayın oda artık çok mutluydu ve bizde buna çok sevindik .
İşte böyle benim yüzüm değişmiş olsa da yani ben yine babamın kızı aşiret kızı kumru yum bu asla değişmeyecek ti .
Kuzey ile çok mutluyum onu o kadar çok seviyorum ki umarım sizler de bizim gibi güçlü bağlı bir sevgiye sahip olursunuz çünkü insan hatalar yapa bilir ben de yaptım çocuğu mun ölümünden kuzey i suçla dım.Oysa o benden asla vazgeçmedi işte ve ben buna aramızda büyük bir bağ olarak birimi ize bi şans daha vermiş tik .
Yani demem o ki aşk mı yoksa paramı deseler yine bana ben kuzey derdim .
Bu hikâye mız de kuzey ve kumru baş rollerinde yer alan romanı mız da.
Burada son bulmak ta .Bu kısa dönem de okuyan okumayan ve ya oy veren vermeyen ve sayfasına layik görüp ekleyen herkese çok teşekkür ederim ben elim den geldiği kadar içimden gelenleri dile getirilmiş olduğum romanım arkadaşlar diğer kitap larım devam edecek umarım onları takip eder ve sever siniz yeni kitabım aşk engel tanır mı ve üvey babam devam etmek de tekrar okuyan herkese teşekkür ederiz hoşçakalın sevgiyle kalın bu hikayem bitti ama siz aşiret kızını okuma ya devam edebilir sin
iz, kim bilir belki yine bir devamı gele bilir belli olmaz diyelim ve bu hikayem burada bitti.
Ben şenay özcan aşiret kızın yazarı.SONNN.................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Fiksi Remaja" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...