Yine bir hüzün 😓

103 6 0
                                    

Tam mutlu oluyor um derken .
Yine bir hüzün sarmış tı .
İçimi en kötüsü de hep olga kazanıyor du , kardelen canım burada ne işin var bu saatte sen bağ evin de olmayacak mıydın.
Evet öyley di ama ne ama gel canım otur al su iç ağlama ne olduğunu anlat bana hadi umut nerede abla bu gün postacı geldi bağ evine evet ve onların yakışısız fotoğraf ları elime geçti .

Canım benim kesin yine o kadının oyunu dur ağlama ama abla bu sürekli olacak mı peki tabiki de hayır tatlım bak şimdi sen git elini yüzünü bi yıka gel tamam mı demiş ti.

Bana tamam abla demiştim .
Alo umut nerdesin abla sus kardelen burada yanımda abla ne oluyor yine umut sen o kadın la hala birlikte misin yoksa hayır ablam yeminim,
Olsun yok böyle bir şey ben de zaten onun la konuşmak için kaldığı otele gidiyorum git ve hallet bu konuyu kız ,çok üzgün bak diyeyim sana tamam abla .

Canım iyi misin biraz daha bak canım ben şimdi umut ile konuştum böyle bir şeyin olmadığı nı söylüyor yalan söylüyor bence abla canım ben kaç senelik kardeşi mi tanımaz mıyım yapmam diyor sa yapmaz al bu adresi ne bu umut bu adres de o kıza ağzının payını vermek için gitti .

İstiyor san git kendi gözün len gör demiş ti.
Tamam abla ama ne farket cek ki sen git onun bir oyun oynandığı nı alaman için tatlım hadi canım sen güçlü bir kızsın bak bana nelerden geçtim ama yine de pes etmedim sağol abla hadi bakalım git şimdi abla söyle canım şey ,umut bilmesin .
Oraya gittiği mi tamam canım söylemem .

Ve bende oraya doğru gitmiş dim .

Ama ayaklarım geri geri gitsede ikra abla doğru söylüyor du kendi gözüm len görmem lazım dı .

Ve gelmiştim otele tam içeri girdim ve olga ile umut oraday dı ve onları gizli gizli ,izlemiştim .
Ama ne konuştuklarını duymuyordum ,ve sonra olga sanki beni farketmiş gibi umut dun boyuna .

Sarılırıp onu öpmüş tü ,ve en kötüsü de umudun buna tepki vermemesi beni yıkmış tı ,keşke ona ölseydim o manzara yı ,göreceğime dedim ve sonra oradan bir hırs lan çıkıp gitti m .

Ve direk ikra ablanın yanına gittim kardelen ne oldu yine niye geldin ne bu halin yine oldu gördüm abla dedim hem de çok güzel bir manzara ne manzara sı kadın umudun boynu na sararıp onu öptü ne şakamı bu sen yanlış görmüş sün dür canım demişti .
Ben ne gördüğü mü biliyor um abla demiş tim ve artık bu iş benim için .

Burada bitti ne bitti kardelen demiş ti .

İkra abla umut dan boşanmak istiyorum hayır böyle bir şey yağmaya cak sın dimi abla ben artık her gün böyle şeyler olacak korkusu ile yaşamak istemiyorum anladın mı teşekkür ederim benim yanım da olduğun için ve desteğin için abla .

Dedim ve eve geçmiş tim eşyaları mı .

Toplamak için artık bu evde kalamazdım daha fazla .

Alo umut nerdesin abla ben dedim ya otele geçeyim diye ne yaptın sen oğlum ya ne oldu abla sadece konuşmaya geldim sizi görmüş kim kardelen ne nasıl görmüş ki .

Ben verdim umut böyle bir şey yap maz kendi gözüyle görür se içi .

Rahat eder dedim ama ,ama ne abla sizi öpüşür ken görmüş ne diyor sun abla niye yolladın bura ya sen niye öptün kızı madem be umut of abla ya bittim ben nerde şimdi eve geçti vallahi eşyaları mı toplayacağım dedi ve en kötüsü de seni boşanacak mış .
Hayır ya bu nasıl olur bence hemen eve git ken dini nasıl affedilir sin bilmem artık tamam abla ....
Gel şimdi çık bakalım umut bey bu işin içinden inşallah yetişir im lütfen kardelen evde ol lütfen canım .......

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin