Evet emir iyileşmiş ti .
Ve eve çıkarmak için çıkışları yapılıyor du .Anne abla söyle canım kardelen nerede dışar da canım neden yanıma gelmiyor canım sen hazır lan diye bekliyor kardelen efendim lale iyi misin canım sen aslın da ona nasıl güvencem konusunda hiç bir şey bilmiyorum lale demiştim .
Canım bak her şey güzel olacak yapma artık bak umut çok pişman ve senin için bi kaza geçirdi .
Anlıyorum ama tekrar nasıl eskisi gibi olur bilmiyorum ben biliyorum neyi çok güzel bir çift olacak sınız .Geliyor hadi yüzünü asık görmesin tamamı ok .
Kardelen gel aşkım iyi misin ben sen yanım da olursan iyi olurum tamam burada yım hadi çocuklar çıkalım araba bekliyor benim okulum var kumru teyze sonra gelirim sen kardelen aslın da ben de sonra gelsem hayır benimle gel aşkım ne olur umut biraz dinlen sen hala bana güvenmiyor sun dimi hayır ondan değil hadi kızım gel işte .Kardelen gel ablacım tamam gidelim ozaman seni çok seviyorum aşkım demiş ti bana baktığı zaman ona neden se kıyamıyordum ,acımak değil di ,bunun adı onu sevmem di ama nasıl anlatacak dım o gözümdeki.
Manzara yı bilemiyorum .
Gel kızım rahat ol kendi evin gibi demişti abla sı .Çok iyi bir aileye sahip di .
Umut aşkım nasıl beğen din mi evimizi evet ferah güzel bir yer sen iyi misin peki aşkım neden suratın asık diye sormuştu .
Yok bir şeyim bana uzak duruyor sun canım ondan değil ailenin yanında ne yapmamı bekliyor sun .Kızım bir şeyler hazırlatdım zahmet etmeyin efendim olurmu kızım ne zahmeti annem ler seni sevdi demişti .
Umut bana gerçekten de sıcak bir havası vardı evin .Hoşuma gitmiş ti .
Umut sürek li onun yanında otur mamı istiyordu ve elimi de hiç bırakmıyordu .
Oğlum bırak da kızın elini bir şey yesin olmaz niye diye sordu annesi kaçar diye espri yapmış tı .
Ne kaçacak oğlum .Kızım yesene yerim efendim elinize sağlık afiyet olsun kızım .
Sen ne okuyor sun diye sordu annesi .
Hemşire lık efendim son senem ne güzel demek hemşire olacak sın .
Evet öyle anne ilk hasta sı da ben olacam deli seni diye gülmüş tü annesi .Canım ben kalk sam nereye ya hayat ım işlerim var oğlum sıkma sana kızı bırak gitsin ama gerçekten işlerim var sonra yine uğrar ım ben ama ben geçereyim seni canım yaran taze yok bir şeyim hadi .
Gelecek sin dimi evet öp seni .
Aşkım kardelen ben bütün bu olanlar dan dolayı senden çok özür dilerim .
Tamam canım daha fazla bu konu hakın da konuşmak istemiyorum tamam canım nasıl istersen .
Görüşürüz bay .Ne oldu gitti mi kardelen evet sanki bana hala güvenmiyor gibi abla canım her şey çok yeni daha ne yapsın kız buraya kadar gel di bak hadi artık bunları düşünme iyi şeyler düşün ki iyi olsun ok haklısın abla .
Tamam canım anne ne oldu kızım ben çıkyorum sen de dinlen biraz tamam sağol abla görüşürüz akşam .
İstediğin bir şey varsa akşam getir eyim,var nedir kardelen deli çocuk .
Ya hadi kaçtım ben .
Ne yapayım anne onu çok seviyorum tıpkı babamın seni çok sevdiği gibi evet oğlum baban la biz çok farklıydık aşkımız büyük dü inşallah sen de öyle bir aşka sahip olacak sın ikra ile gör bak demiş ti annem bana içim biraz da olsa rahat etmişti......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...