Kuzey sen misin evet aşkım benim.
A bi kaç yere haber saldım neden ki bakıcı için hayatım iyi de daha yeni hamileyim kuzey gerek yok ki aşkım bırakta onu da ben düşüneyim canım.Tamam ben mutfak yayım ne yapacak sın sen şimdi ayak larını bi güzel uzat EE esi ben sana şimdi nefis bir kebap hazır layacam hayatım ben yapardım.
Hayır sen otur of desene mutfak dağılacak aşk olsun o kadar aşçılımız yokmu yani şaka yaptım tamam aşçı sensin tamam sen hiç düşün me.
Arka na uzan tamam simayı gördüm bu gün ya ne yaptın konuştunuzmu özür dileyip duruyor bide gelmiş şirket de çalışacakmış ya sen ne dedin peki olmaz dedim tabi iyi de hayatım .
Onunda hakkı var olsun bana hisselerini satmasını söyledim ne dedi ya olmaz bilen dedi inkar etti ama .
Mecbur gidecek inşallah ne kadar sürecek bu tatsızlık aşkım ya siz kardeş siniz ne zaman o adamın gerçek yüzünü görülür ayrılır sa .
Pek kolay olmayacak gibi neyse boş ver bak şuna ne pişi yor etler oh mis gibi kontu vallahi sen bu işi biliyor sun galiba aslın da aşçılık mı yapsan sen aslında vardır eskiden arkadaşı mın dükkânın da bi süre çalış mıştım.
Hadi ya hiç bahsetmedin bana bilmem konusu geçmediği için olabilir hadi buyrun kuzeyin mutfağı na alalım sizi kumru hanım ay çok kibar sın aşkım öyleyimdir çocuğumun annesi .
Tenkü tatlım ne içer sin ayran alayım efendim buyrun nasıl bak bakalım tatına oh mis gibi aşkım bu eline sağlık vallahi bundan sonra yemekler senden şımart ma beni sen şımar aşkım .
Ben yaparım yemekleri a gelirken senin sevdiğin tatlıdan da aldım hangisi tulum ma oh yiyecek yerim kalmadı vallahi aşkım olsun sen iki canlısın bebeğimize iyi bakman lazım.
Ne yani sadece bebek için mi bunlar hayır tabiki ikiniz için aşkım hadi sen koltuğu a geç ben buraları toplar gelirim yanına tamam ben de yardım edeyim yok bu gün aşçı benim .
Unuttum mu pardon aşkım .
Gittim tamam al bakalım bu da ılık sütün şişdim aşkım ya bunlar içilecek ve bu meyve tabağı da bitecek vallahi sen beni şişko biri yapıp sonra beğenmeyecek sin bak ben senin şişko halini de severim merak etme aşkım.Telefonun çalıyor aşkım baktım canım alo söyle avukat ne oldu efendim ters giden bi durum oldu ne gibi yarın bi toplantı düzenleyecek miş kim davut öylemi nerden çıkmış vallahi bazı değişik ler olacağı nı bildir miş ne gibi hiç bi fikrim yok efendim tamam saat kaç gibi .
Sabah 10,30da efendim tamam sağol yarın orda olacam bakalım derdi neymiş görelim hayatım ne oldu arayan kim şirketin avukatı ne olmuş kötü bir şey mi var mış yarın davut.
Bey bi toplantı düzenliyor muş her kez orada olacakmış bazı değişik ler olacak mış sözde yine neyin peşin de bilmiyorum aman aşkım bulaşma san ben bulaşmasam ne olacak ki adam her yerden çıkıyor gitti benim aptal kardeşim bi de onu sardı başına .
Aşkım keşke böyle olmsay dı sen merak etme yakın da gidecek oradan inşallah ama yine de simay var işte arada kendi eden bulur ben acı mıyorum ona ne hali varsa görsün .
Hadi yatalım sen bunları kafana takıp da bebeği de kendini de üzme aşkım herşeyi toplayacam az sabır diyorum artık tamam vitamini ni getireyim sen yat tamam canım .
Al bakalım iç şunu suyu da al sağol aşkım gel bakalım canım benim seni çok seviyorum kumru bende seni aşkım iyi cıkmış sın karşım a ben çok şanslıyım hayır asıl ben şanslıyım hatırlıyorum da neyi hani ben yolun kenarın da bekler ken halim geldi birden .
Evet bende seni görünce ne oluyor diye öylece bakdım araba da kaldım
Nerden nereye dimi evet aşkım herşey nasipmiş seni çokkkkk seviyorum ben daha hayır ben daha çok tamam sen daha çok sev aşkım.
***********************************
Günaydın aşkım erken çıkmam lazımdı kavaltın hazır aşağı da seni çok seviyorum kendini yorma aksam a görüşürüz.
Canım ya düşünceli kocam benim bak baban bize çok düşkün .
Günaydın efendim ne oldu toplantı mı herkes evet sizi bekliyor lar nerede toplantı odasında lar şey kuzey bey ne oldu simay hanım da orada öylemi olsun bakalım dertleri neymiş .
Oooo kuzey bey hoşgeldiniz nedir bu toplan tı işi hayırdır ne oluyor simay ben söyleyim istersen kuzey cim.
Artık simay madem burada çalış masını istemiyor muşsun biz de karar aldık ne diyorsun sen ne kararın da bahsediyor sun .
Şey yani lafı uzatma ya cam simay bütün kendine ait hisselerini bana devretti ne diyor sun sen be .
Evet doğru duydun simay yaptın mı bunu gerçek ten evet abi yaptım üzgünüm.
O benim kocam ona verdim hisseleri mi sen ne diyorsun çıldırdın mı lanet olsun size bi de kardeş olacak sın neden sen beni dinledin mi bi kez olsun öyle pişman olacak sın aptal sın sen kızım yeter beni aşalaman dan bıktım önce kendine bak abi yeter defol git karşım dan .
Simay gidelim aşkım artık o düşünsün haklı sın canım işi gücü beni küçük görmek ben gidiyorum görüşürüz canım tamam .
Eh kuzey bey bakalım şimdi sen düşün artık iki ye katlantık saf simay kardeşin sayesinde daha yeni başladık daha çok batıracam seni .
Allah kahretsin bi şey yap avukat efendim şu an için bi şey yapılmaz gibi ne demek bi şey yapılmaz derhal araştır ve o hisse leri geri alma mız lazım denerim ama pek kolay olmayacak lanet olsun ya çırdıracam .
Kendi kardeşim ya kuyumu kazdı asla seni affet meye cem simay asla .
Alo aşkım ne yaptım canım şu an çok sinirli yım ne oldu kuzey bizim simay bütün hisse lerini davut pisliği ne devret miş ne diyor sun bu böyle olmayacak ne yapmayı düşünüyor sun aşkım eve gelince konusu ruz canım sen takma ben hallerdecem ok .
Tamam canım görüşürüz bay .
Sen bekle davut bekle seni mahvedecem bakalım sen mi kazanacak sın beni mi ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...