Yeni 😘 Bir hayat 🌹

379 4 0
                                    

Kumru

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kumru.... Artık 25 yaşındayım ve eskisi gibi değil dim bir iki senesi öncesi hayatımı geri bırakıp yeni bir hayatım olmuştu .....

İzmir de ve avukatlık stajyer lik yapıyor dum  annem duysa belki beni affet der di kim bilir ki sonuç da annem ama yine de bilmiyor um .

Kumru ...pelo canım nerdesin seni de alayım  hadi  pelo tamam durak dayım kızım geldim hemen ok bekle tamam canım  ay geldim tatlım hadi atla bakalım  e ne yapıyor uz  ......

Pelo ..kumru canım şey diyecem kızmaz san ne diyecek sin pelo .
Ben diyorum ki annen " e git sen mi.
Kumru .ben düşünme dim  ' mi ama henüz hazır değilim karşısına çıkmaya canım pelo neden öyle diyor sun kardelen abla çok iyi bir kadın bence  seni affetmiş tir belkim .

Kumru ..olmaz ben isterim ama olmaz pelo lütfen bu konuyu kapatalım  pelo sen bilirsin kumru ama yine de düşün derim ay yeter pelo hadi ben işe gidiyorum nereye işe canım ok .
Akşam" a görüşürüz tamam canım.
Bay sana da .

Evi me  dönmüş düm an nemin biraz ötesin de bir ev kiralık daire vardı en azından dan anneme yakın olurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evi me  dönmüş düm an nemin biraz ötesin de bir ev kiralık daire vardı en azından dan anneme yakın olurdum .
Ama ne yalan söyleyeyim onu çok özlem işim ........

Pelo ....Kardelen abla kimsin .
Pelo .benim abla tanıma dın mı beni .
Kardelen ..pelo kızım sen misin yavrum evet efendim benim gelse ne içeriye yavrum benim gel kızım bir şey içer misin yok kardelen abla ben seni görmeye geldim nasılsın .
Sence nasıl olabilir im kızım kumru beni mah etti pelo kardelen abla inan bana oda böyle olsun istemedi hatla çok pişman o istedi senin buraya gelmeni yoksa hayır tabi ki de haberi yok kardelen abla ben ondan habersiz geldim seni merak ettim ben .

Kardelen ...o nasıl iyi mi keyfi iyi hem de çok sana bi süpriz im var nedir kızım avukat oluyor kumru şahini kızım allahım sana şükürler olsun siz çok istiyordunuz dimi inan bana hep sizi düşünüyor ama karşınıza çıkmaya çekiniyor ona kızar sanız diye efendim .....

Kardelen... Evet ona çok kızgın ım ama ben bir an neyim pelo o benim canım herşeyim ama o benim  güven imi çok sarstı kızım evet ona çok çok hem de çok kırgın ım ama gelip özür dilerim dese de affet dem demeyin efendim öyle o sizin kızınız o yaşadıkların dan çok büyük bir ders çıkardı .

İnanın bana gerçek ten efendim .
Bakın ne diye cem efendim akşam bize yemeğe gelseniz böylelikle bu kırgınlık da sona erer belki ne olur kardelen ablam lütfen bilmiyorum kızım inan bana ama efendim siz bir annesinin herkes hata yapar oda çok bunun farkında ve çok pişman lütfen gelin biz biraz ötede bir ev tutuk size yakın olmak istedi kumru .

Bakın buraya adresi bırakıyorum eyer isterseniz kapımız size açık kardelen abla ben şimdi gideyim tamam ona bir şey demiyorum siz sürpriz yaparsanız çok iyi olacak ..
Ben şimdi gidiyorum öpeyim sizi .

Kardelen ..hoş çakal kızım  ah kumru .
Canım kızım seni çok özledim ama nasıl affeder im seni bilmiyorum kızım ama çok özledim ....

Ve akşam olmuştur .Pelo kumru geldin mi canım evet geldim sanırım avukat olmama az kaldı pelo iyi bunu kutlayalım,
ben de pasta aldım zaten canım aa ne güzel hadi ben bi duşa  gideyim kapı çaldı pelo sen bak  kumru tamam canım bakıyorum  .
Kapıyı açtığım zaman karşımda ......

Kapıyı açtığım zaman karşımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem ?????

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin