Ne yaptınız ev işini ayarla dık ,agbi.
Güzel ne zaman çıkacaz yarın sabah tamam agbi siz şimdi gidin yarın beni gelip alırsınız oldu iyi akşamlar sana size de ,davut gel hele bi konuşalım.Senin çalışma odasına iki kahfe getir kızım peki efendim ne konuşacak sın baba şu holdingin işi vardı ya ortaklık mı onu ben ayarlarım baba .
Zamanı var oğlum ne zamanı geç bilen kaldık baba ben her şeyi .
Düşündüm tamam da oğlum sen sadece bana güven mini istiyorum baba cım olurmu.Tamam oğlum neyse sen işini bilirsin.
De hadi ben yatayım baba söyle oğlum ben yarın sabah erken çıkacam tamam sana hayırlı yolculuklar .Dikkat et tamam ı olur baba .
Merak etme ......Evet nihayet gitme vakti gelmiş ti.
Agbi biz geldik tamam çıkalım .Kumru efendim kuzey sana söylemeyi unutdum canım bu hafta sonu simay gelecek .
Simay kim kardeşim bi kardeşin olduğunu bilmiyor dum söylemeye vakit olmadı ki araya büsür şey girdi.
Anladım canım gelsin bi süre bizimlen kalacak senin için bi sorun olmaz dimi hayır canım ne sorun olacak seni kardeşin sonuç da ozaman yarın geliyor eyvah bir şeyler hazırlamak gerek .
O kadar yorma kendini canım bir şeyler ayarlarız yok ben yine de bi alışveriş yaparım canım nasıl istersen ben çıkıyorum bu arada baban la .
Konuş dum ya sanırım ortalık durulmuş galiba bi nişan yapın diyor ya evet tatlım ama davut nasıl sesiz kaldı anlamadım .
Pes etmiş dir ,bence aynen senin onu sevmediğini anlayınca boşver sen bunlara kafanı yorma .
Yok canım ne yoracam umarım bize hiç bulaşmaz canım inşallah .
Görüşürüz tatlım kolay gelsin sana .
Agbi ev burası ya demek kuzey bey burada oturuyor vay güzel evlermiş.Ne yapacaz bekleyeceğiz neyi agbi .
Kuzey in kardeşini hamid efendim abi sen eve bir şeyler al bende şu holdingin e bi gidelim bakalım.Olur agbi ben götereyim seni yok ben giderim tamam abi.
Buyurun kime baktınız kuzey beye .
Beyefendi kuzey bey toplantı da öylemi .Kuzey bey durun dedim ama dinlemedi sen çık tamam merhaba kuzey cim .
Davut burada ne işin var unut dun mu neyi biz ortağız siz bir ortak aradınız işte yeni ortağınız benim bi yanlışlık olacak sanırım yok bak .
Herşey burada açık değil mi .
Beyler bize biraz müsaade .
Sen ne yaptığını sanıyorsun .İşime bakıyorum kuzey yeni ortağın olmak hoşuna gitmedimi gitmedi.
Ve ben bunu kabul etmiyor um davut .Sen kabul etsende etme sende ben burada yım artık kuzey cim.
Sen hangi ara degiştin kuzey ben değiş medin bence değiş tin.Konuş mak istemiyorum ve seni burada istemiyorum anladınmı .
Aynı yerde çalışmamız mümkün değil .Alışsan iyi olur bu arada kumru nasıl .
Kumrunun adını ağzına alma anladın mı neden tam bi ikili olmulsunuz .Elimden aldın farkında mısın ben almadım kız seni sevmedi diye .
İntikam mı alıyor sun almıyorum bu ortaklığı zaten babam yapmış ve onun yerine ben geçtim .Artık bundan sonra reklam sektörün de beraberiz .
İşlerim var davut mümkün se sadece arada çık karşıma ya da hiç çıkma anladın mı.Alo fazıl bey hemen odama gelin .
Tabi kuzey bey ,buyrun ne demek oluyor bu ne oldu ben ortak bulun dediğim de siz gidip sefer beylen mi .Anlaştınız efendim en iyi parayı bize teklif edince bizde ortaklığı nı kabul ettik ve sizde bize bırak mıştınız.
Tamam çıka bilirsin lanet olsun .
İşin yoksa uğraş dur .Çıkıyor musun kuzey bi kadeh bir şey içer ortaklığı mızı kutlardık eski günlerdeki gibi .
Ne der sin kumru da gelebilir davut sınırları aşma istersen bu ortaklık elim den geldiği sürece bitirmeye çalışacam inşallah .
Sen ne dersen de ben buradayım .
Sana bay kuzey cim.Kuzey erken geldin neyin var canın sıkkın gibi evet hem de ne oldu .
Ne olacak yeni ortağım kim bil bakalım kim davut ne davut mu .Baya bir tartıştık utanmaz birde pişkin pişkin gülüp konuşuyor.
Bunlar hep benim yüzüm den of .
Sen de başlama yine diyerek odaya gitmişti .Sanırım bütün bu olanlardan suçluyor du .
Kumru özür dilerim canım sinirlerin bozuk yo önemli değil gerçekten mor elim alt üstü oldu .
Canım senle ilgisi yok inan anladım canım ne olacak bilmiyorum kumru annenler nerde dışarıya çıktılar .
Ha geldiler kapı çaldı ben bakarım .Buyrun merhaba kime baktınız sende kimsin sanırım yinemi hizmet çi .
Değiştirdin abicim simay sen evet yarın gelecektim ama süpriz yapmak istedim yok mutlu olmadın mı .Hayır morali bozuk o yüzden .
Sen kimsin ben kumru simaycım benim kız arkadaşım ya ben şey pardon hizmet ci sandınız olsun sizin için hazırlık yapıyor dum .Ya kusura bakma önemli değil abi .
Tülay ne oldu demiş ti ve bizde öylece birbirimize baka kalmıştık.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...