Hayat☻ felsefem

68 4 0
                                    

Kardelen...Kumru kızım kalktın mı. Allah allah nerde bu kız yine demişti. Annesi ve aşağıya indiğin de kumru.
Mutfak ta güzel bir kahvaltı hazır lamış kumru kızım ne yapıyorsun burda sen günaydın annem.
Sana kahvaltı hazırladım nasıl olmuş.

Çok güzel kızım eline sağlık bir şey değil annem demiştim anne artık seni hiç üzmeyecem söz veriyorum inşallah yavrum bu gün okul yokmu var annem şu dolabı aç bakayım kızım ne var ki .
Orda anahtar ama arabayı verecek misin yani evet ama sözünü unutmaya caksın dimi evet annem asla seni çok seviyorum annem ben gidip hazırlanayım okul için kapı çalıyor ben bakarım anne funda abla ne haber cadı sanada günaydın funda abla demiştim.

Annem içerde tamam tatlım funda hoşgeldin canım hosbuldum tatlım kız bu kıza ne yaptın sen bi değişim olmuş aman öyle vallahi nazar değmesin diyelim aynen eee ne yapacak sın bu gün şirkete gidecem işler biraz birik miş tam iş kolik oldun sen de tatlım ya .

Eh çalışmam gerek canım neyse kahve içermeyiz olur sade lütfen neden öyle artık bundan sonra diyet vay ıyimiş canım anne ben çıkıyorum tamam kızım iyi dersler dikkat li sür ok anne bay deli kız bu ya ...

Pelo ...Alo kumru nerdesin .
Kumru..Yoldayım okula geliyorum ne oldu pelo bir şey mi var ?
Pelo..ya sen gel işte ok .
Kumru..bu benden de kaçık yani okula gelmiş tım pelo cafede oturuyor du kumru burdayım günaydın sana da pelo ne oldu bir şeymi oldu kızım kumru okula yeni çocuk gelmiş eee banane bundan niye banne diyorsun ki of pelo ya senin işin yokmu kızım ya vallahi çok yakışıklıymış yani ben den söyleme si canım yok tatlım ben almayım istemem aman sen kimseyi beğen miyor sun evde kalacaksın kalmam canım neden kimseyi istemiyor sun canım benim hedeflerim var nedir o hedeflerin canım fotoğraf çekmek ve dünya yı gezmek .

Iyidiyor sun da kardelen abla senin avukat olmanı istiyor ama hayat benim hayatım çünkü yapmak istemedigim bir mesleği neden seçeyim ki canım dimi oyuzden annem de beni anlar .
Merak etme canım ok .

Hadi derse geç kalacaz kalk ay tamam çok sıkıcı olmaya başla dın sende kumru nasıl öyle yim dir canım eh hayat felsefem malisef canım of yavaş olsana be diye birden birine çarpmıştım sen yavaş olsana güzellik.

Çekil şurdan be deli mı dır nedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çekil şurdan be deli mı dır nedir.
Yürü pelo tamam geliyorum.
Kumru ne adı yani kumru diyorum bende pelo senin adın ne aaa pardon ozan ben memum oldun ozan arkadaşımın kusuruna bak ma biraz asidir olsun güzel kız ama neyse görüşürüz pelo tamam ozaman ben gideyim ozan demis tim.

Pelo...ay ne tatlı çocuk aptal kumru herkes onda ne buluyor bilmem ki kumru neredesin sen pelo burdayım kızım geldim ozan mış nediyor sun pelo ya ozan diyorum oźan kim ya sana çarpan var ya tanıştık öylemi hayır lı olsun canım kızım ne ruhsuz sun sen bak pelo cum benim herkese açacak bir kalbim yok ne yani aşka inanmıyor musun yani buraya yazıyorum bir gün ben âşık oldum pelo dersen ozaman görüşürüz senin le ok iyi olursa söylesin canım hadi derse dön artık demis tim aşk mış ben ve aşk hiç olmayacak şey pelo da yani demiştim içimden saçma geliyor du .😋😋😋

😋😋😋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin