Umut kimi arıyor sun annemi .
Ne oldu ki şey ya kötü kötü rüyalar gördüm dün gece uyamadım .
Neden aşkım ne oldu yine bilmiyorum ,alo anne nasılsın iyim oğlum ablam nerde bilmem bu sabah görmedim hiç çıkmış tır .
Belki de tamam bi hastane ye .
Gideyim bi tamam yavrum bana da .Haber et oğlum ben çıkıyorum nereye ablamın iş yerine bakacam tamam bende geleyim mi .
Yok aşkım ben bi bakayım sana haber veririm tamam canım görüşürüz .
Günaydın a merhaba nasıl sın iyim tan ,bey siz bende şey ben ablama .
Baktım da yok mu .Vallahi dün gece den bu yana yok nasıl yani dün derken kaç gibi .
Umut bey ikra geldi ve sonra beşte çıktı ne beşte mi evet beş di saat peki tek miydi .Şey yanında sanırım o alper diye adam vardı bak ikranın başı beladamı yok sa yardım edebileceğim bir şey var sa yok sağ olun siz yeterince .
Yardımcı oldunuz zaten iyi günler nerdesin abla ya neden telin kapalı ki.
Alo kardelen efendim aşkım ablam dün gece eve gitmemiş belki başka bir arkadaşın da kalmış tır .
Hayır ablam haber vermeden hiç bir yere gitmez hele de anne me ve babama saat beşte çıkmış ve o adam da varmış nerde peki aşkım bak ben de merak ettim bilmiyorum canım ya ben zaten hiç hoşlanma dım o adam dan ,neyse ben eve annem lere geçecem tamam canım ben de oraya .
Geçerim ok .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
İmdat yardım edin nerde yim ben kimse yokmu canım uyanmış sın alper sen beni nereye getir din .
Korkma aşkım burası bizim aşk yuva mız bak alper neden beni bağla dın .
İnsan seviyor sa bağlar mı .
Bir tedbir diyelim aşkım bırak beni ne olur, sen neden bana böyle davranıyor sun nereye götürüyor sun beni .Alper lütfen bırak beni yapma .
Kapa çene ni ne kadar bağır san bağır seni burada kimse duymaz aşkım burası neresi ne biçim kokuyor hayır .Tamam canım korkma seni hemen öldürmeye cegim ne olur yapma ben sana ne yaptım ki .
Kimse ye güvenmeye cegini bilmen gerek ti aşkım bu dolap lar da ne var çok merak ediyor san bak hayır bu da kim .
Benim eski karım desem ne diyor sun sen ,sen bir katil sin, ne olur bırak beni yalvarır ım sana lütfen olmaz .Seni bırakmam aşkım alper bak beni bırakır san kimse ye bir şey demem olmaz sen benim sin şimdi burada kal sevgilim benim işlerim var canım ellerimi çöz lütfen gitme ne korkuyu yorum .
Allahım ben ne yapacağım ah umut ne olur bul beni .Ben ölmek istemiyor um .
Anne oğlum umut hoşgeldin ne oldu anne baba heyecan yapmayın ama ablam kayıp ne nasıl kayıp ikra işte değil mi ne diyor sun sen oğlum dün beşte çıkmış ve beşte mi yani eve gelmemiş mi evet anne ay bana bir şey oluyor allahım kızım İkra nerde kuzey anne sakin .Onu bir arkadaşı vardı kimmiş .
Arkadaşı umut bizim le tanış tırdı..
Ve bizim bundan niye haberi miz yok peki .Anne daha yeni tanışmış lar ve önce benimle tanıştırmak.
İstemiş o yüzden .Peki nerede benim kızım umut .
Ben şimdi karakola gideceğiz .
Anne kardelen ile gidip bakacaz.
Sen annemle kal belki bi telefon la arayan bilen olur .Öyle sıkı bağlamış ki beni aptal sapık .
Ne yapacam ya beni de karısı gibi burada dorarsa allahım ne olur yardım et bana bir mucize ya umut ne bul beni demiş tim ve çok ta korkmuş tum.....Nasıl da aptal mışım ben neden ,neden ben ya benim mutlu olmaya hakkım yokmu ya .
Geliyor galiba canım ben geldim onlar ne alper bunlar bizim için aşkım ne var o poşet te çok merak lısın aşkım ya biraz sabır demişti .
Acaba o poşet de neler vardı ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Fiksi Remaja" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...