aşiret

1.6K 33 4
                                    

Hey siz ikiniz burada olduğunuzu .
Biliyorum saklanmanıza gerek .
Bu tülay evet iyide nereden biliyor burda olduğu muzu söylemişti ya .

Kuzey nerdesiniz buradayız ne .
İstiyorsun asıl siz ne istiyor sunuz .

Kuzey den nereden çıktınız siz bakın benim sevgilim den uzak durun anladınızmı  sevgilin mi demiş ti .

Elif kızım siz ayırlmışsınız sülük gibi .
Yapışmış sın çocuğu a sen ne diyorsun be yalan öylemi söyledi size evet .

Canım elif yeter bak tülay kuzey bize sadece yardım ediyor yardım edecek başka biri yokmu sizin peşinizde .

Olanlar ya kuzey e bir şey yaparlar diye hiç düşünmediniz mi .

Siz yokken kuzey le çok güzel bir ilişkimiz vardı ama siz ikiniz bela gibi çıktınız ya gidin buradan asıl sen git tamamı biz burada kala caz ya öylemi.

Öyle canım kuzey ne zaman bize git derse ozaman gideriz hem kuzey ne kuzey elif lütfen siz ikiniz bir şeyler .

Karıştırıyor sunuz ama çıkar kokusu bir daha geldiğim de sizi burada görmek istemiyor burası kuzey ile .

İkimizin aşk yuvasıy dı kendin de .

Söylüyor sun bak eskiden miş ne .

Eskisi be daha geçen gün burada romantik bir gece geçirdik yeter çık .

Git buradan yoksa ben söyleyim ne .

Kızım asıl sen bilmiyorsun biz aşiret kızıyyız belli dağ kaçkınları .

Ya tamam yeter git lütfen kuzey geldiği zaman gideriz o gelmeden gidin bi zahmet eyer konu paraysa .

Ben size veririm al paranıda defol git .

Aptal şey benim gibi sesiz bi kızın içinden canavarı  çıkardı ya.

Sen ne düşünüyor sun be onun bu.

Söylediği saçma lık şeylere inan madın dimi bilmiyorum kızım sinir etmek için söyledi işte sen hala onamı takıldın yokda kuzeye bir şey olsun istemiyorum .

Tamam bir şey olmaz ona akıllı çocuk o merak etme .

************************************

Alo alo kimsiniz merhaba lar

Kimsin sen ben tülay tanışıyormuyuz hayır ama ben kuzeyin sevgili si taki senin şu sevgilin çıkana kadar bak .

Davutmusun nesin kuzey onları senden .

Korumak için saklıyor seni aradığımdan haberi yok o yüzden sana saklandıkları yerin adresini .

Verecem ve ne yapar san yap onları .

Sevgilim den uzak tut rivada taş evdeler İstanbul da anladım mı .

Sağol bu iyiliğini unutmayacağım .
Sen onları götür başka bir şey İstemiyorum anladınmı.

Tülay sen yinemi burada sın ne oluyor bize kuzey sen çok değiş tin nereye bıraktın onları taş evemi .

Evet bak başları belada ve bende .

Yardım ediyorum sakın aşık olmayasın iki sinden birine gerçi öbürü saftirik ve senin tipin değil ama ya kumru ne diyor sun sen .

Saçmalama lütfen biz senin le bittik ne den bu kadar zorluyorsun bu ilişkiyi seviyorum seni kuzey .

Bi gittin degiştin sen bitti dememiştin ki bana düşüncez demiştin tamam düşündüm ve seni sevmediğimi .

Anladım tülay niye uzatıyor sun .
Hem artık anahtarı ver yoksa kiliti.

Değiştirecem ya öylemi olduk şimdi .
Vay ve yoksa aşıkmı oldun o kıza .

Tülay lütfen işleri daha da zorlaştırma arkadaş olarak kalalım bu kadar kolay öylemi biliyor musun bu gün ne yaptım.

Ne yaptın bilmek istemiyorum ama senin için çok önemli ne diyorsun sen ya davutu aradım ne şaka yapıyor sun yo şaka yapmıyorum sevgili mi .

Onlardan korumaya çalışıyorum bu arada sevgilinin yerini artık biliyor şimdi çoktan yola cıkmış lardır .

Sen ne yaptın ya  hayır bu kadarını .
Yapamazsın sen ara bu kadar kötü biri oldun olmaz yazıklar olsun nereye hemen koş yetişe  bilirsen tabi canım.

Sana yaklaşan herkesi karşıma alırım bunu bil sevgilim .

Hayır ne olur bir şey olmasın lütfen allahım benden önce gitmesin lânet olsun nasıl yaparsın sen bunu tülay .

Umarım geç kalmamışımdır!!!!!!

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin