umutun hüznü😞😞😞

97 7 0
                                    

Aşkım bana dünya 'nın en güzel haberi ni verdin şuan gerçek ten sevindin mi ne demek sevin din mi peki sen sevinme din mi canım yok ondan değil de .

Ne peki kardelen yüzüme bakar mısın aşkım  neyin var senin bir şeyim yok ta ben daha çok erken olduğunu düşünüyor um nasıl yani o bize nasibi ile geldi aşkım .

Öyle de daha yeni doktor oldum ne güzel işte bu aralar uğurlu bir günler yaşıyoruz aşkım bak bebeği miz olacak hem bu senin işini engeller diye mi korkuyorsun aslın da  umut bu konuyu bi konuş sak senin le .

Ne konuşacağız kardelen şey ben bu çocuğu a pek hazır mı yım bilmiyorum sakın aklım dan geçen şeyi düşünmüyor sun dimi.
Umut ne umut ne aldıracak mısın yani çocuğu muzu şey umut beni bi anlasan canım lütfen sakın aklından bile geçirme demişti bana çok kız mıştı .
Tamam bende istiyordum ama bir yandan da hem işim hem çocuk a hazır değil dim bu bana sanki engelmiş gibi geliyor du .

Ama umut beni anlamıyor du .
Daha doğrusu kafam çok karışık tı .
Tüm ailemiz çok mutluydu ama bir sabah çıkıp  yol boyunca çok düşündüm sonra umut evde yatıyor du .

Bende bi sahile inip düşündüm durdum hep ve bi karar alıp hastene yolunu tutmuş  dum ve .

Doktor lan konuşup bu bebeği aldırmak istediği mi söyledim .
Oda bana emin misin kızım demişti .

Bende evet istiyorum dedim .
Ve sırada bekleyen hastalar da vardı kontrol için sonra yanıma biri otur muştu .

Kaç haftalık demişti bana daha bir hafta lık ne güzel dimi biliyor musun benim hiç çocuğum olmuyor du nasıl yani demiş tim kadına 7senedir eşim de  ,bende bi çocuğu muz olsun istedik .
Peki ama hamile değil misiniz tüp bebek tedavisi uygula dık ama her seferin de tutmadı sen çok şanslı sın demiş ti bana biraz hüzün len miş dim ,ve kadının dedikleri aklımda takılı kalmış tı .

Belki de bebeğim e kıyar sam çok günah işleyecek dim kim bilirki .
Ve bana sıra geldiğinde .

İçeri girdim doktor bey hazır mısın kızım diye sordu ben de ona ben aldırmak tan vaz geçtim .

Dedim en iyi kararı verdin kızım demişti .
Dışarı da çocuğu olsun diye nice hastalar var belki bilmiyor sun ama sen çok şans lısın demişti ,tıpkı o kadın gibi konulmuştu ,ve şunu anladım ki .

Eyer  aldır mış olsaydım içim hiç rahat etmeye çek ti belki de bu bizim umut ile ilk çocuğu muz du ve ona kıyamaz dım .

Ve eve geri döndüm umut kalk mıştı .
Canım nerede sin sen hiç aşkım biraz yürüdüm sakın hastane ye gittim deme umut ne aldırdın  mı  .

Şey evet ne yaptın sen nasıl yapar sın bunu bize kardelen işin den çok önemsiz di benim olan bizim bir parçamıza sen nasıl kıydın beni ne kadar hüzne soktun biliyor musun sen ,umut dinle lütfen dur .

Artık evet dedim gibi aldırmak için gittim ama orada çocuk sahibi olmak için sırada bekleyen o kadar kişi gördüm ki ve bende ne kadar şans lı olduğu mu bir kez daha anlamış oldum ve kıyam adım ne yani şu an bebeğimiz yaşıyor dimi evet ,evet aşkım hiç bir şey den önemli değil ne işim ne de para o senden bana allahımın bize verdiği nasip yapma dım .

Teşekkür ederim aşkım seni çok seviyorum seni de ufak lık demişti .

Umut un gözlerin de o hüznü gördüğüm an anladım ki on dan çok iyi bir eş ve iyi bir baba olur dedim kendime benim artık iki aşkım vardı .

Ve her zaman ani kararlar almadan insan bir kez değil on kere düşünmeli olması gerek olduğunu anlamış oldum bende ........

Artık istesem de kıyamaz dım ne bebeğime  ne de aşkıma !!!!!!

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin