Camın simay gelebilir miyim gel kumru nasıl sın bu gün mahkeme var iyim vallahi iyim dışın öyle söylüyor ama için ne diyor güvenme diyor ben hata yaptım ilk aşkım da .
Hazırsan çıkalım canım abin aşağıda bekliyor bizi tamam sen in geliyorum tamam canım .
Kumru simay nerde geliyor şimdi canım nasıl iyi olmaya çalışıyor işte kız nasıl olsun aşkım .
Simay geldim abi iyi misin canım iyim abi hadi gidelim de bitsin artık bu da.
Tamam canım bak böylesi senin için daha iyi olacak canım .Tamam abim ben iyim gerçek ten lütfen çıkalım simay efendim elif hayırlısı olsun sağol olacak inşallah.
Hadi gidelim geldik orda davut inşallah bi pislik yapmaz sanmam .
Canım iyi misin yok ya başım döndü sadece sen otur istersen kumru iyim ben hadi girelim ok.Evet siz simay kızım büyük şiddet gördüğü nü berit miş sin sen ne diyor sun oğlum iki taraf da madem ayrıl mak ta kararlı yaz kızım .
İşte bu işte bitti geçmiş olsun canım.
Olacak simay ne var davut istediğin oldu güveni mi kırdın seninle tanıştı gım da sana güvenmiş ve sevmiş tim .Ama her kes gibi bende aşkta yanılmış ım sen beni kendine kurban ettin artık rahatsın aldın intikam mını onlardan değil ama ben den sağol bana çok güzel bi anı bıraktın yolun açık olsun .
Simay ben böyle olsun istemedim inan seni sakın sus seni dinlenmek istemiyorum .
Gidelim abi gidelim canım simay .
Ne istiyorsun davut rahat bırak artık kardeş imi ben bunları verecek tim nedir bu hisseleri .Üzgünüm ben gerçekten kendine iyi bak .
Hisseleri verimi verdi yanlış görmedim dimi ben evet tek derdi oydu zaten abi söyle canım sende kalsın ben istemiyorum neden olmaz onlar senin hakkın hayır onları yiyen ime hediyem olsun ben gitmek .İstiyorum abi simay şimdi nerden çıktı canım bu hayır abi beni anlayın burada kalmak istemiyorum .
Tamam canım sen nasıl istersen orda yeni bi hayât a başlayacam fotoğraf cılık mı evet kumru o iş benim işim .
Hayır lısı canım inşallah ne oldu bitti mi, evet bitti elif canım ya yok üzülmüyorum abi ben biraz odam da.
Dinlene bilir miyim evet çık sen tamam yemek saatinde çağırırım bir şey ister misin yok yatayım biraz ben tamam canım .
Ne oldu bi sorun çıktımı yok hisseleri geri verdi davut öyle mi tek derdi oydu nasıl oldu da verdi hayret boşver simay ne kadar belli etmese de üzül dü kız kolay mı sence .
Yani canım çay kahve kahve alayım sade başım ağır dı bu işde bitti ya rahat ladım ama simay için üzüldüm be aşkım yazık kıza zaman la unutacak yapacak bir şey yok daha çok genç başkaları da çıkar onu gerçek ten seven biri canım ben de .
Üzüldüm ama kısmet de bunları yaşaması da varmış ama bun da birazda bizim payı mız da var dı aşkım.
Evet bizim doğru ama sen bunları düşünme artık aşkım bitti davut kelimesi artık adını dahil anmak istemiyorum bu evde tamam canım.
Canım kumru efendim elif bende gidecem nereye bozanlar köyüne neden biliyor sun ben hemşirelik yapıyorum bi orda bi burda zor olmuyor mu yok ya alışdım ne.
Yani ben yanlız mı kalacam koçan var canım biliyorum ama alışmıştım size simay da gidecek zaten sen biraz daha kalan kalamam tatlım süren bitti sonra yine gelirim zaten iyi of .
O flama kız hadi kahve bekliyor kuzey tamam ya ne oldu aşkım ne var elif de gidiyormuş nereye boz anlar köyüne ya sende git aşkım hem annemle biraz vakit geçir ya gerçekten ama simay .
O yarın gidecek zaten aşkım ben de işlerimi bir kısmını halle der senin yanına geliri m iyi olur tamam yarın beraber gidiyoruz aynen annem ede .
Süpriz olur hem çok sevinir sağol aşkım ya ben bi simaya bakayım .
Canım gele bilirimiyim gel abim .Hazırlanmış sın bu akşam için ayarladım uçak biletini ben yarın gidersin diye düşündüm ha bu ha yarın ne fark eder ki abi anlıyorum canım her zaman yanın dayım unutma canım biliyorum abim.
Tamam kaç ta 11de gece tamam canım.
Ne oldu aşkım gece 11uçak ile gidecek miş ya bu kadar cabuk mu böylesi daha iyi olur onun için .Aynen bence de kumru kızın yaşadıkları kolay şeyler değil evet ama ne bileyim üzüldüm .
Neyse simay vakit geldi abim .
Kumru kendinize iyi bakın doğum dan sonra bekliyor um sizi.
İnşallah gelecez canım seni tanımak güzel di simay kendine çok iyi bak bir şey ihtiyacın olduğun da ara bizi biz hep burada yüz senin yanındayız canım biliyorum elif hoş çakal sana da canım kendine dikkat et sağol .Ben simayı bırakayım canım tamam .
Hoşçakalın yiyeni me iyi bak ok .
Bay.Hadi bakalım iyi sin dimi ablacım çok rahat ladım abim .
İnan bana tamam ne zaman istersen ara canım tamam abi hoş çakal seni seviyorum abim .Deli kız hadi bakalım ağlamak yok ok bay.
Gittimi kuzey gitti zavallı kız hep bizim yüzümüzden nasıl geldi nasıl gitti canım yapma sen hamile sin bak onun için böylesi daha iyi burada kalsa kötü anıları olacak .
Tamam hadi yatalım çok yorgunum tamam iyi geceler gençler allah kavuştursun kuzey sağol elif .İyi geceler canım sizede .
Kuzey üzüldün dimi evet üzüldüm ama yapacak bir şey yok canım malisef oldu bitti ve gitti merak etme herşey güzel olacak canım bunları da atlatacak zaman la inşallah aşkım inşallah............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...