gerçeğin peşinde 😏

102 6 0
                                    

Umut tatlım kardelen  nasıl .
Nasıl olsun abla hiç bir şey yemiyor .
Öylece hayal gibi dalıp gidiyor anladım canım ben bi ara gelip  konuşacam tamamı tamam abla .

Kardelen canım İyi misin bak ablam aradı seni merak etmiş seni görmeye gelecek kardelen neden benimle konuşmuyor sun aşkım ben ne yaptım sana .

Neyse ben çıkayım umut söyle aşkım ben bu bebeği aldırmak istediğim ilk günü hatırla dım ve sonra insanın canın dan bir parçası koptuğu zaman ne duyduğu hissi ne kadar acı olduğunu onu şu an kayıp ettim gün anladım .

Aşkım bak her şey bi nasip yine olur genciz biz öyle de umut gayet iyi diyor du doktor nasıl olur da birden böyle bir şey oldu anlamdım ki acaba allah bana bir ceza mı verdi ki .

Ne alaka canım hani aldırmak istemiş dim ya hayır aşkım böyle düşünme tamamı bilmiyorum ama ben kendimi hiç iyi hisse etmiyorum herşey düzelecek ben her zaman yanındayım tamamı.

Kapı çalıyor ablam olmalı geliyorum şimdi abla canım nasıl sın eh kardelen nerde odasın da kendini suçlayıp duruyor neden .
İşte bilmiyorum abla nasıl düzelecek inan bilmiyorum ben yanına çıkayım bi gel tamam aşkım bak ablam geldi .

Hoşgeldin kardelen nasıl sın canım sence abla bak yaşadığın şey kolay bir şey değil biliyorum sana mümkün se bir kaç sorum olacak nedir abla bak .

Canım daha önce den hiç böyle bir sancın var mıydı.
Hayır yoktu yani her şey iyi di diyor sun öyle mi evet .

Bende anlamadım canım bak dün nerdeyse din hastane de niye sordun bi ara tolga beyle kahve içtik ya kim bu tolga bey hastane de .

Niye sordun abla ne ilgisi var ki tolga ile kardelen inin bak canım içtiğin kahve de her hangi bir tatsız bir tat aldınmı ve ya o kahve yi içmeden önce böyle bir şey varmıydı .

Yoktu abla sende dedektif gibi bir şey oldu içime sinmeyen bir şey var umut ne gibi bilmiyorum ama içtiğiniz kahve bardağı nız nerde benim odam da ya ama atmış lar dır belki .

Tamam ben çıkıyorum nereye abla ben den haber bekle yın abla neler oluyor umut bence bu kasıtlı olarak yapılmış olabilir nasıl bile bile mi diyorsun evet eyer o benim bildiğim tanıdığım tolga ise para için herşeyi yapar ne diyor sun abla sen bende geliyorum hayır sen burada kal ben halledecem ok .

Tamam haber et bana abla tamam canım .

Umut ablan ne demek istedi yani içtiğim kahve ile ne ilgisi var ki anlamış değilim aşkım abla bu konular da uzmanlık alanı çok yüksek kesin bu işin içinde bir şey olduğunu tahmin ediyor nasıl yani beni zehirlemiş olabilir mi .

Diyor sun bilmiyorum tatlım bakacaz bi gitsin bakalım  peki abla tolga beyi nereden tanıyor çok eski den olmalı anlamdım bekleyelim bakalım çıkar kokusu ya ablanın dediği gibi olmuş sa ne olacak tâbi ki .

Cezasını çekecek aşkım şu olanlar inanmıyorum ya sen biraz dinlen aşkım ablan ararsa uyandır .

Beni tamam hadi ben burada yım.

Umut söyle seni seviyorum bende .
Seni aşkım merak etme herşey çıkacak ortaya eyer öyle bir şey varsa hasta neden davacı oluruz tamam .

Neyse hadi dinlen sen tamam .
Alo abla nerdesin yoldayım daha bir şey olursa bana haber et tamam canım hadi kapatım ben.

Merhaba buyurun ben doktor tolga beyi göre çektim randüvünüz varmıydı hayır ama ikra hanım geldi der seniz beni tanır .

Bi sorayım ama    kabul eder mi.
Bilemem tolga bey evet ikra hanım diye biri sizi görmek istiyor ikra mı tamam al içeri iyi de nerden çıktı uzun zaman oldu .

Allah allah ikra merhaba tolga bey nasıl sınız ben iyim siz nasıl sınız ben  de iyim seni görmeye li uzun zaman oldu dimi evet öyle oldu kadere yolum buraya düştü bende bi sana ugrayım dedim iyi yapmış sın bir şey içermisin tabi bi sade kahve tamam .

Ee nasıl sın idare eder ya bizim gelin kardelen de burada doktor luk yapıyor da a tanıyoruz kendisini öylemi başına kötü bi talihsiz bir şey geldi de bebeği ni kayıp etti kız evet ya duyduk üzüldük hepimiz .

Neden o gün kahve den sonra bi sancı girmiş a öyle mi dokunmuş tur belki bilemem artık o gün o kahve yi en senin le beraber içmiş ondan sonra sancı girmiş ve bi sure sonra kanama nede ni ile bebeği ni kayıp etti .

Ne oldu bir şey mi oldu yok boğazıma kaçtı ve ben içtiği bardağın bir kopyasını alıp laboratuvara gönderdim yurtdışına nasıl yani neden böyle bir şey yaptın ki eh burada ki doktor lara pek bi şey çıkmış demişti ler .

Bende emin olmak için dedim eyer bi zehirli bir madde çıkar sa sen de bu hasta ne de yanar tolga ne diyor sun sen ikra seni tanıyorum şahit inşallah bir parmağın yok tur tolga ikra dur lütfen neden bir şey mi ben bir şey yapmadım bunu sunucular da belli olacak tolga hoş çakal  .

Allah kahretsin ya yaktın  beni   olga ya alo ne olga ikra bu işin içinde benim parmağım olduğu nu anlatır sanırım nasıl anlayacak ki içtiği bardağı yurtdışın a göndermiş aptal bardağı atmadın mı sen çöpe hayır o an aklıma gelmedi lânet olsun eyer ben yanarsam sende yanar sın unutma olga .

Kendi aptallığın salak şey bir şey istedik eline gözüne bulaştır dın

Abla ne yaptın umut canım benden haber bekle tamam iyi de niye abla canım lütfen tamam nasıl istersen demiş ti ablam .

Kesin bildiği bir şey olmalı ama ne olabilir ki gerçekten bebeği mizi zehirlemiş olabilir miy diler kesin ablam bunun araştırma sını yapıyor du ah ablam ya bizim için uğraşıyor du o kadar işin arasında canım ablam ya !!!!!!

 

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin