elifin süprizi

233 6 0
                                    

Simay burada ne işin var hoş bulduk .
Çok iyi karşılandım ya sağol kumru o yüzden söylemedim abin gelir se olay çıkarsa.

Diye çok mutlu sun dimi kumru bu durumdan anlamadım yani diyorum ki abim ile aram bozuldu diye zevk alıyor sun ne saçmalıyor sun tabiki de öyle bir şey hiç düşünmedim aksine .

Abine hep simay senin kardeşin dedim affet dedim yalan söyleme zevk aldın koca köşke sen kondun dimi niyetin de buydu tülay ile abim ayrıl dı senle evlen bi köylü aşiret kızı ile abimdeki zevki de anlamıyor um .

Sen buraya bana hakaret etmek için mi geldi git buradan gidecem merak etme ama şunu bil abim ile arama girmeye ceksin benim öyle bir niyetim yok sen gittin o aşalık   davut lan evlendin bizden habersiz .

Ne o kıskandın mı iğrenç leş me simay git buradan seni sevmedim kumru yalan değil sevmek zorunda değilsin beni simay artık git ay ne karnım .

Git lütfen gidiyorum ama yine görüşecez abimi sen kışkırtıyorsun sen yokken ben vardım tülay vardı yeter sancım var git buradan.

Lütfen bay .
Ah karnım bebeğim nerde bu telefon kapı çalıyor of nasıl gidecem ay geldim elif kumru canım ne oldu sana elif seni allah yolladı bebeğim tamam canım hemen hastaneye gidelim gel.

Ah çok sancım var tamam sıkma kendini canım ne oldu birden sana simay geldi ileri geri konuşup canımı sıktı biraz tabi başka kim olacak tamam canım konuş ma sen şimdi sakin ol kuzey e haber vereyim.

Gidelim ondan sonra toplantı sı vardı acil sedye lütfen hamile tamam siz burada bekleyin lütfen elif tamam kuzeye haber ver tamam canım ben burada yım .

Hadi kuzey bak şu telefona alo oh be kuzey nerdesin elif ne oldu sen nerdesin .

Bak ben size yani kumru ya süpriz yapmak için geldim ama sancısı vardı ve bende hastane ye geldi neyi var ne oldu gel işte çabuk tamam hemen geliyorum .

Elif nerde oda da ne birden sabah bir şey yoktu bilmiyorum galiba simay gelip ileri geri konuşup kızın canını sıkmış oda geldiğim de sancısı vardı işte sağol bir şey değil de ne istiyor bu .

Kız kumru sevmeye çalışmadı ne istiyor anlamıyor um ya .
Ben geliyorum kuzey nereye şimdi seni sorarsanız kumru geliyorum ben hemen kuzey lütfen elif kumru nun yanında kal ok tamam.

Simay ne oluyor ya simay dedim abi ne oldu sen ne yaptın ne yapmışım sevgili karın beni şikayet mi etti.
Yoksa sana ay toz da kondurmaz mış aptal ne yaptını sanıyor sun niye vuruyor sun bana ne oluyor burada sen benim evime gelip karıma tokat nasıl vurursun sen hiç konuşma abi tamam davut lütfen kumru ile biraz .

Konuştuk o kadar ne söyledin ona ne söyleyecem ya konuş tük sadece ne kıymetli karın varmış aptal senin yüzünden bebeğime ve ona bir şey olursa asla seni affet miyecem bebek mi ne yani kumru hamile mi .

Ben agbi bilmiyordum gerçek ten seni tanıyamıyorum artık bir daha yaklaşma sakın abi özür dilerim gerçek ten bilmiyordum ne olur dur abi simay tamam davut ben ne yaptım benim yüzümden bebek ölürse ben hala olacak mışım canım bu kadar duygusal olma bir şeyi yoktur .

Abim doğru diyor ben ne ara bu kadar kötü biri oldum of simay senle uğraşamayacam nereye davut çıkıyorum ben pişman san evlenmeyecektin davut yanlız bırakma beni davut lütfen .

Abi çok üzgünüm ben ne yaptım allahım.

Kuzey geldin mi elif kumru iyi merak etme seni sordu şimdi odaya aldılar aşkım kuzey nerdesin burdayım aşkım iyimisin sen iyim gerçek ten .

Arada bi sancı olurmuş tabi simay geldi sende sitres yaptın dimi onamı gittin yoksa boşver aşkım sen iyisin dimi iyiz aşkım elif bize süpriz yapsaydı belki şu an düşünemiyorum allah korusun aşkım .

Doktor bey nesi var iyi şu an bir şey bu gece burada kalsın kontrol amaçda tamam bi kişi yanında kalabilir elif sen eve git yol yoğunusun yok ya ben kalırım git işte ben burada yım tamam git elif cim yarın çıkarız zaten tamam canım .

Sabah görüşürüz tamam anahtarı al tamam hadi görüşürüz iyi bak canıma tamam canım ben kantine iniyorum bir şey istermisin yok aşkım doktor lar verdi bir şeyler uyurum zaten ilacın etki si ile tamam canım .

Gelirim ben hemen tamam canım .
Kumru Simay  sen..............

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin