Camın burada ne işin var kuzey seni merak ettim ,simay nasıl nasıl olsun aynı ya kuzey ne davut burada aşalık utanmadan buraya gelmiş senin ne işin var burada karımı görmeye geldim ne karısı be .
Kızı döv sonra intikam al sonrada gel karım de simay kendine gelsin bir an önce senden boşanacak o kadar kolay değil bu işler kuzey bey.
Herşeyi biliyorum pislik mektup ta herşeyi yazıyor sen sadece bizden intikam aldın seni geber te cem yeter doktor geliyor kuzey yapmayın ne oluyor burada burası hastene olduğunu unuttunuz galiba .
Simay sizi görmek istiyor peki beni sadece abim dedi .Defol git buradan gitmeye cem .
Simay canım agbim ben tamam sus .
Konuş ma neden böyle bir şey yaptın ben abi yüzüne bakacak yüzüm yok .Biliyorum tamam sen bi ileş bunları sonra konuşuruz canım dışarda kim davut hayır onu görmek istemiyorum abi tamam sen istemediğin sürece görmeye çek sin onun gerçek yüzünü gördün tamam da abi hisseleri nasıl .
Alacam ben hallerde cem sen bunları düşünme canım dinlen şimdi abi seni çok seviyorum affettin mi tamam yorma kendini .
Kuzey nasıl simay iyi şükür canım oh aman bunun burada ne işi var hala .
Sana git dedim kaftan anlamıyor musun kız seni görmek istemiyor .Bak kuzey zamansız bir şey oldu ne zaman sızı senin niyetin sadece para payını al ve defol git buradan hayatımız dan çık git ben Karimi göre cem giremez sin o seni .
Görmek istemiyor anla artık davut yeter bu kadar zarar verdiğin bize ve kendine o kıza nasıl yaptın bunu yazık değil mi hepsi senin ve o kocanın yüzünden sen gerçekten zorbanın ta kendisi sin iyi ki de senin karın olmamışım .
Kumru buraya gel konuş ma şu pislik le simay git buradan seni görmek istemiyorum davut aşkım yapma lütfen ben sinirli anımda dedim özür dilerim defol git bir daha sana .
İnanmayacam asla sen den boşanacam ben seni seviyorum canım .
Git buradan lütfen tamam şimdi gidiyorum ama yine gelecem ve seni bırakmaya cam defol buradan davut midemi bulandırıyorsun sen benim en büyük hatamsın .Tamam canım sonra görüşücez defol.
Davut buradan git ve bir daha kardeşi min yanına yaklaşma seninle de .Görüşecez kuzey o kadar kolay değil öyle ben simayı seviyorum de git buradan kuzey yeter artık bırakın kavgayı hastane burası pişmiş aptal şey .
Elif sen ile kumru.
Eve gidin niye sen benim biraz işlerim var sakın yine başını bela ya sokma davuta bulaşma ben boz anlar köyüne gidecem ne yapacak sın orada kuzey .
İşim var davut dilinden ancak babası anlar aşkım şimdi simay hastanede bi çıksın ondan sonra gider sin bizi yanlız bırakma .
Bi şey olmaz hem hastane de hem de evde koruma olacak canım sen endişe etme tamamı korkuyorum kuzey sana bir şey yaparsa diye lütfen gitme .
Kumru bu iş böyle olmaz simayı ve hisse leri ondan alacam tamam simay neyse de hisse ler diye tuturdun yeter .
Bırak uğraş ma onun gibi zorba ile lütfen kuzey bir şey olmaz canım siz eve gidin şoför aşağı da tamam kuzey hadi kumru lütfen aşkım beni dinle.
Hadi gidelim kumru elif.
Korkuyorum korkma canım onu bi derse ihtiyacı vardı zaten babasından korkar o tanırım onu bilmiyorum canım yine içim de bir sıkıntı var işte .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...