Acil ambulans lütfen kaza olmuş burada aman allahım ölen var mı bilmem şoför başını vurmuş kadınsa ağır gözüküyor buraya gelin burada bir bebek koltuğu var nerede peki bebek yok .
Geldi ambulans çekilin lütfen durumları çok ağır gözüküyor bi de bebek arabası var fırlamış olabilir tamam biz ilgilen cez sakin lütfen .
Buraya bakın bebek burada ölmüş mü bilmiyorum tamam kimlik araması yapın bakalım ne çıkacak hemen götürün telefon çalıyor yazık olmuş çok ta gençler miş allahım kimler miş acaba kumru kumru tamam sakin olun beyefendi kımıl da mayın karım bebeğim tamam götürün hadi alo kumru kızım efendim biz şu an ambulans dayız ne diyor sun kızım sen .
Ne ambulansı ne bi kaza oldu efendim şuan hastaneye geçiyoruz .
Bey bey kalk ne oldu hanım bizim çocuklar kaza geçirmişler ne diyor sun sen ne kaza sı bak haberlere bilen çıkmış allahım sen koru çocukları .
Yürü gidelim hemen elifi de arayım ben alo elif kızım ne oldu yenge kızım kumrular biz deydi gider ken kaza yapmış lar ne diyor sun sen yenge hadi biz gidiyoruz tamam beni de.
Alın yenge tamam kızım hadi hanım çıkalım tamam elifi de alacaz hadi hadi çabuk ol .
Of allahım nereden çıktı sen koru ikram ı kumru mu kuzeyi nasıl olmuş ki bilmiyorum elif hadi ne olmuş öyle ya sefer ağam bilmiyorum yavrum .
Kaza işte yavaş git sen de bey .
Hadi acil set ye verin buraya tamam ne olmuş trafik kazası bebek de var .Aman allahım durum ları nasıl ağır kadın ve bebek kötü durumda çabuk olun hemen ameliyat haneyi hazır latin acil kan bebek çok kötü durum da Jale hanım araba dan fırlamış peki .
Kadın da beyinde hasar gözüküyor adamın durumu onda fazla hasar yok boynu kırık sadece anladım .
Tamam aldık bebek le anneyi ameliyat haneye tamam çocuklar nerde trafik kazasından getirildi ler neredeler tamam sakin olun lütfen şunan yukarı dalar durumları .
Nasıl ne olur bilgi verin bize lütfen hanım efendi doktor bey çıksın bilgi verir size tamam gel yenge otur surda ah kızım ciğerim yanıyor yavrularım sen koru onları allahım .
Doktor bey durumları nasıl kadın ve bebeğin durumu ağır bebek arabadan fırlamış ve durumu kıretik biz elimiz den geleni yaptık ya çocuklar kuzey beyin durumu fazla kötü değil boynu kırık sadece peki kızım.
Kurtulacak mı bilinci şu an için kapalı yarın olsun durum ne olur bilemeyiz .
Geçmiş olsun sağol doktor bey .Bey kötü diyor ne yapa caz biz .
Bilmiyorum hanım dua edecez artık başka çare mız yok of of allahım .Ne oldu doktor bey bir şey oldu bekleyin lütfen bilgi verecez doktor bebek malisef kalbi durmuş hemen yüksek toz da elektrik şok ayarlayın efendim ölmüş malisef hadi .
Ölüm saatin yaz kızım yıkık bi aile olcak şimdi ya tüh doktor bey ne oldu kızım yok kızınız şu an ne oldu biz elimiz den geleni yaptık ama bebeği kurtarma dık ne diyorsunuz siz şaka mı malisef başınız sağol sun hayır benim küçük kuzum ölmez yalan desinler elif ölmez ikra yenge tamam amca iyi misin gel otur buraya bakın lütfen tansiyonu düştü sanırım tamam bi.
Sakinleştirici verelim siz İyi misiniz beyefendi ona da bi sakinleştirici yapsa nız tamam .
Ne oldu kuzey bey gözü nü açtı doktor bey tamam ben geliyorum ne oldu bana lütfen kımıl da mayın bi kaza geçirdi niz ne kaza sı hatırlamıyor musunuz evet karım ve çocuğum .
Şey sakin olun lütfen yapmayın boynunuz kuzey bey onları görmek istiyorum şimdi değil ama lütfen .
Gözünü açtı kuzey bey ama hareket etmez se daha iyi söylediniz mş ikra öldü diye hayır henüz degil .
Ne yapacaz bey şimdi nasıl deriz kızın öldü karın koma da diye bilmiyorum hanım bi sekil de zatr öğren çek yenge kolay mı elif kızım evet çok acı ve zor söylemesi...
Sen yardım et allahım ne olur sabır gücü ver bizlere de onlara da .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...