Kardelen... kumru yu odasın da .
Göreminyce çok korktum ve .
Telâş yapmış tım. Sonra bir den telefonum çalmış tı ve arayan polisdi.
Birden elim ayağım titremeye.Başladı ve ne yapacağımı şaşırmış.
Ve hemen karkola gitmiştim .
Sonra katıl dığı partide uyuşturucu.
İçin baskın olduğunu söylemiş di.
Memur bey siz ne diyorsun nuz .
Ve kumru gelmiş ti.Kumru. Anne ben ?
Teşekkür ederim komserim diyerek kakoldan çıkmıştık senin araban nerde diye sordum oda partinin oldugu yerde kaldı anne demişti. Anne ben özür dilerim ne olur böyle olacağı'nı.
Bilmiyordum anne neden konuşmuyor sun diye söylemişti kumru ama annesi .
Çok kırıl mış tı .Ne söylememi bekliyorsun demişti. Biliyorum çok kızdın ama bi tepki versen anne .Arabasının anahtar rını istemiş di.
Annesi anahtarını ver hangi anahtar anne demişti kumru arabanın anahtarını neden anne ver dedim sana tamam al ceza mı aldım yani anne ya hala konuşuyor musun sen demişti .Hem suçlu hem güçlü öylemi bundan sonra araba yok sana küçük hanım. Anne yapma lütfen okula nasıl gidecem herkes gibi servis ile gidecek sın demişti annesi hayır ya lezir mi olayım yani yok istemem dersen ben götürüm ozaman küçük hanım 🤔
Anne yapma lütfen desemde ikna olmamış tı ilk defa bu kadar kararlı görmüş tüm annemi.Sanırım bunu hakett mistim ama bu kadarını beklemiyor dum oysa bana Hiçkıyamaz dı ama eve gelmiştik.
Anne ne olur arabayı alma odana git kumru bu kadar macera yeter konuş mak istemiyorum hadi .Funda. Alo canım nasıl sın.
Kardelen..iyi değilim canım.
Funda..Ne oldu tatlım .
Kardelen...Kumru dün evden kaçmış.
Funda ...Ne nasıl yani biz görmeden mı çıkmış yani pes doğrusu.Kardelen .dün karkola gittim aradı lar işte partiye baskın vermiş ler bende arabası nı aldım elinden ona en iyi ceza bu olur düşündüm artık ne yapacam bilmiyorum öyle yani funda neyse sonra görüşürüz canım.
Funda .tamam tatlım.Kumru..Anne ne yapıyorsun.
Kardelen. Yemek görüyor sun.
Kumru. Anne hep böyle suratmı.
Asacaksın bana ya ne yapmamı istiyor sun ya sen bana yalan söyledin aptal yerine koydun sana çok yüz verdik dimi sesim çıkmadık ça sen tepeme çıktın ama hata bende dimi sana herşeyi verdim yaranamadım ne yaptım sana kızım ben söyle ne zaman seninle konuş maya çalış sam kaçıyor sun ben den ben istiyorum ki anne kız değil arkadaş gibi olalım ama nerde yok dimi hanım efendi büyüdü ya .Bana ihtiyacı yok bi gün çok pişman.
Olursun ama iş işden geçer boş ver kime konuşu yorum ki biliyormusun.
Kızım biz sen mutlu ol diye babanla gece gündüz çalıştık ama sana yetmedi .😥Sen hiç bir zaman yokluk görmedin herzaman ben bildigimi yaparım dedin. Baban öldüğün de sana hem baba hem anne gibi değıl de arkadaş olmaya çalıştım ama sana hic bir zaman yetmedim ben bir gün sen anne olduğun da anlar sın inşallah tabi ben görür sem neyse yemek hazır .
Sen sen ye ben odamda islerim var.
Demişti annesi tabiki kalbi çok kırıl mış tı anne ney di belki çok geç gibi olsa da kumru da annesinin bu sözlerinin den .
Biraz olsun da etkilen mişti.Ve tek başına yemek istememiş ti.
Ve annesine bir tepsi hazırlayıp.
Odası na gitmiş ti .Anne gelebilirmiyim gel demişti annesi ne oldu anne sensiz boğazım dan geçmedi demişti.Beni affet anne özür diliyorum senden seni kırdığım için neden diye sordu annesi arabayı almak için mi bu özür araba yok artık sana hayır anne araba için değil annem olduğun için dediğin de kumru annesinin gözlerinden yaşlar 😥 hemem süzülmüş dü ve kumru da annesine sarılıp dizlerin yatıp ağlamış tı bir daha söz veriyorum sana asla yalan söylemeye cem anne hiç üzmeyecem söz veriyorum annem.
Demişti, ve ilk defa bu kadar yakın dı kardelen kızına ve çok mutlu olmuş tu hatasını anlaması da bir tercube olmuş tu kumru ya ......bir daki bölüm de görüşmek üzere sevgi ile kalın ❤👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...