Yakınlık🌂

124 5 0
                                    

Kumru.... Dün benim doğum gününüm dü ve neden se hala onu düşünüyor dum .Ama neden dir .
Bilmiyorum bana o kadar yakın ve ilgili gelmiş ti ki sanırım onu tekrar görmek istiyor dum .

Ama bu nasıl olacaktı .Bilmiyorum en iyisi kızları aramak ama şimdi arar sam ne oldu diye dalga geçerler eminim acaba ben mi  ara sam ayıp olur mu ki ama istediğin zaman araya bilirsin demişti .Bana ama yok yapamam o kadar da değil nasıl sa bi yerden çıkar belki karşıma of ne oluyor du ki bana yoksa âşık mı oluyorum hayır ya daha yeni gördüm onu bana öyle geldi sanırım .....

Kızım günaydın kumru a efendim anne duymamış ım ne oldu yavrum dalgın sın bu sabah yok annem bir şeyim senin rengin mi solmuş bakayım hayır anne nerden çıkardın demiş tim .Neyse ben okula gidiyorum tamam kızım dikkat et ok demiştim .Ve tam kapıdan çıktım karşım da o ?????

  Selam güzellik dedi bana evimizin önüne gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Selam güzellik dedi bana evimizin önüne gelmişti .Merhaba senin burda ne işin var demiştim hiç bekle miyordum onu karşım da görmeyi .

Ufuk ...seni almaya geldim yoksa gideyim mi demişti. Yok ben sadece şaşırdım seni bir den karşım da görünce ...Ufuk ,E hadi binmeye cek misin demişti arabası na ama benim arabam var demiş tim .

Ufuk ...Biliyorum güzellik senin araban dursun benimki ile gideriz ama ben okula gidecem ki demiştim .

Ufuk... Tamam bende seni okula bırakır önce bi kahfe içer sonra da seni okul çıkışı alır bir şeyler yaparız olmaz mı demişti .Bana  bende bilemedim ki .

Ufuk... Dün sanırım 18 olmuş tun .
Dimi yani çocuk değil sin artık demiş ti ,bana değilim tabi geliyorum diye arabası na binmiş tim .

Ufuk... Çok güzel sin sana bundan sonra güzellik diye bilir miyim nasıl istersen demiş tim .....Ve bana çıkma teklifi yapmıştı, ondan bende hoşlanmış dım yani ona kendimi çok yakın hissetmiş dim yalan değil yani .

Ve uzun bir aradan sonra çıkmaya başladık artık aşık olmuş tum oda bana kızlar bu duruma çok şaşırmış lardı tabi anne min haberi yoktu .
Hala bi sürede söylemeyi düşünmüyor dum doğru su daha ilk önce ben tanımak istiyorum sonra zaman ne gösterir belli olmaz dı .

Ufuk ...aşkım hafta sonu parti var gelir misin nerde demiştim .Ufuk bizim arkadaşın evin de parti akşam olacak ama ben gelemem ki akşamları çıkmıyor um biliyor sun ufuk demiş tim ,hadi ama aşkım seni arkadaşlarım la tanıştıracam hem kızlar da orda olacak hem sen çocuk musun tamam canım gelecem ok ..

Ufuk .süper sin aşkım şimdi gitmem lazım biliyor sun sınavlarım var .
Ufuk demiştim .Tamam aşkım ben seni eve bırakayım ok tamam .
Görüşürüz aşkım  ufuk yapma bir şey yapmadım ki  sadece  sevgili mi .

Öpmek istedim neyse ben gideyim görüşürüz ondan kaçtığı mı düşünecek ti .Ama ben beni  öpmesi ne ,hazır değil dim daha önce kimse yi öpmedim ama beni de çocuk gibi görmesini istemiyor dum ...

Kumru ...Anne evde misin .
Yukarı dayım kızım gel ne yapıyor sun burada anne buraları düzenliyor um yavrum sen nasıl sın iyim anne sana bir şey diyecem anne söyle bakalım ne diyecek sin canım.

Kumru ..Anne ben senden hafta sonu için izin isteyecek dim ....Ne izni küçük hanım efendi demişti.
Şey arkadaşı mızın doğum günü varda evin de bir parti verecek miş .
Öyle mi hım    sende gitmek mi istiyor sun aslın da geceleri dışarıya çıkmadan hiç hoşlanmış değilim madem gitmek istiyor sun tamam ama geç kalmak yok ok demiştim annem canım annem benim seni çok seviyorum tamam deli kız ah gençlik .
Ama söz vermeni istiyorum senden demişti ....Annem nedir anne kendine çok dikkat edecek sin tamam mı kızım sana güveniyor ve benim güven imi sarsmaya çağını biliyorum kızım demişti .Biliyorum anne bana güvene bilirsin annem demiştim ......

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin