Evet nerde kalmıştık bi bakalım .🤗
*********************************
Sonun da nikahı mız kıyılmıştı ve babamla sefer ağa barış mıştı ama davut bu durumu kabul edecek mi bilinmez babacım kızım biz bu gün dönüyoruz tamam yavrum annem canım çok mutlu ol kızım canın sıkıldık ca çık çık gel annem.
Gelirim tabi yavrum sende .
Elif canım seni de özleyecem bende .
Zaten iki ay sonra gelecem işlerim var İzmir de gidelim mi artık demeye sızlanmaya başlamıştı simay .Tamam gidecez tabi abi veda busesi biterse dimi tamam uzat ma .
Of tamam ya bir an önce gitmek istiyorum geldim gidelim tamam canım.Sonun da be kumru simay lütfen bir şey demedim tamam ya deme .
Camın iyimisin evet şimdi daha çok iyim canım iyi olacak herşey canım sen merak etme çok mutlu olacaz .Biliyorum senin le herşey çok güzel zaten ay aşka bakın siz demiş ti yine simay .
Sanırım çok uğraşa caz simayla .
Benzinlik de durup mola verelim biraz ne dersiniz kızlar farketmez canım evet kızlar birer çorba içermiyiz kızlar olur vallahi ben içmem sen bilirsin oh abi bi gün de unut dun beni yani .Niye unutayım simay bilmem artık abi yok öyle bir şey beş yaşındaki çocuk gibisin öyle mi abi istersen geri gideyim ne oluyor sana simay ne bu tavrın demiş ti kuzey simay a.
Sonra sanırım simay ben den .Hoşlanmadı öylemi simay hayır canım nerden çıkarıyor sunuz ya yok öyle bir şey anladınız mı bir an önce gitmek istiyorum gidiyoruz zaten .
Simay,demişti kuzey ona sen iyimisin kumru evet iyim canım biraz uyu canım yok geldik sayılır zaten .
Sen bilirsin canım evet geldik bayanlar ver canım çantaları bana simay hadi geldik sonunda ben yatacam yemeğe kadar rahatsız etmeyin beni oldu emreder siniz simay hanım .
Bu kız beni öldürecek sonunda boş ver canım takma genç kız sonuçda o gençse sen ondan küçük sün sen niye öyle değilsin peki canım evet benle o çok farklı canım ne gibi aşkım yani .
Simay yurt dışın da okumuş ya ben hiç okula gidemedim biliyorsun işte bak ne diyecem yaşın daha küçük canım.
Ne dersin dışardan okumak istermisin böyle ce diplomam olur.
Gerçekten başara bilirmiyim tabi aşkım nasıl olacak peki çalışacak sın aşkım kitap bilen sonra gidecez kayıt olacak sın ok .Hemen yarın gider hallerderiz ok .
Tamam çok heyecan yaptım şimdi kuzey çok teşekkür ederim neden aşkım.
Okumak tek hayalim di sonun da gerçek olacak rüya gibi kahfe içermiyiz olur aşkım .
Akşama kendini fazla yorma sana bi süprizim var nedir dışarda yiyecez .
Hayırdır abi dışarda mı yemek yeniyor siz gidin vallahi benim başka programım var simay beraber kutlayacaz abi gelmek zorunda mıyım canım ne var gelsen yani .
Bu arada kumru dışardan okuyacak ne sen okula gitmesin mi diye öylece dalga geçer gibi bakmış tı bana .
Gitmedi gidemez tabi öyle bir ailesi varken simay lütfen tamam be sen de ona yardım ci olacaksın ben mi nasıl olacam olacak sın işte simay peki oluruz madem .
Neyse abi ben gerçekten bu işim var .
Çıkmam lazım geldim ve hiç kimseyi görmedim canım abim.Sen bilirsin simay hadi aşkım sen hazırlanan tamam biz çıkalım olur canım .
Size iyi eğlenceler abicim .
Alo tülay ben döndüm öylemi evet görüşelim mi olur abim ve sevgili yengecim ile bu aşkam yemeğe çıkacaklar beni de çağır dı lar ama ben istemedim belki seninle bir şeyler yaparız ok görüşürüz.Simay emin misin bizimle gelmemek le eminim abi sen nereye gidecek sin simay ben mi evet abim .
Kimlen görüşü ceksin benmi tülay lan.
Tülay mı demiş di kuzey simay a işimiz biraz zor gibi bu simay ile sanırım ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...