beni affet 😫

125 6 0
                                    

Alo abla kuzum umut ne oldu ablam abla her şey güzel giderken mahvettim dur sakin ol nerede sin .
Yoldayım abla neden ne oldu gelince anlatırım abla tamam canım dikkat li gel madem .

Acaba ne oldu ya sesi hiç de iyi gelmiyor du .
En iyi si lale yi arayıp sormak alo canım lale efendim abla nasıl sın tatlım iyim olanlar dan haberin varmı ne oldu ki lale umut dun sesi kötü geliyordu yoldan aradı beni şey abla ne oldu söylese ne abla hadi lale .

Kardelen umudu evde  bir kızlan basmış hem de yatak da ne diyor sun sen bu nasıl olur kim neden kimmiş. Bu kız neden böyle bir şey yaptı bu çocuk delimi ya şey abla eski kız arkadaşı sanırım adı olga mı ne daha önce de gelmiş bağ evine kardelen görmüş ya çok kötü olmuş ya tamam canım çok sağol .

Görüşürüz tatlım tamam abla bay.
Ah ve umut ne yaptın sen böyle ya .

Gelde çık şimdi işin için den .
Tüh geldim abla umut al sana diye bi tokat atmıştım ona aptal ne yaptın sen sen değil miy din bu kızı deli gibi isteyen seven ne yaptın sen oğlum manyak mısın abla öyle bir şey degil ne işin var senin olga denen kızlan ya hala görüşüyor musun sen onun la tabi ki de hayır abla o hâlde ne işi var bağ evin de umut abla orayı biliyor du zaten eski den anneme sormuş ve annem de orada demiş ne yapayım git dedim gitmedi ve duşa girdim sonra çay  içtim ve bir den uyku bastı ve gözümü açtığım da olga yanım da ve kardelen de bizi öyle gördü ve .

Yanlış anladı sus kız ne yapsın abla ne olur yardım et bana ben ne yapayım umut herşeyi görmüş kız ne güzel sana güveniyor ken sen allahım ya .

Dur biraz bekleyelim hayır abla ben gidip kardelen ile konuş mam lazım hayır aptal sen şimdi gitsen de hiç bir şey değiş mez ne yapa caz ya ben konuşurum onunla biraz kafası nı dinlesin kız abla geç kalmak .
İstemiyorum niye bekleyim ki .
Dur sen arama ben ararım ablam ya .

Hadi düzelt şu işi ne olur ben olmasam ne yapacaksın acaba .

Bekle çalıyor alo canım kardelen nasıl sın iyi değilim abla canım olanlardan .
Haberim var abla lütfen bu konu hakın da konuşmak istemiyorum bak biliyorum haklısın ama seninle bi .

Konuş sak abla umut hakın da konuşmak istemiyorum canım biz konuşalım sonra sen ne dersen o olacak tamam mı peki abla senin hattın için sağol canım konum atayım sana evdeyim ben ok tamam canım .

Çok sağol çıkıyorum abla ben de gelsem mi saçmalama kız seni görmek istemiyor hala bende geleyim diyor sun önce ben bi konuşayım ok.

Bekle sen evde tamam sağol abla .
Camın merhaba gel abla canım nasıl sın iyi değilim ki sen olsan nasıl olurdun be abla o anı ben yaşadım beni resmen kandır dı .

Camın ne gördün tam olarak bilmiyor um ,ama sadece umut seni gerçek ten çok seviyo hayır abla sevse başka sıy lan ,beraber olmaz o iş öyle değil miş tatlım bana herşeyi anlattı .

Tuzak kurmuş kız o biraz kıskanç abla onu affet mek istemiyorum şu an için gerçekten çok kötüyüm seni anlıyorum çayına uyku ilacı koymuş bizim Safin yoksa o seni çok seviyor git demiş kıza sizi ayırmak için yapmış bence bi düşün tamamı yine senin kararın ama hayır demeden bi karar verme ok neyse bunları bil istedim görüşürüz tamam canım .

Sağol abla iyi geceler sana da .
Abla ne oldu ben bütün olanları anlatdım artık seninle olup olmayacak karar vermesi gereken kardelen canım sağol abla .

Bir şey değil artık sıra sende ama bu gece biraz düşünsün bence yarın ararsın ok tamam abla .
Allahım ne olur beni affet sin ben onsuz yapmam ki.

 

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin