Sen kal arabanın anahtarı nı ver ben gidecem peki efendim adres burada tamam sen burada işlerin başın da kal yada sen dön ya İtalya ya nasıl efendim siz ben burada kalacam bi süre haber ederim sana tamam .
Peki efendim geliyorum kuzey bekle beni ne yapıp edip kendimi sana affetdirecem .
Sevgilim sen ne yapıyor sun burada güzel ve sakin miş burası olmalı baraka dediği yer sanırım .
Kuzey kumru ne işin var senin burada asıl senin ne işin var burada kuzey git buradan burası bana huzur veriyor evet güzel sesiz sakin daha önce hiç bahsetme din buradan .
Fırsat olmamıştır neyse buraya seni almaya geldim canım ,canım mı kumru kafa na taşmı düştü sadece sen özür diliyorum neden seni suçladığım için lütfen affet beni niyetin .
özür dilemek se tamam kabul ettim artık gide bilirsin hayır efendim gitmiyor um kumru bitti artık herşey yeniden başlaya biliriz .
Çok geç hayır geç olan bir şey yok .
Gel benimle ne yapıyor sun kolum
u ,acıtıyor sun kuzey bak bakalım ayna ya bu sen misin yapma kuzey .Ne yapmayı gittin estetik oldun sorun bu mu yani hayır eski yüzünün nesi vardı oldu işte modellik için mi oldu yapma canım ne olur kuzey affet beni artık ya olmaz kumru .
Gitmeye cem bak simay hamile dayı oluyor sun ne ,ne diyor sun sen kız senden sonra çok kötü oldu ve bayıl dı .Sonra hastane ye götürdüm kendisi de bilmiyor muş hamile olduğunu bir ay lık hamile dayı oluyor sun çocuğu nu aldırmak istedi ama izin verme dim.
Ve davut a gittim ne o pislik e mi gittin sen simay için kuzey o bebeğin babası onlar bilen tekrar bir araya geldiler evlenecek ler canım .
Vay be şu olanlara inanamıyorum
Kuzey sende beni affet ya ne olur ben buraya senin le ne iş nede para telif için burada yım ne olur .Ben seni tekrar dan kazan mak için burada yım ne olur kuzey gerçekten bunu istiyor musun evet seni geri istiyorum kuzey tabi senin için hala kalbin de yerim varsa ne olur .
Tamam ya İtalyan ne olacak peki sen beni affeder sen İtalyan işi yok olacak hiç bir şey sen den önemli değil canım ben seni gördüm seni sevdim biliyorum hata lıyım seni suçladım ama beni de anla çok kötü şeyler yaşadım yaşadık kumru tek başına değil yok canım biliyorum .
Ne desen haklısın ama artık geçmişi .
Unut alım diyorum kuzey ne olur ben hayatım boyunca kimseye yalvar madım ama sen benim ilk aşkım dın ve biraz kıskanmış olabilirim .Neden neyi kıskancak dın ki ben seni severken başka sını na gitmemi düşünüyor sun hayır tabi ki de canım ben herşeyi seni sevdiğim için di aşkım ne olur geçmişe bi sünger çeksek artık tamam öyle olsun bakalım .
Yani affettin mi evet ama öyle hemen şımarma tamam ben çay koyayım .
Zaman aşkım benim seni çok seviyorum deli evet senin delinim sen beni affet din ya artık hiç bir şeyin önemi yok aşkım inan bana eski den daha çok mutlu olacaz inşallah aşkım artık İtalya işi ne olacak eyer sen izin verirsen beraber gidip .
Orada ki işlerimi bu tarafa aldıra bilirim tabi ister sen aşkım tamam canım .Sonunda beni affet mış ti ya benden mutlusu yoktu artık.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...