Doktor bey nesi var simayın neden geç çıktınız tamam sakin olun hanım efendi nasıl sakin olayım ki.
Lütfen bana bir şey söyleyin tamam simay hanım hamile ne hamile mi ne diyor sunuz siz doktor bey öyle kızım fark edilemeyen bi hamile lık malisef anladım görebilir miyim .
Tabi, simay canım nasıl sın kumru ne oldu bana tamam bir şeyin yok canım merak etme neden bayılmışım ozaman simay farketmiş olduğun bir gebelik varmış ne ,nasıl yani ne diyor sun sen kumru öyle dedi doktor yani ben hamile miyim evet 1aylık .
İyi de nasıl anlamdım ki ben bunu bilmem ki tamam sakin ol şimdi iyi de ben baba sız bir çocuk nasıl getirim dünya ya simay sen davut dan ayırır lalı baya oldu dimi ne demek istiyor sun yani başka sın dan mı olduğu nu ima ediyor sun hayır sadece sordum .
Yanlış anlama beni bu çocuk davut un ben ondan başka kimsenin olma dım kumru o halde bu durum da ona söyleyecek misin hayır tabi ki de ama bunu bilmek onun da hakkı tek .
Başına bakamaz sın doğuracağı mı nereden hayır ona kıyma ya çak sın dimi biz davut lan artık bir araya gelmemiz mümkün değil belki her şey farklı olabilir canım benim sen bu işe karışma kumru abim den haber varmı yok nerdesin abi ya.
Ne yapacak sın bebek için mi diyorsun aldıracam yapma simay bak ben kızımı kayıp ettiğim dünyam yıkıldı ve bir daha asla anne olmayacağım ı da öğrendim çok kötü bir durum ama senin öyle bir şansın var ki bu şansını da alma kıyma ona .
Derim yine de düşün lütfen neyse ben çıkayım biraz işlerim var yine gelecem kumru efendim simay bu bebek den sakın davuta ve abime de bahsetme lütfen bu benim kararım merak etme görüşürüz kumru dedim .Sen öyle san bu kıymana izin veremem haydun buyurun efendim hemen bana şu adresi bulun tabi .
Benim hemen davut lan konuşmam lazım nerdesin be kuzey .
Kumru hanım buldum efendim gidelim buyurun davut beylen görüşecek dim kim diyeyim efendim kumru dersiniz tanır tabi efendim buyurun bekleyin haber vereyim .
Efendim kumru hanım diye biri sizi görmek istiyor muş kumru mu alın içeri ne işi var burada .
Merhaba davut ooo İtalyanın yeni yüz modeli kumru hanım hoşgeldiniz .
Buraya hangi rüzgar attı acaba sizi bir şey içermisin hayır buraya bir şey içmeye değil seninle önemli bir .Konu hakında konuşmak için geldim sen kuzey den ayırır dın dimi buraya kuzeyi ve beni konuşmak için gelmedin ya ne için burada sın bak.
Senden hiç hoşlanmış değil dim biliyor sun evet biliyorum ama çok değiş miş sin gerçekten neyse ben buraya simay için geldim simay mı ne alaka bak davut onun haberi burada olduğum dan ne istiyor sun biz ayırır dık evet ayırır mış olabilir siniz ama simay hamile ne hamile mi iyi de ben den olduğu ne malum saçmalama o sen den başka kimsey le olmadı ve 1ay lık hamile olduğunu bayılana kadar da bilmiyor muş nasıl yani benim .
Bebeğim mi olacak evet simay sana söylememi istemedi ve onu aldıracak mış ne diyor sun yani demem şu ki sahip çık eyer gerçekten değiş tim benden bir baba olur diyor san davut .
İşte bunu söylemek için geldim şu an hastene de yatıyor bi düşün sen bak ben bebeğimi kayıp ettim sen de onun ölmesi ne izin verme davut sahip simay çok kötü durum da lütfen eyer onu biraz sevdiysen git yanına.
Kumru efendim sağol bir şey değil .
Simay davut burada ne işin var simay kumru degil mi simay ben baba mı olacam evet ama aldıracam hayır yapma simay davut biz ayırır dık yeni den bi aile olabiliriz ben çok değiş tim .Sen ciddi misin yani bebeği kabul edecek misin evet hem seni hemde yavrum muzu simay yeniden evlenelim ne dersin bilmem ki olabilir mi ki evet olur aşkım ben seni çok sevdim .
Tamam ozaman evleniyoruz evet teşekkür ederim aşkım .Sizi böyle görmek çok güzel umarım bir gün ben de böyle tekrar dan kuzey ile birlikte oluruz kumru hanım kuzey beyin izini bulduk sanırım ya nerde bi bağ evi gibi barınak varmış babasın dan kalma tamam hemen çıkalım yolla bekle beni aşkım sana geliyorum umarım beni affeder sin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...