annem

740 17 0
                                    

Annem sen burada sın inanmıyorum ya kuzey evet canım annen sana süpriz yaptık .

Peki ama nasıl geldin sen babam nasıl gönderdi seni yoksa sen demi kaç tın . hayır tabi kızım baban kendisi yolladı beni vallahi bende şaşırdım ama oldu işte nasıl yani babam ha vallahi .

Şaşırdım anne evet bende kızım .
Hoşgeldin yenge kızım elifim nasılsın o uğursuz seni vurdu ha evet ama iyim yengem aman iyi olun kızım .

Kumru efendim kuzey ,baban beni adamları ile çağırıtmış nasıl yani niye ne oldu ki sana bir şey yapmadı dimi sen nasıl cesaret edip gittin kuzey .

Ya canım korkma kötü bir şeyim yok yani baban seni affetti gerçekten mi ama bi şartı var mış nedir evlenmemiz eyer seviyor san kızımı alacaksın dedi .

Sen ne dedin evet dedim yani yine başladı zorbalığa öylemi öyle değil canım seni bana emanet etti hem sen beni sevmiyor musun seviyorum tabi niye ki bilmem istemiyormuşsun gibi geldi bana canım

Yok ya ondan değil babam nasıl bu kadar değiş ti ona şaşırdım hem bu arada sefer ağa yani davutun  babası size gelmiş sabah ya evet davut hapis de olunca kızını vurmadın diye .

Yani seni bulup onlar vuracak mış sözde baban töreye uymadı diye baya bir tepki vermiş o yüzden babanda .

Madem kaçtınız evlenince dedi anladım da ya davut gelirse buraya hapiste o ama yine de çok dikkat li.

Olmalıyız yani korumasız çıkmayın dışarıya annem iyiki geldin olurmu tabi gelecem kimse size bir şey yapamaz belli olmaz anne bu söz konusu pislik davut sa simdi daha da .

Kinli o yüzden korkuyorum baksana gözümün önünde elifi vurdu ya inana biliyormusun evet tam bir facia tamam canım annen yoldan geldi.

İstersen yukarı da bi oda ayarla dinlensin tamam canım sağol oğlum sen çok iyi bir insansın allah sizi hep korusun amin inşallah .

Canım efendim ben çıkacam bi toplantım var akşama dönerim dikkat et kuzey tamam canım merak etme .

Bir şeye ihtiyaç olursa arayın tamam olur .

Yengem nasıl buldun yeni damadını .
Elif yine başladın ne kızım yalanmı hem Yakış lı hem de zengin daha ne istiyorsun huzur elif istediğim sadece biraz huzur .

Çok mert bi çocuk ama kızım babanın karşısında öyle dimdik durdu vallahi hadi bak sen şu kuzeye vay be bize böylesi hiç dek gelmez zaten  demişti elif.

Çok ballısın kızım baban da affet edecek zaten kafam ona karıştı ya babam ya kesin başka bir şey .

Olmasın bunun altında anne yok kızım öyle olsa beni yollarmı aynen orasıda doğru bileme dim .

İnşallah şu davut çıkıp gelmez yine buralara ne bileyim anne bela işte .

O rahat vermez bize şimdi ya .

Tamam kızım iyi düşünelim iyi olsun bence aynen boş ver kızım ya keyfine bak şu gıcık tülay dan kurtulmak duk ya önemli olan şimdi sen ve kuzeyin aşkı.

Hadi ben çok acıktım hastane yemekleri midemi mahvetti zaten tamam ne  yapalım ben yaparım kızla r size bi börek açarım size ay annem benim  vallahi özlemişim .

Senin o güzel böreklerini ya tamam ben hemen yaparım malzeme var mı evet annem varda sen yorulmasay dın annem yok yavrum niye yorulayım ben hadi mutfak nerede göster hele gel burası annem tamam kızım .

***********************************
Bozan lar köyü ;alo baba davut oğlum ne yaptın buldun o kızı yok oğlum bu sabah babasına gittim bi işi beceremedin dedim oda hemen bu .

Durumu kabullenmiş gibi gözüküyor.
Öyle olsun şu avukatı ayarla ve beni buradan hemen çıkar sen nasıl ağasın baba yeter bi halt çaresine bakacaz .

Az sabır oğul tamam dır .

Öyle olsun baba elini çabuk tut de haydi görüşürüz baba tamam dır oğul.

Ah kuzey sen benim elimden kız kaçırmak neymiş bunun bedelini ölmek den daha beterini yaşat cam size az kaldı bekleyin beni davut.

Belanız gelecek  çok yakın da görüşecez kuzey bey !!!!!!!

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin