İzmir😎

116 6 0
                                    

Hey biraz yavaş ol sana sen be

Allah allah delimi sin kardeşim ölecek sin  ne insanlar var delimi dir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Allah allah delimi sin kardeşim ölecek sin  ne insanlar var delimi dir .

Nedir .

Kapıyı çalmıştım kardelen nin kaldığı yere geldim ve kapıyı bir kadın açmış tı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı çalmıştım kardelen nin kaldığı yere geldim ve kapıyı bir kadın açmış tı .

Buyurun kime baktınız ben şey kardelen hanım a baktım kardelen evet a ,evet burada kendisi ben teyzesi yim diyerek beni içeri davet etmiş ti .

Rahatsız ettim ama onu görmem lazım tabi gel oğlum yukarıda sen geç hele ben haber edeyim sağol un efendim kızım bir şeyler ikram et demişti gayet kibar bi teyzesi varmış ve ben bunu yeni öğreniyor dum .

Kardelen canım efendim teyze seni görmeye gelen bir genç var aşağı da kim miş yok deseydin canım böyle olmaz kaçarak sen git ve konuş hadi tatlım peki teyze demiştim .
Ve aşağı ya indim yavaşça kapıyı açmış tım ve umut karşım day dı.

Ve umut burada ne işin var demiştim .
Kardelen seni almaya geldim aşkım umut beni nasıl buldun ne önemi var ki .
Hem bi teyzen olduğunun dan hiç bana bahsetme din bırak şimdi bunları umut senin  burada ne işin var biliyor sun ki ben artık burada yım yapma aşkım lütfen yapma ben tamam hatalarım oldu ama benim bu sefer hiç bir suçum yok aşkım lütfen benimle geri gel bak ablam da çok üzülüyor ablanı severim ama benim kararım kesin senden ayırır lacam umut sonra kuzenim ay gül gelmiş ti .
Selam aaa sen şu yolun ortasında önüme çıkan kişi ne işin var burada o benim eski eşim demiş ti .

Bu kadar cabuk beni gözden çıkarmış olması birde daha boşanmadan böyle konuşuyor olması beni sevmediği ni göstermiş di .

Artık burada bir şeyim kalmadığı nı anlamış tım sonra sen nasıl istersen öyle olsun kardelen dedim nasıl sa beni gözden çıkarmış sın dimi ne önemi var artık hoş çakal kusura bakmayın efendim sizi de rahatsız ettim yok oğlum ne demek demiş ti .

Teyzesi kızım niye böyle davran dın .
Belli ki çocuk da seni seviyor ki buraya kadar gelmiş teyze lütfen zaten kötüyüm ben odam dayım tamam yavrum aygül sen nereye geliyorum anne arabadan bir şey alacam ok .

Hey bekle sana diyorum ya bekle sene ya  ne var ne kabasın sen be nasıl sevmiş kardelen seni bilmem kızım ne istiyor sun sen ya tanışmak ne .

Ne tanışması ya ben istemiyorum dur ya hemen su koyma niyetim sana yardım etmek yani ne yardımı ya sen kardelen ile barış mak istemiyor musun evet ne alaka senle bak şöyle canım hop benimle öyle canım bilen konuşma of tamam ya şaka da yapıl mıyor sana bi teklifim olacak teklif mi nedir sen ve ben eyer birlikte beraber bizi görülür se kıskanç lık tan kurdurur ve sonra sana geri döner bence sen ne dediğinin farkın da mısın sen ve ben öyle mi ,güldürme beni git işine ben asla böyle bir şey yapmam hele de kardelen e .

Aman iyi be sen bilirsin çok ta tın yani .

Ay gül ne oldu canım ne konuşuyor dun onunla kiminle gördüm sizi cam da umut ile hiç sadece biraz sabırlı ol dedim yalan söyleme seni çok iyi tanıyor um kesin yine bir pislik plan kurmak için umut du kullanmaya mı .
Çalışıyor sun eh yeter be bana sizin aşkınız mış beni ilgilenen dir mez ne yapar san yap .

Ne oluyor burada kızlar teyze umut la kapıda konuş yordu ne işin var senin aygül doğru mu bu kızım umut ile ne konuştun hiç bir şey anne ya .

Ben yatıyorum vallahi sizinle uğraşamam .

Kızım kardelen gerçekten ciddi misin .
Ne,konusunda teyze umut ile ayılır mak diyorum tatlım evet teyze anlıyorum canım yine de iyi düşün derim sana çocuk temiz birine benziyor ama yinede sen bilirsin demiş ti .

Teyzem bana ama benim kafam çok karışık tı ne yapacağı mı konusunda çok karar sız dım yakında mahkeme var ve çok iyi karar vermem gerekiyordu .....

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin