Günaydın sana da erken kalkmış sın evet bütün bunları sen mi hazırladın.
Evet bu bizim ilk sabahı mız .Nasıl rahat uydun mu hem de çok evet umut efendim teşekkür ederim yanıma gelir misin ben mi evet neden yanına gelir sem dayak yemem dimi gel lütfen geliyorum bak ya gel ok benden günah geçti ozaman.
Elini ver ve dön dür beni, şimdi sana bir şey daha diyeceğim evet seni çok seviyorum umut bende şimdi ilkler de sana inan madıgım için kendim e çok kazıyor um boş ver bizim aşkımız yeni başlasın ne der sin evet aynen.
Madem öyle bizim bir aşk ismimizi koyalım tabi mesela ,beraber düşünelim ne mesela .
Aklıma gelmiyor tamam ben düşüneyim sen de ok tamam hadi kahvaltı hazır soğumasın çayımız tamam oh harika bu kadar güzel hünerlerinin olduğunu bilmiyordum doğru su aslın da sen mühendis değil aşçılık mı yapsan yok o işi sen ileri de yaparsın neden ben .
İleride ne olur belli olmaz aşkım ne aşkım dedin sen bana evet tamam sen bana madem aşkım dedin bana aşkım de gerçekten mi evet .
Peki sen ne diyecek sin bana bilmem .
Ben biraz daha düşünneyim bence tamam aşkım öyle olsun .Kardelen benim biraz bilgi sayar da işlerim var sen biraz takıl olmaz mı .
Tamam canım bende biraz buraları .
Topla yayım ok tamam .Kahve içer misin olur aşkım elinden . bi kahve ni içeyim tamam .
Sıkıl maz sın dimi hayır işim bitsin bir şey ler yaparız ok .
Hayır tabi sen işine bak minik minik mi, evet ,a buldum ne adını ne minik minik mi başka isim yokmu aşkım vallahi ağıza hoş geliyor ne yani bana minik mi diyecek sin .Evet beğen medinmi yok aşkım de.
De başka yok muydu .
Ya deli bu kız ya .Kapı çalıyor aşkım ben bakarım tamam buyurun merhaba kimsiniz diye sormuştum karşım da bi kız vardı kime baktınız sen kimsin .
Ben umut da baktım öyle mi .
Çekil burada dimi demişti.Şey bi dakika olga senin ne işin var burada canım annen den öğrendim burada olduğu nu İstanbul a gelmiş ken sana da ugarayım dedim .
Şey ne yapıyor sun burada .
Şey bir şey içer misiniz evet tatlım bi kahve alırım .Demez mi bana kim di bu ya nerden çıktı ve umut la ne işi vardı .
Bi de kahve yapıyordum ona ya .Neyse kızım sakin ol elbette bi açıklaması vardır .
Hadi bakalım ,buyurun kahveniz ,canım gelse ne demiş ti .
Umut bana bak kardelen cim bu olga eski iş arkadaşı mız yurt dışın da bi ara çalış mış tık .Öyle mi demiştim ,ama içim de hiç rahat değil di .
Nereden çıkmıştı , bu kız şimdi ya .Gitmek te bilmiyor du .
Umut ben biraz mutfak dayım tamam aşkım onları gizli gizli izliyor dum maşallah umut da halin den .Çok memnun gözüküyor du .
Sinir olmuştum şeytan diyor git şunun saçlarını dibinden sök
Bide mini giymiş gelmiş .
Ya ,ay git artık .Sonunda gitmiş di .
Hoş çakal tatlım diye bir de öpücük kondur muştu .
Umut dun yanağına bu neydi ya şimdi.Görüşürüz tat lım demez mi bide bana sinir şey.
Umut evet aşkım bu kim ,kim, kim mi,
Olga kim o dedim ya eski iş arkadaşım ya pek yakın dınız bakıyorum da yapma aşkım kıskandım deme sakın.Ne kıskancam be ,hem sen de çok iyi din onun yanında kardelen ne yapma aşkım ben bir şey yapmadım .
Nereye gidiyorum ben hayır hiç bir yere gitmiyor sunuz küçük hanım diye beni kolumdan çekip dudaklarım dan öpmüş tü .
Ben sadece sana ayitim ve bir tek ilk aşkım da son aşkım da sensin tamam mı ,demişti.
Ve orda hiç bir şey diyemedim .
Çünkü bende bir kadın yüzün den aşkım dan vazgeç meyecek tim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...