bağ evi 🏡

171 8 0
                                    

Evet bağ evine gelmiş tim bi süre burada kalmak bana iyi gelecek ti .
Artık ne kadar iyi olacak sam .

Selam oğlum hoşgeldin hoş bulduk sefer amca nasıl sın iyim oğlum sen baya dır gelmiyor dun buraya .

Kafa dinlemek için geldim iyi yapmış sın her şey hazır öyle mi kesin ablam dimi evet sağol .

Görüşürüz oğlum kal sağlık lan.
Ah abla doludur muşun dolabı ya alo umut abla geldin mi canım evet .

Her şey var canım iyi dinlen ok tamam ablam sağol hadi öptüm seni bende canım .

Evet ne yapalım önce bi yürüyüş sonra bi duş alır sonra da yemek yerim ondan sonrası allah kerim artık .

Gece olmak üzere ateşi yakayım barim bu da ne böyle kim yaktı bu soba yı da ah sefer amca ya .

Bu masa da ne allah allah mutfak da birimi var ya yemek kokuları geliyordu pardon kimsiniz .

Hey size diyorum ne işiniz var evim de dönüsenize ya selam

Hayır bu şaka olmalı o ,o olamaz dimi o yüz hayal mi kuruyorum ben yok sa yok hayal değil benim kardelen sen nasıl yani burada ne işin var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayır bu şaka olmalı o ,o olamaz dimi o yüz hayal mi kuruyorum ben yok sa yok hayal değil benim kardelen sen nasıl yani burada ne işin var .

Bilmem ayaklarım beni buraya getirdi .
Ben ciddî yim sen burada nasıl yani biliyorum şaşırdın dimi evet ben senden özür dilerim .

Bunu için mi geldin yani sadece özür dilemek için mi demiştim .
Hayır dedi bana senin için burada yım diye elimi tutmuş tu .

Şaka gibi sen gerçek misin evet hadi yemek hazır iyi de burada olduğu mu nerden bildin dur ben tahmin edeyim ablam ve lale dimi kızma onlara ben istedim gerçek ten istediğin için mi .

Burada sın yok sa dünkü olay yüzünden vicdan azabı için mi ikisi de, değil seni sevdiğim için yeterli mi.

Evet hoşgeldin hoş bulduk hadi artık bak makarna yaptım ne beğen , medinmi vallahi ben başka yemek bilmem olsun yeriz çok açım zaten .
Eh otur ozaman ve beraber yemek yemişdik ,şaka gibi o şuan karşımda .

Onu çok seviyorum diyerek bağır mak isterdim ama korkup kaçar diye korktum sonra burası çok güzel miş
Temiz hava sı varmış demişti canın sıkıldığında buraya mı gelirsin hep evet huzur verir .

Bana yemek den sonra burayı gezdirmisin .
Bana diye sormuştu tabi olur sen hala burada oldum diye şaşkın sın galiba .

Evet biraz eyer rahatsız olduysan ben.
Gidebilirim istersen hayır gitme lütfen .

Tamam gitmem ee ne kadar kalacak sın bura da bilmem benim iki gün izinim var öyle mi evet eyer istersen burada seninle kalayım mı .

Hiç böyle bir bağ evin de kalmadım .

Tamam istediğin kadar kalabilir sin .
Demiştim .
Yemek ten sonra biraz dolaşmaya çıktık hala yanım da olduğunu na inanmıyorum ya allahım çok teşekkür ederim demiş tim .

İçim den şu an ben den mutlu su yoktu .
Geldik yoruldun mu biraz ayaklarım ağrı dı o kadar bak yanlış anlamaz san, duş alabilir sin .

Aslın da iyi olur ama senin için bir sakıncası ,olmaz sa tabi ne demek canım.
Tabi gel banyo burada sağol havlu lar burada tamam umut sağol sana da zahmet verdim duymamış olayım sen yap ben de bi çay yaparım ister sen kahve içelim farketmez .
Tamam umut efendim artık sizli bizli
konuş masak olurmu tabi nasıl istersen .

Gel üşüme vallahi duş çok iyi geldi sağol canım sen bana canım ı dedin evet kız dın mı yok niye kızayım sen baya bir şaşkın sın bu gün sanırım dimi yok biraz sadece kahve içermisin buna hayır demem

Tam,sohbet yapar ken bakdım uyumuş kalmış ben burada olduğu için çok mutluydum sevdiğim kız yanım day dı onu kucağıma alıp odaya çıkar mıştım kollarım day dı ve uyu yor du ve birden umut gitme yanım da kal ben karanlık tan çok korkarım tamam canım burada yım.
Şu an bir rüyaya dalmış gibiydim .
Sevdiğim yanım da bunu biraz da ablama borçluyum ama yine de benden hoşlan mış olmasa yanım da olmaz dı ki.

Umut efendim şey kusura bakma uymuşum yatağın da ya önemli değil tamam sen nerede yatacak sın ya .

Ben aşağı da kalırım merak etme .
Şey burada kalsan ben arada uyanıyor um da o yüzden korkuyorum korkma ben yanındayım teşekkür ederim neden yanım da olduğun için asıl ben teşekkür ederim sen yanımda olduğun için canım demiş tim .........

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin