Kell oli juba 12 õhtul kui kuulsin ülemiselt korruselt ukse avanemisest tingitud heli ning ka sulgemist.
Kas Kathy jättis midagi maha? pomisesin vaikselt, vaadates pilguga tööruumis ringi. Ainus kohatu asi oli töölaual olev poolik projekt. Või Danielle.. jõudsin otsusele, et see võis olla Max. Väsimusest kipitavate silmadega tegutsesin projekti kallal veel umbes 2 tundi, saades lõpuks paika projekti metallist konstruktsiooni. Haigutades kõndisin tööruumist välja ning aeglaselt teisele korrusele. Poole sammu pealt enda toa poole, märkasin et Maxi toa uks oli lahti. Kortsutasin kulmu ning läksin ukse juurde, sammudes tuppa sisse. Märkasin vaikselt lebavat kogu voodil.
Max? sörkisin poisi kõrvale istuma, kuuldes ta rasket hingamist. Lülitades tuled põlema, sain paraja šoki. Kes seda tegi Max?! Ütle kes see elajas oli!? pistsin koheselt kiljuma. Oli enam kui selge, et Max oli käinud läbi korralikumast kaklusest. Kogu ta nägu oli sinikaid, marrastusi täis nagu ka käsivarred. Kulmu kohal ning üle alumise huule ja põsel oli näha väikeseid haavu. Märgates kuidas ta kätt üle ribide hoidis, võis arvata ka murtud ribi olemasolust. Ta riided olid veidi räbaldunud ning mustad
Rahu, palun..Ära karju ning...kõik on korras. lausus ta läbi valu.
Kullakene, siin ei ole midagi korras. Kas sa istuda saad? Ma toon asjad. laususin kiiresti ning jooksin toast välja alumise korruse kööki. Võtsin ühest kapist välja esmaabi koti ning teisest kapist kausi. Jõudes tagasi Maxi tuppa, märkasin et ta oli end istuma ajanud. Jätsin asjad tema kõrvale voodile, joostes kausiga tema vannituppa. Täitsin kausi sooja veega ning viisin selle tema voodi kõrval olevale öökapile. Esmaabi kotist võtsin välja väikese pudeli, millest paar tilka kukutasin vee hulka.
Mis asi see on? uuris Max nina kirtsutades, tundes ravimi ebameeldivalt vänget lõhna.
See puhastab haavu ning aitab neil kiiremini parandada. Paremaks tulemuseks peaks panema 10 tilka aga ma teen vähemaga. Ma ei taha sind rohkem piinata kui sa juba praegu tunned. vastasin vatitupsude pakki kätte võttes. Ma puhastan su näo ennem ära ning siis ülejäänu. andsin oma tegevuskavast teada.
*
Kell 4 olin ma lõpuks valmis Maxi kallal töötamisega. Siiski mind huvitas, kes seda tegi ning miks. Ma ei hakanud teda sellega veelgi rohkem piinama vaid lasin tal valuvaigistite mõju all rahulikult magada. Lõpuks tuli tagasi ka minu uni, mille ma Maxi nähes sootuks unustasin. Visates kasutatud vatitupsud prügikasti ning viies esmaabi koti tagasi omale kohale, suundusin oma tuppa. Käisin pesemas ning ronisin ramp väsinuna voodisse.
*
Kuulsin hommikuse äratusena oma telefoni valju helisemist. Unest uduse pilguga võtsin telefoni kätte ning võtsin kõne vastu.
Hallo?
Alex, anna andeks aga ma ei jõua täna sinu poolt läbi tulla. Mulle tuli teade, et pean pikemaks ajaks eemal olema, nii et ürita ise hakkama saada. Tsau. lõpetas Kathy kõne. Kerge viha urin pääses üle mu huulte ning viskasin telefoni veidi eemale voodi servale. Üritades uuesti magama jääda, läks uni hoopiski ära. Visates teki endast eemale, ajasin end jalule ning asusin hommikuse rutiini kallale.
*
Kell oli alles 6 kui kuulsin Maxi samme ruumi tulemas.
Alex? kostus ta tasane hääl.
Siin. vastasin end pooliku auto alt välja veeretades. Võtsin auto kõrvalt põrandalt rätiku kuhu ma käed õlist puhtaks pühkisin.
YOU ARE READING
Varjutus
FanfictionKogu lugu käib peategelase Alexandra pilgu läbi, kes on elus läbi elanud rohkem kui keegi oskaks aimata. Tema ainsaks pereks on Max, kelle ta väga noorena halva elu küüsist päästis ja enda hoole alla võttis. Mis juhtub, kui kokku panna üpriski kange...