Varjutus 67 Tüdrukutehommik ja valmistumine.

213 23 10
                                    

Olin hommikul teistest varem ärkvel, siiski ei viitsinud ma püsti tõusta ja tegutsema asuda. Kell oli alles 6 hommikul. Kuulsin Kathyt korraks norsatamas. Me kõik olime õhtuks end sisse seadnud mõisa elutuppa. Igaüks oli oma magamiskotis ja selle asemel et olla seal toa otsas kus meeldib, olid kõik lõpuks ikka tihedalt teineteise kõrval . Olemas olevad diivanid olid jäänud puutumata, kuna mõned pidasid seda privileegiks teiste ees ja seejärel ei pakkunudki need enam kellelegi huvi. Õhtune magamiskotti pugemine oli olnud siiski omaette kunst. Pidin teisi karjatama nagu hanesid. Nüüd tuli vaid oodata millal kõik alkoholiga liialdanud üles ärkasid ja oma peavalu kurtma hakkavad või siis õhtul toimunud meenutama hakkasid. Mainin lühidalt: baariletil tantsivad meesstripparid. Rohkemat ei maini.

Esimesena teistest ärkas Danielle. Ta läks sõnagi lausumata ja teistest üle astudes elutoast välja. Tundsin äkki, kuidas Kathy, kes oli minust vasakul, oma käe ja jala ümber minu pani ning siis vaikselt ohkas.

Kathy, ära rõvetse. sosistasin talle kõrva. Ta kissitas silmi ning näitas keelt.

Mis eile juhtus? küsis ta end selili rullides, lükates mõlemad käed juustesse.

Möllasite klubis. Ma ei vaevunud teid ohjeldama aga õnneks te ei teinud ka midagi rumalat. Jõite end täis ning lõpuks jõudsime siia. võtsin kogu sündmustiku kokku.

Anna andeks õeke, et su tuju rikkusime. Ma tunnen ennast nüüd halvasti...topelt. ütles ta mulle vabandavalt otsa vaadates.

Ei, päris naljakas oli vaadata, kuidas kamp täiskasvanuid lasteks muutusid ning kuidas sina äkki üht stripparit enda järel kusagile vedasid. vabisesin hääletust naerust. Tundsin ainult, kuidas Kathy mind õrnalt vastu säärt lõi ka magamiskoti luku avas.

Mis kell on? küsis ta seejärel.

Nüüd vist pool seitse. vastasin käsi kõhule pannes. Märkasin alles siis, et hommikune iiveldus jäänud vähemaks.

Hmm....meil on vaja tegutsema hakata umbes kell 10. Kõik juuksuri juurde, meik peale, veel mõned asjad ja siis riietuma. loetles Kathy ette, kortsutades siis kulmu.Kuradi peavalu....Kui tagasi tuleme, tegeleme sinuga edasi. Meil on kavas teha sulle ise soeng, meik ja kõik muu. Kui kõik on ärkvel ja normaalsed, siis saadame su neiupõlvenime väärikalt ära. lisas ta kerge naeratusega.

Kaks nime. Mu Vene pärane teine nimi kolib ka minu juurest ära. tuletasin talle meelde.

Läks terve tund, enne kui ka teised hakkasid ärkvel oleku märke näitama. Nagu arvata oli, vaevlesid kõik peavalus. Danielle kes oli tagasi tulles märksa elavam, tõi endaga vee ja peavalutabletid. Kui esimene ravikuur läbitud, suundusime kööki. Sõime hommikusööki ja suundusime pokaalides oleva apelsinimahlaga mõisa aeda basseini äärde. Kathy käis korraks ära ning tuli tagasi paberilehe, metallist kausikesega, tikutopsi ja pastakaga. 

Kätte on jõudnud meie kalli veel vaba ja vallalise Alexandra Dimitrjeva Cloyde´i nime ära saatmine. Alex, ole nii kena ja kirjuta oma kaks viimast nime sellele lehele, kohe kui valmis oled. lausus Kathy pidulikult, ulatades mulle pastaka ja paberi. Asetasin lehe lamamistoolile, kirjutades lehe keskele võimalikult ilusa käekirjaga oma ära saadetavad nimed. Märkasin et Kathy ulatas midagi Danielle´i kätte. Viimane tuli siis minu juurde ja seisis paigal. Pöörates oma pilgu tema poole, märkasin tema käes videokaamerat.

Kes lubas filmida? küsisin kulmu kortsutades.

Siis on mida kunagi vaadata. Ma monteerin kogu krempli kokku. Mul on ka kõik eilsed sündmused salvestatud.vastas Kathy.

VarjutusWhere stories live. Discover now