Varjutus 25 Pidu

275 22 7
                                    

Nii. Meil on veel tund aega enne rahva saabumist. ütlesin Maxile elutoas ringi tammudes. Ma lähen riietuma. lisasin juurde, minnes ruumist välja.

Hea mõte. kostus elutoast järgi jag Maxi sammud järgnesid mulle. Jõudes oma tuppa teisel korrusel, suundusin koheselt vannituppa. Käisin pesemas, kuivatades siis oma märjad juuksed fööniga ära. Rätik ümber keha, sammusin kikivarvul oma garderoobi, jäädes veidikeseks ajaks mõtesse. Suudsin lõpuks välja valida musta värvi kleidi. Üle ühe õla minev osa oli kaunistatud sädelevate pärlikestega. Kleidi pikkus oli vähem kui põlvedeni ja see kallistas mu keha, liibudes mu naha vastu. Jalga panin kõrged kontsad, mis olid musta värvi ja mõningate pärlitega kaunistatud. Tükk aega tegelesin juustesse lokkide tegemisega, millest mõned salgud hiljem tahapoole kinnitasin. Tegin kerge meiegi ja olingi valmis. Minnes toast välja, põrkasin Maxiga kokku.

Oh sa püha püss! See kelle pärast end nii üles tuunisid, peaks tulemusega küll rahul olema. naeratas ta laialt ning silmitses mind veidi aega.

Ega sa ise hullem välja ei näe, vennas. patsutasin teda kergelt õlale. Max oli selga pannud musta värvi teksad, valge t-särgi ning musta pintsaku. Jalas olid tal musta värvi kingad. 

*

Viimasena oli kohale tulnud Dan, koos oma meeskonnaga, kes kõigest hetkega mööda maja laiali kadusid. 

Tundub, et siin läheb täna põnevaks. lausus ikka minu ette jäänud Dan ning naeratas laialt. Kus valged mõrrad on? küsis ta  häält moonutades 

Ha ha ha. Sa ürita ainult jama korraldada ning ma unustan kes sa oled. vastasin naeru turtsatustega, lükates teda edasi.

Mõni tund hiljem*

Alex, kui palju me juba joonud oleme? küsis Kathy näost roosakamana, hoides laua servast kinni.

Ya ne znayu. Mnogo. (Ma ei tea. Palju) vastasin juba teist keelt rääkides.

Chto? (Mida?) küsis ta üle. Vaatasime teineteisele otsa ning pahvatasime naerma. Tundsin kellegi käsi enda ümber ja kiljatasin.

Otpusti menja! (Lase lahti!)  kostus hetkeline naermine ning siis ka vastus

Sestra. Pomoshch. (Õde. Aitab) tuvastasin Maxi hääle. Tundsin end veidi uimasena, arvates selle põhjuseks olevat rahvamassi ringi sebimise ja valju muusika, mõistmata tegelikult ära joodud alkoholi kogust. 

Max, mis Lexiga juhtus? kuulsin Clinti häält.

Tüüpiline venelane, vot mis juhtus. Saad teda ise valvata, ma pean siin veel üht aitama. rääkis Max, lastes minust lahti ja suundudes Kathy juurde. Maxi tugi asendus Clinti omaga. Liibusin tema vastu ning hingasin sisse tema lõhna.

Tule. Lähme veidikeseks välja värske õhu kätte. tõmbas Clint mind endaga kaasa. Tundsin mõni hetk hiljem jahedat õhku enda ümber. Hingata oli kuidagi palju parem. Isegi mu meeled muutusid taas erksamaks. Istusime basseini äärde lamamistoolile, õigemini Clint istus ning mina olin tal süles. Toetasin oma pea ta õlale.

Oh teid venelasi. lausus ta naeru turtsatustega.

Anna andeks. Kathy esitas väljakutse ning kes olen mina, et sellest keelduda? suudsin taas õieti rääkida, pugedes tugevalt vastu Clinti. Ta tõmbas pintsaku seljast ja pani mulle ümber.

Ma juba unustasin, kui külmakartlik sa oled. ütles ta kätt mu seljal hoides ning teist mu käsivarrele asetades.

Mulle meeldib su soojus, lõhn ning kõik muu sinu juures. ütlesin mõtlemata välja.

VarjutusWhere stories live. Discover now