Varjutus 40 Uus ,,sõbranna,,

221 25 6
                                    

Nagu ma aru saan, tegutseme me täna eraldi? küsisin oma riiete seast midagi sobivat välja otsides.

Just. Sa ürita sõbrannatseda Melindaga, ma üritan midagi välja uurida Martinilt. selgitas ta üle, istudes oote valmilt voodi äärel. Olin suutnud välja leida põlvedeni pika musta tooni seeliku ja valge triiksärgi, samas oli meelepärane ka musta tooni põlvedeni ulatuv kleit. 

Mida sa arvad? küsisin Clinti poole pöördudes, oodates tema arvamust riiete valiku kohta. Ta silmitses varjante veidi aega kuni ta pilk peatus minult, silmitsedes mind varvastest pealaeni.

Kuidas oleks ilma? ütles ta kerge naeratusega. Mu käsi sähvas hetkega üle ta põse, tuues kuuldavale laksatuse heli. 

Järgmine kord ütle otse, et ei oska otsustada. sisisesin vannituppa tormates, lukustades ukse. 

Lex, anna mulle andeks. Ma ei mõelnud seda nii. lausus Clint ukse taga seistes.

Ole õnnelik, et ma kõrvakiiluga piirdusin. Nüüd jäta mind palun rahule. laususin ikka pahase häälega.  Kostus vaikne ohe ja sammud eemaldusid. Vahetasin riided, tõmmates selga musta tooni kleidi. Magamistoas olles tõmbasin jalga musta värvi kingad. Tõmbasin juuksed krunni. Käekotti mahutasin telefoni ja rahakoti. Tundsin hinges närivat tunnet. Ma vist reageerisin veidi üle....muidu ma end nii ei tunneks.

Kõndisin hiiliva sammuga magamistoast välja, märgates Clinti elutoa diivanil istumas nagu pahandust teinud koerakutsikas. Kõndisin tema juurde, istudes siis talle sülle. Ta vaatas mulle oma siniste kutsika silmadega otsa.

Ära vaata mind nii. Ma tunnen end nagu oleksin abitule kutsikale jalaga andnud. ütlesin veidi kulmu kortsutades. Asetasin käe ta põsel olnud roosakamale laigule. Võtsin oma käe sealt ära ja asetasin õhetavale kohale kerge suudluse. 

Sul on huvitav iseloom. otsustas Clint lõpuks midagi öelda.

 *

Mida sa arvad, kui läheksime kell 10 õhtul kusagile klubisse? tegi Melinda pakkumise. Olime juba kaks tundi arutanud äri asju ühes kohvikus istudes ning veel paar tundi kolasime mööda poode, mille tõttu oligi mul sõrmede otsas kõlkumas kaks ostukotti. Minu ja mu nii öelda uue sõbranna iseloomud polnud kuigi vastavad normaalsete sõbrannade omale, aga ma teesklesin rõõmsat tuju ja üritasin käituda samas nagu äri kaasjuhile omane. Ei olnud kuigi kerge ülesanne.

Miks ka mitte. Ma tahaks siiski riided vahetada. vastasin teeseldud naeratusega.

Siis on tore. ta ilme muutus tagasi tõsisemaks, kui mööda tänavat edasi kõndisime. Mul on siiski üks küsimus. Kui me kokku saime, ei paistnud sa kõike paremas meeleolus olevat. Kas juhtus midagi? küsis Melinda äkki, puurides oma uudishimuliku pilguga minu poole.

Mul oli oma abikaasaga väike arusaamatus, aga see sai lahendatud. vastasin taas teeseldud naeratusega.

Tänapäeval on üldse raske abielus toime tulla. Uskumatu et te 4 aastat siiski nii vastu pidanud olete. lausus Melinda mind ikka veel jälgides.

Meil on olnud palju väikeseid lahkarvamusi, aga oleme suutnud need seljatada. Tegelikult oli meil alles mõned nädalad tagasi üks suurem tüli, aga ka sellest saime üle. vastasin vaikse ohkega.

Kas see ei ole stressi tekitav? Kõik need muretsemised ja vaidlused? jätkas Melinda uurimisega.

Jätan sellele küsimusele vastamata. ütlesin telefoni käekotist välja võttes, vaadates kella. Ma peaks hakkama tagasi hotelli minema. Ma ei jõua muidu oma asju korda saada. laususin telefoni tagasi käekotti mahutades.

No selge. Oli meeldiv sinuga päev läbi vestelda.  ütles ta mind sõbrannalikult kallistades. Läksime kumbki oma suunda. 

*

Tagasi hotellituppa jõudes, oli Clint juba seal. 

Ma ei arvanud, et sa nii ruttu tagasi tuled. ütles ta magamistoast väljudes, taaskord ainult rätik ümber puusade.

Vabandage härra, aga äkki panete riided selga ja ei tunneks end siin nii koduselt? laususin käekotti diivanile visates ja käsi rinnal ristates.

Täidan käsku. ütles ta tagasi magamistuppa minnes. 

Ta teeb seda meelega...Ma siiski ei mõista mida ta saavutada üritab? istusin diivanile ja asetasin käes olnud asjad diivani kõrvale.

On meil veel kusagile minekut? küsis Clint magamistoast, sammudes seal ringi.

Minul on. Kell 10 kusagile klubisse. vastasin jalga üle põlve asetades.

Mind ei kutsutagi? küsis ta häält kõrgendades nagu see oleks kutse puudumine võrreldav solvanguga.

Kui ilusti käitud, siis ehk võid kaasa tulla. vastasin vaikse muigega. Clint tuli peagi magamistoast välja, seljas musta tooni teksad ja musta tooni triiksärk. Haarates ostukotid sõrmede otsa, kõndisin Clintist mööda ning sulgesin magamistoa ukse. Käisin pesemas, tundes soojast veest rõõmu. Peale pesu kuivatasin juuksed ära ja läksin rätikusse mähituna magamistuppa, võttes riiete valikust välja mustast pitsist küünarnukkideni ulatuva varrukatega kleit, mille alt paistis välja tumeroheline riie. Pikkus oli kleidil peaaegu põlvedeni. Jalga panin kõrge kontsaga tumerohelised kingad. Juurde lisasin veel musta tooni kõrvarõngad ja käeketi. Juuksed jätsin lahti, kinnitades siiski nöo juures olevad salgud juuksenõeltega tahapoole. Otsisin üles oma meigikoti. Silmad said raamitud musta tooniga ja huuled said ilusa punase värvuse. Panin selga veel musta tooni jaki ja kõndisin ruumist välja.

Sa suudad mind ikka üllatada. lausus Clint mind vaadates.

 Mida arvate Alexi käitumisest? Liiga temperamentne või see teebki Alexist Alexi?

VarjutusWhere stories live. Discover now