Kuulsin kusagilt oma telefoni vaikset võrisemist. Arvestades võrina lühikest kestvust, taipasin et keegi oli mulle saatnud sõnumi. Aga kus mu telefon oli? Avasin aeglaselt silmad, märgates enda ümber võõrast keskkonda. Kõik oli täiesti vaikne. Ajasin end istuma ja tõmbasin teki enda ümber.
Dammit....Uni..ole nii kena ja mine ära.... mõtlesin kerge ohkega ja tõusin aeglaselt püsti, teki ots minu järel lohisemas.
Vähemasti riided leidsin üles. pomisesin vaikselt, märgates oma riideid põrandal vedelemas. Võtsin oma teksad põrandalt üles ja nende taskust võtsin kätte oma telefoni. Mul oligi õigus. Keegi oligi mulle sõnumi saatnud.
Tere hommikust :) Nagu ma arvasin, ei tulnudki kumbki linnuke tagasi. Juhtus midagi? Sinu muretsev väike vend :*)
Tere hommikust sullegi. Olen Clinti korteris. Ta ise on kadunud. Kõik on korras. saadsin sõnumi vastu ja alles siis märkasin magamistoa kinnisel uksel paberilehte. Tõmbasin selle ukse küljest lahti. Anna andeks, et lahkuma pidin, aga mind kutsuti tagasi baasi. Tunne end koduselt.
P.S Kui mõni naaber peaks tulema külastama siis soovitan ukse kinni hoida ning teeselda, et sind pole seal. väike naeruturtsatus lipsas üle mu huulte. Mu tähelepanu tõmmati kõrvale, kui mu telefon taas võrises.
WAIT!? WHAT!? >.> Mida sa seal teed? tuli Maxilt sõnum.
Ära ole Drama Queen! Ma olen täiskasvanu ja otsustan ise kelle juures ma mida teen. Vaata et sa edasi ei räägi. Olen enam kui kindel et nii MÕNIGI saaks võimaluse lolle nalju teha. saadsin taas sõnumi vastu.
HAHA...LIIGA HILJA XD saabus sõnum äkki hoopis Starkilt.
Oh kurat! urhatasin pahaselt ja lülitasin telefoni välja. Korjasin põrandalt oma riided kokku ja panin riidesse. Lülitasin telefoni taas sisse ja ei läinud kaua kui mulle helistati.
Kuidas mu sõbranna elab kah? Ma kuulsin mis su majaga juhtus. Vajad ehk abi? kostus Kathy murelik hääl.
Tere sullegi. Elan veel. Ma pole jõudnud veel uut kohta otsima hakata. vastasin voodi äärele istudes.
Saad läbi tulla? Pole ammu rääkinud ning mul on sulle mõned uudised. küsis ta elevil häälega.
Olgu. Mul läheb veel veidi aega ja siis tulen. vastasin kerge naeratusega.
Näeme siis. kõne lõpetati.
*
Terekest Clint. Tahtsin küsida, kuidas uks lukku käib? Ma ei märka võtit mitte kusagil. küsisin telefoni kõrva ääres hoides.
Tere Lex. Võtit on alles siis vaja kui uuesti korterisse tahad pääseda. Välja minnes lükka uks lihtsalt kinni ning see lukustub ise. Ma soovitan sul minna elutuppa riiuli ette. Seal on üks väike karp. Võta sealt võti enda kätte ning saad millal tahad korterisse sisse. tuli selgitav vastus.
Aitäh. Kas Max on kusagil ligidal?
Siin samas. Tahad rääkida?
Ei. Kui tahad võid talle edasi öelda, et järgmine kord kui ma baasi tulen, tahan temaga treeningruumis kokku saada. Ta peaks vihjest aru saama. ütlesin oma väikese palve.
Muidugi ütlen edasi. Meil on treening pooleli. vastas ta ning kuulsin Maxi midagi küsimas.
Selge. Saad minu loa teda tagasi hoidmata rünnata. Ehk ta siis õpib ka rohkem. Igatahes, nägemiseni. laususin kerge naeratusega, kõndides elutoa riiuli ette.
YOU ARE READING
Varjutus
FanfictionKogu lugu käib peategelase Alexandra pilgu läbi, kes on elus läbi elanud rohkem kui keegi oskaks aimata. Tema ainsaks pereks on Max, kelle ta väga noorena halva elu küüsist päästis ja enda hoole alla võttis. Mis juhtub, kui kokku panna üpriski kange...