Max! Ma lähen välja! Homme näeme! karjusin üle maja, teadmata täpselt mis maja otsas Max viibis. Sörkisin tööruumi ning istusin Corvette´i. Käivitasin mootori ning asusin sõitma kohta, kuhu minema pidin. Nagu ma teadsin, pidi tegu olema ühe parkla hoonega, seega päris hea koht erajuttudeks. Jõudes hoonesse, sõitsin katuse korruseni välja ning parkisin auto äärde. Tulin autost välja ning läksin auto pagasiluugile istuma. Ei läinud kaua kui kuulsin helikopterile omast heli ning peagi oli lendav objekt maandunud katusele, veidi minust eemal. Selle uks lükati lahti ning välja tuli kolm ülikondades meest. Libistasin end autolt maha ning sammusin aeglaselt ligemale.
Kas teie olete Alexandra Cloyde? küsis veidi vanema välimusega isik, jäädes minu ees seisma.
Jah. Kedagi teist peale minu ju siin polnud? vastasin rahulikult. Tegelikult olin parajalt ärevil, teadmata mis edasi juhtub.
Mina olen agent Phil Coulson. tutvustas ta end ning märkasin ta suunurka üles poole kõverdumas.
Meeldiv tutvuda. Mis probleem on, et mind üles otsida oli vaja? küsisin kulmu kergitades.
Teil on oskusi mida saaks SHIELDi heaks kasutada. Juhul kui te pakkumist vastu ei võta, satute vaenlaste ringi. sain otsese vastuse.
Vähemasti oskate otsekohene olla. Kuidas edasine välja nägema hakkab? esitasin uue küsimuse.
Tulete kaasa, direktor Fury esitab teile küsimusi ning tema otsustab edasi, mis teist saab. tuli taas konkreetne vastus.
Ma loodan, et kohale tulekuga kiire ei ole. Mul on omad kohustused ning probleemid, mis vajavad ikka veel lahendamist. ütlesin veidi murelikuma pilguga.
Sellega on arvestatud. Teile on antud 4 päeva aega ning teile antakse teada, mis edasi saab. Siiski on üks reegel, mis teile kehtestatud on. Te ei tohi tegeleda need 4 päeva oma tööga, mida te üritasite saladuses hoida.
Ohkasin vaikselt ning noogutasin, olles siiski tugevalt hämmastunud, mida eales need tüübid ka välja pole suutnud uurida.
See tuli nüüd küll paraja üllatusena, aga ma parem ei küsi, kuidas te selle teada saite. Kui lubate, siis ma pean kohustuste juurde naasema. Oli meeldiv teiega kohtuda. sõnasin viisakalt ning sammusin tagasi auto suunas.
Samad sõnad. kuulsin Coulsoni vastust.
Istusin autosse ning alustasin teed tagasi koju.
*
Kell oli täpselt 5 kui kuulsin Maxi toa ukse avanemist. Saime mõlemad trepil kokku ning läksime koos alla.
Ma ei mäleta millal ma viimati nii vara ärkasin. lausus Max uniselt ning haigutas.
Hakka sellega harjuma. laususin vaid ja sammusin tema ees treeningruumi. Kõigepealt 5 ringi jooksu. lisasin üle õla Maxile pilku saates. Kuulsin vaid ta ohet ning hakkasin sörkima.
Peale 5 ringi jooksu läksin ruumi keskele, samas kui Max võttis suuna seina ääres oleva maki suunas, pannes muusika vaikselt taustaks mängima. Peagi oli ta minust veidi eemal ning ootas mida ma ütlen.
Kõigepealt tahan näha, kuidas sa ise kedagi ründaksid. Löö julgelt, ma oskan end kaitsta. laususin talle, saades üllatunud pilgu.
Ma ei ründa sind. pomises ta kulmu kortsutades. Andsin talle müksu vastu õlga, üritades teda ässitada.
Ära ole äpu. Löö. müksasin uuesti.
Lõpeta ära. nägin kuidas ta aina enam pahasemaks läks.
Memmekas. pomisesin juurde ning juhtuski see mida ootasin. Ta ründas. Kohmakalt aga ikkagi. Läks väikeseks kähmluseks, kuniks ma ta pikali lõin.
Miks ma üldse lootsin, et sa hakkama saad? Pole imestada, et sind läbi klobitsakse nagu kaltsu. Aja end püsti ning proovime uuesti. Sa pead keskenduma. patsutasin teda õlale. Ta tõusis püsti, pilk vihane. Ta ründas uuesti, aga samamoodi nagu varem ning lõpetas taas pikali.
See on nõme! hakkas ta oma vastumeelsust välja näitama.
Aja end jalule! Sa pead keskenduma! Ründa! Kujuta ette et olen su vaenlane! laususin peaaegu karjudes. Max tõusis taas jalule ning tõstis oma käed enda ette. Taas rünnak, aga isegi veidi parem. Tal õnnestus mind peaaegu pikali lüüa, kuid jäin vankumatult jalule ning tõmbasin ise ta pikali. Sirutasin oma käe tema ette, tõmmates ta püsti.
See on edusammu nime all. Tubli. Ma näitan sulle mõned võtted mida kasutada saaksid. patsutasin teda õlale.
*
Viies Maxi peale trenni, tunni pikkust puhkust ning hommikurutiini kooli, sain aega mõelda, mida Maxiga ette võtta. Sain teada, et ta suudab kõike, kui vaid soovib. Siiski pidin veel lootma jääma, et ta tervena koju tagasi jõuaks.
YOU ARE READING
Varjutus
FanfictionKogu lugu käib peategelase Alexandra pilgu läbi, kes on elus läbi elanud rohkem kui keegi oskaks aimata. Tema ainsaks pereks on Max, kelle ta väga noorena halva elu küüsist päästis ja enda hoole alla võttis. Mis juhtub, kui kokku panna üpriski kange...