Varjutus 12 Erimeelsused

274 29 2
                                    

Olles tagasi Lendaval Hollandlasel, sain ma vist sajandi pahuraima pilgu, mida Furylt saada on võimalik. Selleks et aru saada, kui palju ma üle piiri olin läinud, polnud tõesti sõnu vajagi. Hiirvaikse ja tagasihoidlikuna lonkisin laboriruumi, mis oli Starki mängumaa. Kuulsin ta samme ruumis ringi liikumas ning otsustasin seltsi pakkuda.

Sa näed välja nagu kolki saanud abitu kutsikas. kuulsin ta märget kui ühe väiksema lauani kõndisin ning sellele istusin.

Ära sa maini. pomisesin raske ohkega ja tõstsin pilgu.

Räägi täpselt ära mida sa tegemas käisid. ütles ta pigem käskivalt ning sammus ruumis asjatades ringi. Pöörasin pilgu taas enda ette põrandale.

Sain kutse võidusõidule millele ma ka läksin. Sain paraja šoki kui Barton käis edu soovimas. Võidusõit läks muidu hästi, kui välja arvata mõned juhtumid ning see mis mu uuest autost sai. tegin lühida kokkuvõtte.

Kaotasid?

Kas ma näen välja nagu kaotasin? küsisin vist väga mõttetu küsimuse, kuna sain mehelt kummalise pilgu.

Su peksa saanud kutsika ilme rääkis midagi muud. ütles ta korraks paigale jäädes ning siis edasi töötades. Mis autost sai?

Tagant veidi lömmis, ühelt küljelt natuke mõlkis teiselt küljelt läheks maha kandmisele. vastasin veelgi mornima ilmega.

Mis mark oli? küsis ta 

Chevrolet Camaro. Polnud tundigi veel minu käes olnud, kui ära lõhutud sai. Minu isiklik rekord. ütlesin kerge muigega.

Njah. Aga mida võitsid? esitas ta järgmise küsimuse.

5 autot, mis kuulusid võistlejatele. Ühel katkine esiklaas, teisel lömmis esiots ning ülejäänutel mõlgid või vähemasti nii ma mäletan. vastasin rõõmsama tooniga.

Kuulsin, et Barton hoidis sul silma peal? uuris ta edasi, katkestades töö ning jälgides mind nagu ootaks huviga mida ma ütlen. Tõstsin oma parema jala üle vasaku põlve ning toetusin kätega lauale.

Ta käis mul järgi ainult Fury korralduse tõttu. ütlesin vastu võttes kasutusele hoiatava pilgu.

Kuidas projektiga läheb? küsis ta äkki.

Miks sa pead selle kohta uurima? See ei ole absoluutselt sinu asi. kähvasin vastuseks ning libistasin end laualt maha.

Ürita keelata. ütles ta üleoleva ilmega. 

Palun väga, vihasta mind välja. Ma piinaks sind suurima hea meelega, anna ainult hea põhjus. ütlesin mõne sammu lähemale minnes ning naeratades.

Kas sa ähvardad mind? küsis ta täiesti rahuliku ilmega.

Da. sosistasin vaikselt ning hakkasin ukse poole sammuma.

Sa oled kõige hullem venelane keda ma tean. kuulsin Starki komentaari.

Spasibo ütlesin uksest välja minnes. Koheselt hakkasid mu peas jooksma väikesed kättemaksuhimulised plaanid.

*

Ma loodan et ühendasin nüüd asjad õieti. Ma ei usu et Furyle nii väga see üllatus meeldiks, mida ma Starkile plaanin. mõtlesin õela irvitusega ning võtsin kätte oma telefoni. Olin kogu programmi suutnud piisavalt ümber teha, et ma saaksin seda oma telefonist juhtida. Kui mõtlete millest juttu, siis Lendava Hollandlase kõlaritest kostuva osa olin ma osaliselt ümber teinud. Ümber olin teinud just laboratooriumi kõlari süsteemi. Võtsin oma telefonis lahti playlisti ning mõtlesin mida ärritavat võiks Starkile vahelduseks vaikusele laborisse mängima panna. Mu pilk jäi peatuma täiuslikul variandil. Justin Bieberi Babe. Hammustasin õrnalt alahuulde, hoidas aina suurnevat naeratust tagasi. Vajutasin Play nuppu ning hiilisin laboratooriumi ligi. Kostus vali karjatus läbi ruumis kostuva häiriva muusika ning jooksusammud ukse poole.

Pange see asi kinni! Milline piinamine! kostus Starki vali karjumine. Varjusin nurga taha ning nägin teda mööda jooksmas. Võtsin telefoni kätte ning lülitasin muusika kinni. Hiilisin oma peidukohast välja ja tööruumi. Leidsin tüki paberit ning pliiatsi ja otsustasin jätte ohvrile sõnumi.

Üks samm minu tundmisele lähemale. jätsin kirja lauale ning lahkusin ruumist. Sammusin tükk aega ringi, kuniks juhtruumi jõudsin. Märkasin oma heameeleks Starki laua taga istumas ning midagi oma telefoniga tegemas. Suudsin hääletult ta selja taha hiilida ja hüppasin äkki lauale istuma, jäädes tema ette.

Sa oled tõesti palju hullem kui arvastn  ütles ta telefoni ära pannes ning mulle pahast pilku saates.

Vy nachali (*ise alustasid) ütlesin rahuliku ilmega tõstes parema jala üle vasaku põlve.

Räägi Inglise keeles. ütles ta pigem nähvava tooniga.

Kõike muud oskad sa ääretult hästi, aga keelte peale pole mõelnudki. Mõelda vaid kui lihtne oleks käkki keerata kui sa aru ei saa millest jutt. vaatasin veidi üleoleva pilguga mehele silma.

Mis su probleem on? küsis ta püsti tõustes. Ristasin käed rinnal.

Kus sul on ja off nupp asub? küsisin pead küljele kallutades ning sõrmega korraks vastu ta helendavat ,,süda,, toksates.

Mis siin toimub? kostus äkki Fury range hääl veidi eemalt.

Ei midagi. Sõbralik vestlus. vastasin süütu ilmega ning hüppasin laualt maha, lahkudes ruumist.

*

Kell 8 õhtul läksin tööruumist mööda, märgates läbi klaasi Starki usinalt töötamas. Ta ilme paistis siiski olevat kuidagi teine. Kortsutasin kergelt kulmu ning suundusin oma tuppa. Käisin pesemas, haistes, et šampoon oli kuidagi teise lõhnaga. Peagi oli see unustatud ning otsustasin varakult magama minna. Hommikul ärgates märkasin peegli ette jõudes midagi, mis mulle kohe kindlasti ei meeldinud. Kohe ÜLDSE ei meeldinud. 

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!! kostus mu vali karjatus kajana. MU JUUKSED!! kiljatasin vaiksemalt ning lükkasin sõrmed läbi oma nüüd erkroosade juuste. Jooksin tagasi magamistuppa, vahetades riided ning tagasi vannituppa. Üritasin üht salku juustest puhtaks saada, aga vesi ei muutunud värvist isegi roosaks. Just siis lõi viha laine üle mu mõistuse ning vaikne urin pääses üle mu huulte.

Stark... lõrisesin vihaselt ning tormasin välja. Sammusin pikkade sammudega ja peaaegu trampides laboriruumist mööda, märgates seda tühjana. Jõudes edasi juhtruumi viiva koridorini, märkasin Starki sinna poole minemas, selg minu suunas. 

Stark! tõmbasin mehe tähelepanu endale. Ta pööras end koheselt ümber, näol teeseldud üllatunud ilme. 

Ma ei teadnud, et meil on albiino Nicki Minaj pardal. ütles ta laia naeratusega. Hetk, mis ta ette jõudsin sähvas mu rusikas ette ning kuulsin valju raksatust.

Mis siin toimub? kostus Bartoni hääl just momendil kui tahtsin uuesti Starki rünnata. Tundsin Bartoni käsi enda ümber, hoides mind tugevalt kinni. 

Stark, sa oled ise selles süüdi kui sa oma lõpu leiad kiiremini kui peaks! laususin vihaselt ning üritades end ikka lahti rabeleda.

Mis kuradima asi siin juhtus? tuli ka Fury kohale, vaadates sündmuspaika maruvihase pilguga.

Nagu ma mõistan siis neil kahel on mõned arusaamatused. vastas Barton mind tugevamalt kinni hoides. Ma ei üritanud lahti saada vaid Starkile kallale minekuks vaid juba lihtsalt vabaks saamise põhimõttel.

Agent Barton, viige preili Cloyd siit ära. Stark, teie minge haiglaossa. jagas Fury käske ning siis lahkus. Barton tiris mind ikka kinni hoides mööda koridori minema, kuniks ma hakkasin jälle vastu puiklema. Muidugi oleksin võinud end vabaks saada mõne valusa võttega, aga ma ei tahtnud haiget teha kellelegi, kes polnud mu viha põhjuseks.  

Oleks aeg maha jahtuda. ütles ta rahuliku häälega ning taris mind edasi.

Ürita ise rahulikult olla, kui sa ärkad hommikul roosade juustega. sisistasin vastu ning üritasin tulutult vabaks saada. Tundsin äkki seina oma selja vastas ning sooje huuli enda omadel.

VarjutusWhere stories live. Discover now