Varjutus 27 Aeg peale Shelby't

283 25 2
                                    

Tükk aega istusin ühe koha peal külmal asfaltil. Jälgisin ilmetu pilguga ikka põlevat autot, kuniks märkasin telefoni oma sõrmede vahel võrisemas.

Kus kuradi kohas sa oled!? Mis juhtus!? Räägi minuga! kostus Dani paanikas hääl.

Mu...auto...lendas õhku. See tõbras lasi mingi asja mu auto rehvi külge ja see lendas õhku, paisates auto katusele. Jõudsin vähemasti välja ronida enne kui auto põlema läks ja õhku lendas. vastasin üpriski külma häälega.

Oled sa terve? Kas saadan kellegi sind otsima? küsis ta rahulikumalt.

Mõned marrastused vist on. Ma usun et saan ise hakkama. ütlesin kõnet kinni pannes. Lükkasin telefoni jaki tasku ja tõusin aeglaselt püsti. Valisin Maxi numbri ning saadsin talle sõnumi.

Anna andeks Max, aga Shelby lendas õhku ja üle pika pika aja kaotasin võidusõidu. Tulen ehk varsti ning ära kellelegi teisele räägi. Hakkasin mööda tuldud teed tagasi minema, pea mõtetest lage. Kindlasti on see imelik, aga mul oli tunne nagu oleksin kaotanud ühe väga väga hea sõbra. Tõmbasin jaki kapuutsi pähe ja käed lükkasin taskutesse. Kuulsin läheneva auto häält, mis hakkas minu kõrval edasi liikuma. 

Alex! Kobi sisse! kuulsin Starki häält, pöörates alles siis pilgu auto poole. Vaikse ohkega ronisin seisma jäänud autosse.

Enne kui sa midagi küsid, on mul sulle küsimus. Mida sa seal tegid? Vasta täiesti ausalt. mu hääl kõlas pigem kamandavalt.

Fury palve sul silma peal hoida. vastaski ta ausalt. Mu sõrmed tõmbusid tugevalt rusikatesse. Mind ajas juba närvi teadmine, et keegi mul pidevalt silma peal hoidma peab. Mitte kusagil ei jäetud mulle hingamisruumi, vaid astuti mulle peale.

Peata auto. laususin rahulikult...õigemini end rahulikuks sundides.

Ei. See ei tule kasuks. vastas ta tõsise hääletooniga, kordagi pilku kusgile mujale kui teel hoides.

Ava.uks. sisisesin läbi hammaste. Ei kostunud ühtegi vastust. AVA UKS VÕI MA LAMMUTAN KOGU KREMPLI KOOST! röögatasin äkki ning sama äkki jäi ka auto seisma.

Kurat võtaks! Mis sul sisse läks? vaatas ta mind nagu hullu.

Mul on kõrini, et mind jälgitakse. Näeme millalgi baasis. vastasin auto ust avades ning välja minnes. Lükates ukse kinni, sörkisin minema.

*

Üle pikema aja oli väga imelik tunne taas tiibu kasutada. Järgmisel päeval kell 10 olin baasis tagasi ning just lahkusin oma toast, kui oleksin peaaegu kokku põrganud Rogersiga.

Tore sind taas näha preili. tervitas ta viisakalt nagu talle juba kombeks oli.

Tere sullegi. vastasin vaikse ohkega. Tundus, et Rogersil oli kusagile mujale minek, kuna minu kõrval teda hiljem enam ei olnud. Läksin koheselt Fury kabinetti, vaevumata uksele koputama, tormasin ruumi sisse. Sain laua taga istuvalt mehelt koheselt pahase pilgu.

Juhtus midagi, agent Cloyde? küsis ta rahulikumalt. Lõin käed tema ette lauale, andes otse märku oma halvast tujust.

Mille kuradima pärast on teil vaja mind pidevalt jälgida? küsisin koheselt.

McBlay on kusagil ringi hulkumas ning on alust arvata, et ta teid rünnata tahab. vastas Fury 

Ma saan ise ka hakkama. Siiani olen saanud ning saan ka tulevikus kui vaja. Ühe mõttetu eluheidikust tolguse tõttu ei hakka mina oma elu seisma jätma. sisisesin pahuralt.

VarjutusWhere stories live. Discover now