Esimene kelle poole otsustasin pöörduda oli Tony. Olin mõnda aega tema pilgu all, läbisin mõne uuringu ja enne kui vastuse teada sain, jälgisin tükk aega Tony sügavalt mõttesse vajunud ilmet.
Hmm.. pomises ta mõne aja pärast. Istusin laua äärele ja ristasin käed rinnal.
Kas sa ütled ka midagi või ei? ohkasin vaikselt.
Sinuga on midagi huvitavat toimunud. Peaaegu kogu luustik su kehas on seest hõrenenud, aga see on ikka sama tugev. lausus ta lõpuks ometi midagi, mis oli ühes lauses.
Mis selle põhjustas? küsisin kulmu kergitades.
Mäletad, kui eelmised jublakad su seljas hakkasid oksüdeeruma? See jääk, mis su verre kandus, sisaldas midagi, mis su luudele sellise reaktsiooni tekitas. Nüüd väärid sa veel rohkem Pistriku nime. Kõikidel lindudel on luud hõredad kehamassi vähendamiseks, et tiivad neid ikka kannaksid. Selle tõttu oli ka sinul võimalik kasutada tiibu, millega tavainimene poleks lennata suutnud. vastas ta kohe pikalt ja põhjalikult.
Kas see hõrenemine toimub edasi? Kas see on ohtlik?
See protsess on juba läbi. Ohtlik see samuti enam olla ei tohiks. Siiski soovitan veidi ettevaatlikum olla. noogutasin ta vastuse peale.
Kui olukord selline on, siis ma pean praegusest arstist lahti ütlema. Pole just kõige sagedasem näha linnulikku rasedat naist. Kõige enam kardan seda, et see jõuab kusagile uudistesse edasi ja siis on jälle mingi jama või soovimatu kuulsus paelana kaelas. laususin laualt maha tulles.
Hea mõte. Siis olekski Bruce'il siin kandis midagi teha. arvas Tony vaikse muigega. Kuulsin väljast poolt klaasust lähenemas samme ja peagi ilmus Pepper ukse taha.
Tore sind taas näha Alex. tervitas naine uksest sisse tulles.
Sama tore sindki näha Pepper. vastasin kerge naeratusega. Tony vaatas korraks minu ja siis Pepperi poole, kulm veidi kortsus.
Ma ei saa siiani aru, kuidas naised suudavad nii kiiresti sõbrannadeks saada.. pomises ta vaikselt.
Mis sind siia tõi? küsis Pepper mulle kergelt naeratades.
Põhiliselt mu keha imelik käitumine toksiinide suhtes. Õnneks ei ole midagi halvasti. vastasin ta küsimusele. Ta kallutas pea veidi viltu, pilk mu kõhule kinnitunud. Olin selga pannud liibuvama pluusi, mis näitas kohe välja õrna muhkja kuju.
Mulle on vist midagi rääkimata jäetud? ütles ta mulle otsa vaadates.
9. nädal.laususin kätt kõhule asetades.
Kui sa nõus oled, siis ma tahaksin väga teada saada, mida sa oled kõik need 9 nädalat tundnud. lausus ta vaid. Aga räägime üleval? lisas ta juurde.
Muidugi. Ega mul polegi siin rohkemat teha. Aitäh Tony, et sa mind aitasid. laususin teda kallistades. Lasin tast lahti ja suundusin Pepperiga koos ülemisele korrusele elutuppa. Asusin rääkima põhjalikult kõikidest muutustest ja tunnetest mida olin senini rasedusega läbi elanud.
Olles juba arutanud Pepperiga tükk aega talle huvi pakkuvat teemat, vahetas ta äkki teemat.
Millal te Clintiga ära leppisite? esitas ta küsimuse.
Baasis olnud viimatise juhtumi ajal. Üks agent ründas teda, mina võtsin selle reeturi maha. Ära leppisime Clintiga siis kui ta oli haiglatiivas ja alles ärganud. Siis sai ta esimesena ka teada, mis minuga toimub. Nii see leppimine läks. vastasin õrna naeratusega.
Nii armas... ohkas Pepper. Kuulsin samme lähenemas, mille peale end ümber pöörasin.
Tere päevast daamid. tervitas Clint minu selja taha seisma jäädes, kummardudes mind põsele suudlema.
Te kaks olete tõeliselt armas paar. Millal te abielluda kavatsete? küsis Pepper kohe.
Võimalikult ruttu. Ma ei mahu kleiti ära. vastasin ise.
Millegi tõttu pole me ikka suutnud kindlat kuupäeva määrata. lisas Clint minu kõrvale istudes.
Ma võin aidata korraldamisega. pakkus Pepper end vabatahtlikult appi.
Tore. Ma arvestan sellega. laususin tänuliku naeratusega.
*
Tagasi korterisse jõudes, vajusin magamistoas voodile selili.
Kallis? kuulsin Clinti samme magamistoale lähenemas.
Jah? vastasin patja pea all kohendades.
Oled väsinud? küsis ta minu kõrvale tulles.
Ei. Äkki kasutame juhust ja paneme kuupäeva ometi paika? küsisin tema käsivart kaissu võttes, toetades pea tema õlale.
Sina otsustad. lausus ta muretu ilmega.
Hmm....kuidas oleks 2 nädala pärast? Viimane aeg, mil ma kleiti mahun. tegin pakkumise.
Tahad kohe nii kangesti kleiti mahtuda? küsis ta kerge muigega. Vaatasin talle otsapilguga nagu ta oleks midagi solvavat öelnud.
Iga normaalne naine tahab kord elus oma pulmas olla nagu tõeline kuninganna ja sa küsid sellise küsimuse. laususin kulmu kortsutades. Ta suudles mind korraks ja naeratas.
See oli lihtsalt küsimus. Kuna kuupäev on paigas, tuleb hakata korraldama. lausus ta mind endale ligemale tõmmates, põimides oma käed minu ümber. Suudsin kuidagi väga kiiresti magama jääda.
sdfsldflsdjhf sain ikka selle osa valmis.
YOU ARE READING
Varjutus
FanfictionKogu lugu käib peategelase Alexandra pilgu läbi, kes on elus läbi elanud rohkem kui keegi oskaks aimata. Tema ainsaks pereks on Max, kelle ta väga noorena halva elu küüsist päästis ja enda hoole alla võttis. Mis juhtub, kui kokku panna üpriski kange...