Terve nädal lendas jubeda kiirusega mööda. Tõesti õnn, et Pepper end vabatahtlikuna appi pakkus. Peale tema oli hiljem pundi lisandunud ka Danielle ja Kathy, kes läks mu uudiste peale...sassi. Ta oli lihtsalt tükk aega ühe koha peal ja ei öelnud midagi. Lõpuks ta toimus ja kallistas mind tükk aega, pisarad hääletult voolamas. Peale neid oli viimasena pundis Natasha. Õnneks ei tekkinud korraldamisega liiga suuri probleeme ega ka väga eriarvamusi. Kõike raskem oli kleidi proovimise voor. Seal kahjuks Nat ei osalenud, kuna pidi olema missioonil. Selle eest olid ülejäänud kohal ja aitasid otsustada. Peale mitmeid kleite ja vaevalisi pingutusi suudsime leida ühe kleidi, mis oli kõigile meelt mööda. See oli ilusa korseti laadse osaga, millel olid väikesed valged lilled. Seeliku osa olI ilusalt kohev, samas mitte liiga kohev. Samast poest ostsin juurde valge varrukateta poolde selga ulatuva jaki ning muidugi ka kivikestega kingad. Peale seda suundusime oma kambaga mõisa ning arutasime veel kogu plaani läbi.
Nii. Kuidas tüdrukuteõhtuga jääb? küsis Kathy käsi kokku lüües ja sõrmi omavahel ristates. Teised olid sama rõõmsa pilguga kui Kath. Tõstsin sõrme püsti, silmates kõiki kolme.
Ei mingeid strippareid. lauausin hoiatava häälega.
Siis ei ole see ju tüdrukuteõhtu. Lihtsalt igav koos viibimine. lausus Kathy vastu, olles ülimalt enesekindla hoiakuga.
See on ikkagi minu otsus. Kui mina nii ütlen siis nii see ka jääb. laususin tagasi. Sellega oli see teema lõppenud. Kontrollisime igaks juhuks uuesti üle külaliste nimekirja, veendudes, et kõik kutsed olid ikka laiali saadetud ja keegi polnud kahe silma vahele jäänud. Peale seda kadusid kõik laiali. Kleidi hoiustamise jätsin Kathy hoolde, kuna korteris polnud sellel hoiustamiseks kohta. Mina kolisin oma kondid korterisse, kus ma päevase koormuse välja magada otsustasin.
*
Uskumatult oli käes 2. nädala lõpp. Olin otsustanud laupäeva istuda rahulikult kodus Clinti seltsis, aga kus sa siis sellega. Tony, Max ja minu isa tormasid äkki uksest sisse, haarasid Clinti kaasa ja lahkusid sama kiiresti kui tulid. Istusin tummalt, pilk uksel kohe tükk aega, kui mu telefon võrises.
Tule ruttu mõisa! Keegi võõras on majas ja ma ei tule üksi toime.tuli Danielle´ilt sõnum. Haarasin koheselt elutoa laualt võtmed ja sörkisin välja. Istusin autosse ja kihutasin mõisa. Jõudes uksest sisse, kuulsin elutoast vadistamist. Seisin ukse ees, silmitsedes kohal olijaid.
Kurat võtaks. Ma oleksin pidanud aimama. laususin kätt laubale asetades.
Ma loodan, et ei tekita tüli, kui seltskonnas viibin? märkasin alles siis agent Hilli.
Tegelikult on paras üllatus sind siin näha. Tore et tulid. laususin sõbraliku naeratusega.
Nonii daamid, hakkame siis minema. lausus Kathy püsti tõustes.
Oot oot. Kuhu? küsisin kulmu kortsutades.
Tüdrukuteõhtut pidama. Ma olen kindel et poisid on juba jõudnud poissmeesteõhtuga alustada. vastas Natasha. Ohkasin allaandlikult.
Jah. Ta haarati kaasa mu oma silme all ja nüüd saan aru miks. laususin tasase häälega.
Aga enne riiete vahetus. lausus Kathy mind silmitsedes. Ma olin ainus, kes kandis teksapükse ja t-särki. Kõigil oli põlvedeni ulatuv tumedat tooni kleit seljas. Kath vedas mu minu tuppa, kus ma märkasin üht kleiti voodi peale laotatult ootamas. See oli samuti põlvedeni ulatuv, aga beeži tooni.
Ma annan sulle pool tundi. lausus ta toast välja marssides. Asusin kohe riideid vahetama ja peale seda tegin kerge meigi. Juuksed kammisin läbi ja lisasin pärlitega kõrvarõngad. Otsisin kapist välja beežid kontsakingad ja olingi valmis. Kõndisin toast välja ja alumisele korrusele, kus kogu seltskond oli ikka veel elutoas. Suundusime kõik koos välja, kus oli ootamas musta tooni limusiin.
YOU ARE READING
Varjutus
FanfictionKogu lugu käib peategelase Alexandra pilgu läbi, kes on elus läbi elanud rohkem kui keegi oskaks aimata. Tema ainsaks pereks on Max, kelle ta väga noorena halva elu küüsist päästis ja enda hoole alla võttis. Mis juhtub, kui kokku panna üpriski kange...